Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Má více než 15letou zkušenost v profesních službách s funkční specializací na finanční a profesní služby, moderní technologie a průmyslový sektor (McKinsey&Company, Korn/Ferry International). Během této doby pracoval na obsazení seniorních exekutivních pozic, a to jak lokálními, tak zahraničními vrcholovými manažery Je členem The Young Presidents Organization (YPO) a častým přednášejícím na téma týkající se náboru zaměstnanců, vedení lidí v regionu střední a východní Evropy. Je zakládajícím členem a předsedou Corporate Council Nadace Fórum 2000 (nadace exprezidenta Václava Havla). Studoval pediatrii na pražské Lékařské fakultě Univerzity Karlovy a ekonomii na University of Colorado v Boulderu.
Jsou firmy, které se musí snažit o to, aby vybudovaly neformální atmosféru, kde se zaměstnanci cítí dobře. Seznam.cz ale má své specifické DNA, které v čase posiluje. Lidi v Seznamu pracují hodně a dokonce rádi. Firmou a tím, co dělá pro lidi doslova žijí. O tom, jak se takové specifické DNA může vytvořit a jak jej rozvíjet bude přenáška generálního ředitele společnosti Seznam.cz.
Místopředseda představenstva
Pavel Zima je generálním ředitelem společnosti Seznam.cz, jedničky českého Internetu. Ve společnosti Seznam.cz působí od roku 1998. V letech 2004–2006 zastával pozici technického ředitele. V srpnu 2006 byl jmenován výkonným ředitelem a od roku 2005 je členem představenstva společnosti.
V současné době se soustředí i na obsah, který společnost Seznam.cz lidem nabízí. V roli Obsahového ředitele zastřešuje směřování internetové televize Stream.cz, redakce serveru Proženy.cz a nově vznikající zpravodajské redakce, která má doplňovat zpravodajský servis, který pro domovskou stránku Seznam.cz nyní zajišťuje vydavatelství Borgis.
Ve volném čase rád hraje fotbal a renovuje historické automobily.
Pohled do zákulisí jedné z největších internetových firem u nás, která má v portfoliu takové projekty jako Aukro a Heureka. Jak to všechno začalo a co udělá s firemní kulturou nový CEO, kterému je 26 a vybudoval nejúspěšnější start up posledních let? Tyto i další otázky zodpoví Pavlína Zábojníková, HR ředitelka Allgro Group CZ.
HR Director
Vystudovala Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, obor Ekonomika a management. Po jejím absolvování pracovala jako projektová manažerka u Evropského sociálního fondu, kde měla na starost národní projekty v rámci Operačního programu Rozvoj lidských zdrojů. Ve společnosti Aukro pracuje od roku 2007, nejprve se podílela na tvorbě a implementaci nás¬trojů a služeb, poté působila ve funkci výkonné ředitelky. Je součástí managementu skupiny Allegro Group, pod kterou patří největší obchodní portál Aukro, nezávislý nákupní rádce Heureka.cz, jednička v řešení e-shopů NetDirect a další úspěšné projekty. V Allegro Group CZ nyní zastává funkci HR Director. Jejími zájmy jsou cestování, jízda na kole, setkávání se s přáteli.
V jedné mezinárodní společnosti, kde jsem se zabýval HR, jsme vypočítali cenu průměrného "špatného náboru" na necelých půl miliónu korun. Nejde totiž jen o plat a daně, ale o množství práce, která se vám nahromadí, množství chyb, které "špatný nábor" udělá, množství času, které ztratíte, peníze za nový nábor atd. V konečném důsledku je jedno zda jde o půl miliónu nebo o sto tisíc, podstatné je, že "špatný nábor" je drahá záležitost a je lepší se jí vyhnout. O tom, jak to udělat bude má přednáška Hledejte nejvhodnější, nikoliv nejlepší.
