Alena Chodounská se dlouhodobě věnuje informačnímu a mediálnímu vzdělávání. V letech 2015–2021 vedla v Národní technické knihovně tým zaměřený na informační podporu a vzdělávání středoškolských a vysokoškolských studentů, pedagogů a začínajících výzkumníků. Nyní působí ve vzdělávacím programu Jeden svět na školách organizace Člověk v tísni. Zde se spolu s vyučujícími věnuje tvorbě audiovizuálních výukových materiálů pro rozvoj kritického myšlení a mediální gramotnosti žáků základních a středních škol. Koordinuje také přípravu materiálů o umělé inteligenci, které žáky vedou k efektivnímu, bezpečnému a etickému využívání těchto nástrojů.
Jan se zaměřuje na produktový marketing a moderování akcí. V současnosti pracuje jako senior product marketing manager ve společnosti Gen Digital, kde spravuje portfolio produktů SMB a PC utilit pro značky jako Avast, AVG, Norton a Avira. Od roku 2016 také moderuje a přednáší na ICT konferencích. Před nástupem do Genu pracoval jako PMM ve společnostech Safetica (řešení pro ochranu před únikem citlivých dat a vnitřními hrozbami), Sense4code (software house) a VPGC (ICT distributor). Do IT marketingu se vrátil po osmi letech, kdy pracoval v nejstarším ICT vydavatelství IDG (dnes Internet Info DG) jako šéfredaktor magazínu ChannelWorld.
Eva Nečasová je spoluzakladatelka neziskové iniciativy AI dětem. AI dětem je lídr vzdělávání v oblasti umělé inteligence, svou činností podporuje v rámci vzdělávacího systému kritické myšlení, kreativitu a společenskou odpovědnost. Dříve se věnovala designu pod značkou designity.cz.
Andrej Novik má ve Sciu a Scioškolách prsty v různých projektech. Coby zapálený kantor se nebojí podat ruku umělé inteligenci a přivést si ji do třídy. Společně s kolegy stojí za online časopisem Učím s AI. V minulém životě stihl být potulným dialektologem, špatným muzikantem, spolutvůrcem vzdělávacích aplikací pro virtuální realitu a věnovat se poradenství v oblasti kurikulární reformy, kde se zaměřoval především na digitální vzdělávání.
PaedDr. Anna Stočesová Martinková, PhD. působí na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy jako vrchní ministerský rada a je vedoucí oddělení podpory digitálního vzdělávání. Společně s kolegy má na starosti zlepšení podmínek pro digitální vzdělávání ve smyslu Strategie vzdělávací politiky 2030+. Podílí se na řízení DigiKoalice Národního pedagogickém institutu ČR a zastupuje MŠMT na vystoupeních k Národnímu plánu obnovy v rámci ČR při setkávání s učiteli, řediteli škol, ICT metodiky a koordinátory. Je aktivní propagátorkou digitalizace v oblasti vzdělávání - videa s příklady dobré praxe ze škol: MŠ, ZŠ a SŠ a na pravidelných setkávání s pedagogickou veřejností prosazuje efektivní využívání digitálních technologií ve vzdělávání. Čerpá přitom ze svých dřívějších pedagogických a manažerských zkušeností z praxe ředitelky školy nebo učitelky informatiky, jako lektorka nebo odborný asistent na UK v Praze. Je nadšeným propagátorem proměny obsahu vzdělávání v kontextu digitalizace.
Anna Štádlerová je původně literární překladatelka z angličtiny a španělštiny. Za své překlady získala několik ocenění, např. v roce 2022 Zlatou stuhu za překlad beletrie pro mládež a v roce 2023 Prémii Tomáše Hrácha. Do vzdělávacího spolku Aignos, který od roku 2021 pořádá workshopy o umělé inteligenci pro školy i veřejnost, ji přivedl zájem o téma propojování lidské tvorby se stále pokročilejšími technologiemi současnosti. V rámci spolku lektoruje například workshop Robopis, během něhož středoškolští studenti tvoří příběhové texty s pomocí AI, a věnuje se také zapojování AI do výuky.