Partner
Jako kariérní a recruitment konzultant své poradenství opírám o zkušenosti z HR oddělení globálních společností jako např. DHL Information Services nebo Celestica International a také z praxe ve své společnosti Paul Peters Consulting. Mimo HR jsem pracoval také na pozicích jako projektový manažer, konzultant i člen top managementu. Za svoji kariéru jsem absolvoval celou řadu školení, kurzů a získal jsem prestižní certifikace jako např. PRINCE 2 Practitioner nebo Business Analýza na Washington University. Také jsem úspěšně zakončil půlroční studium Leadershipu na americké škole G42 Leadership Academy. Pokud zrovna nepracuji tak se zabývám dobročinnými aktivitami a tak jsem přes čtyři roky působil jako lektor a kouč v neziskových organizacích.
VP Human Resources NESS CEE
Má na starosti personální politiku společnosti Ness Czech a zároveň zodpovídá za HR aktivity v regionu Ness CEE. Do společnosti Ness přišla v r. 2008 jako člen akvizičního týmu, který připravil a zrealizoval merge se společností Logos. V Logosu řídila více než 4 roky HR oddělení a prošla s ním přerod ze 100 na 600 pracovníků. Předtím působila jako projektový manažer transformačního týmu v oblasti rozvoje a vzdělávání distribučních sítí Stavební spořitelny České spořitelny a vedla pobočku regionální personální a rekvalifikační agentury. V současnosti je zároveň spoluzakladatelkou a výkonnou ředitelkou iCollege; vzdělávací společnosti, která rozvíjí ty, kteří chtějí realizovat své vlastní podnikání v IT. Veškerý volný čas věnuje své rodině, přátelům, zpěvu, divadlu, sportu a horám.
Je možné v dnešním byznyse nelhat, nešidit a všelijak jinak nešmudlat? Proč to vůbec zkoušet? A pokud ano, jak?
Zakladatel
Do třiceti let se to Tomáš snažil "daleko dotáhnout". Více než dvacet let si odseděl ve školách pěti zemí. Bezmála deset strávil na různých manažerských postech tří nadnárodních korporací. Založil tři vlastní firmy. Až přišel syndrom vyhoření. V roce 2002 se pustil do zkoumání světa podnikání a práce v peoplecomm. Od roku 2007 píše blog, založil nakladatelství, přednáší, vede kurzy, je autorem knihy Peníze, nebo život?
V Inmite zkoušíme už od samého začátku dělat věci trochu jinak. Během naší krátké pětileté existence už jsme si prošli mnoha pokusy (a omyly) v budování týmu plného svobodných a zodpovědných lidí. V krátkém povídání se podíváme na hodnoty kterými v naší firmě žijeme a ukážeme si konkrétní příklady (a výsledky) některých pokusů."
Chief Happiness Officer
Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.
Prokrastinace – chorobné odkládání důležitých povinností – je častou příčinou neefektivity lidí jak v osobním životě, tak v zaměstnání. Odkládání dovede snížit jejich produktivitu až na zlomek reálných možností. Když lidé prokrastinují, nedokážou se přemluvit k plnění úkolů, které by měli nebo chtěli dělat. Místo důležitých věcí, dělají často něco nepodstatného.
CEO
Petr Ludwig se zabývá bouráním polopravd a mýtů v oblasti osobního rozvoje. Před sedmi lety založil vzdělávací institut GrowJOB, který převádí aktuální vědecké poznatky z oblastí motivace, rozhodování či efektivity do každodenní praxe lidí a firem. Věnuje se tématu prokrastinace – chorobné odkládání důležitých úkolů. Na toto téma napsal knihu, která vyjde v dubnu 2013
Lze podnikat v Dilbertově ohrádce? Není intrapodnikatel takový podivný kočkopes? Jak ho vidí manažer - jako inovačního superhrdinu nebo nebezpečnou neřízenou střelu? A co na to "ejčár"? Intrapodnikání nastaví zrcadlo, jak se korporátní svět staví k rebelům uvnitř zlatých klecí.
VŠE Praha
Ing. Monika Barton
Monika učí podnikání na VŠE v Praze a spolupracuje s University of Otago a Southern Institute of Technology (Nový Zéland). Má za sebou dvacetiletou praxi v managementu nadnárodních společností a v poradenství v oblasti využívání lidského potenciálu (leadership, vedení lidí, motivace, koučink). Absolvovala VŠCHT v Praze a získala MBA na Rochester Institute of Technology (NY, USA). Zabývá se netradičními formami podnikání a jejím stěžejním tématem, na které píše i svou dizertační práci je intrapodnikání – aneb jak uplatnit podnikatelské principy v rámci velkých organizací, aby mohly naplno využít inovační potenciál a kreativitu svých lidí. Monika žije střídavě v Praze a na Jižním ostrově Nového Zélandu, což jí maximálně vyhovuje, protože má ráda české pivo a novozélandský Sauvignon Blanc.
Která firma nabídne člověku opravdovou možnost seberealizace, jen ta nejmenší – startup! Proto ty nejlepší talenty odcházejí z korporací a zakládají své vlastní startupy. Proč?
Founder & CEO
Filip Mikschik je zakladatelem projektu StartupJobs.cz, který se snaží propojovat startupy s talenty. Studuje VŠE, kde spoluzakládal studentskou organizaci Business IT Club, která má nyní přes 1000 členů. Zde se také dostal ke startupům. Podílel se organizačně na posledních dvou ročnících TEDxPrague, krátce pomáhal ve startup akcelerátoru StartupYard. Nakonec v červnu 2012 založil projekt StartupJobs, který se snaží ukázat, že má smysl pracovat pro startup.
V rámci panelové diskuze vás čeká soutěž o knihy Jak zlepšit interní komunikaci od nakladatelství Bizbooks, které do soutěže věnovala společnost Albatros Media a.s.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
CEO
Petr Ludwig se zabývá bouráním polopravd a mýtů v oblasti osobního rozvoje. Před sedmi lety založil vzdělávací institut GrowJOB, který převádí aktuální vědecké poznatky z oblastí motivace, rozhodování či efektivity do každodenní praxe lidí a firem. Věnuje se tématu prokrastinace – chorobné odkládání důležitých úkolů. Na toto téma napsal knihu, která vyjde v dubnu 2013
Founder & CEO
Filip Mikschik je zakladatelem projektu StartupJobs.cz, který se snaží propojovat startupy s talenty. Studuje VŠE, kde spoluzakládal studentskou organizaci Business IT Club, která má nyní přes 1000 členů. Zde se také dostal ke startupům. Podílel se organizačně na posledních dvou ročnících TEDxPrague, krátce pomáhal ve startup akcelerátoru StartupYard. Nakonec v červnu 2012 založil projekt StartupJobs, který se snaží ukázat, že má smysl pracovat pro startup.
VP Human Resources NESS CEE
Má na starosti personální politiku společnosti Ness Czech a zároveň zodpovídá za HR aktivity v regionu Ness CEE. Do společnosti Ness přišla v r. 2008 jako člen akvizičního týmu, který připravil a zrealizoval merge se společností Logos. V Logosu řídila více než 4 roky HR oddělení a prošla s ním přerod ze 100 na 600 pracovníků. Předtím působila jako projektový manažer transformačního týmu v oblasti rozvoje a vzdělávání distribučních sítí Stavební spořitelny České spořitelny a vedla pobočku regionální personální a rekvalifikační agentury. V současnosti je zároveň spoluzakladatelkou a výkonnou ředitelkou iCollege; vzdělávací společnosti, která rozvíjí ty, kteří chtějí realizovat své vlastní podnikání v IT. Veškerý volný čas věnuje své rodině, přátelům, zpěvu, divadlu, sportu a horám.
Chief Happiness Officer
Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.