Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Covid převrátil v roce 2020 naše životy naruby a to nejen v našem soukromí, ale i v práci. A tak jsme celý rok využili jako příležitost pro hledání nových cest našeho fungování na dálku. Cest, jak posílit firemní kulturu, naše hodnoty a vzájemnost. A dnes už víme, co nám na home office fungovalo a co ne. Myslíte, že pomohly společné snídaně nebo meditace? Udrželi jsme v lidech nadšení i online? A jak se od sebe lišily obě vlny? Už teď můžu prozradit, že významně. Slibuju, že se podělím o zkušenosti i fuck-upy, které nás potkaly. A určitě se pobavíme i o tom, jak náročné bylo v Direct pojišťovně zavádět bezpečnostní opatření, která máme od března 2020 velmi přísná, včetně pravidelného testování.
Manažer marketingové komunikace, tisková mluvčí
Nela Maťašeje v Direct pojišťovně působí pět let. Na starosti má tým marketingové komunikace, který se mimo jiné stará o externí a interní komunikaci firmy a brand. Do Directu přišla z českého Home Creditu (skupina PPF), kde měla také na starosti externí a interní komunikaci. Předtím pracovala řadu let v redakcích předních českých vydavatelských domů. Jako redaktorka, webeditorka a editorka sbírala zkušenosti například v Deníku nebo zpravodajském týdeníku Sedmička vydavatelství Mladá fronta. Kromě toho působila také jako PR manažerka Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně.
Cestovní ruch prochází největší krizí ve své historii. Téměr vše, co do té doby skvěle fungovalo, se změnilo. Co se ale pro nás nezměnilo je, že největší hodnotou našeho brandu jsou naši zaměstnanci. Zásadní tedy bylo se postarat o jejich informovanost a udržení motivace i v tak turbuletním období, kterým náš hotel během loňského roku prošel. Jak jsme k této výzvě přistoupili, jaké změny jsme v interní komunikaci udělali a které komunikační nástroje nám nejlépe zafungovaly, bude tématem mé přednášky.
Ředitelka komunikace Four Seasons Hotel Prague
Od listopadu 2019 působí na pozici ředitelky komunikace Four Seasons Hotel Prague a nyní i jako mentor PR týmu Four Seasons Hotel Gresham Palace v Budapešti. Pro společnost DHL Supply Chain v Londýně vytvářela globální i regionální komunikační strategie projektu OnerR12. Veronika působila mimo jiné jako Head of Global Communications v DHL IT Services, kde byla zodpovědná za interní a změnovou komunikaci v Evropě, Americe a Asii. Své pracovní zkušenosti sbírala i ve společnostech IBM, NBC Universal a Walt Disney Company. Má magisterský titul z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a absolvovala mezinárodní program managementu luxusního zboží na MIT Sloan School of Management v Cambridge, USA. Má dvě děti, cvičí jógu a velice ráda s celou rodinou cestuje. Již pátým rokem pořádá konferenci Inspirativní Networking, která je určena ženám ze středního a vyššího managementu.
Únorové In-Comms Forum se uskuteční téměř přesně rok poté, kdy první společnosti začaly přizpůsobovat svůj chod pandemické situaci. Po roce se dá již rekapitulovat, jak se zaměstnanecká komunikace během tohoto období proměnila, jaké hity u zaměstnanců zabodovaly, co naopak na žebříčku popularity sestoupilo.
Employee Communications and Newsdesk
Svou profesní kariéru zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z externí komunikace na interní, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz, šest let vedl tým interní komunikaci ve ŠKODA AUTO, nyní má na starosti strategii a rozvoj zaměstnanecké komunikace koncernu TRATON, zastřešujícího značky MAN, Scania, Volkswagen Caminhões e Ônibus a RIO. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, grafický design, Švédsko a švédštinu, šikovné lidi s dobrými nápady, bábovku, jaro, léto, podzim a zimu. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1 a stanici Vltava.
Na podzim minulého roku Facebook oznámil změnu své strategie interní komunikace. Společnost redefinovala to, jak komunikuje, s větším důrazem a zaměřením na podporu diverzity, inkluze a vytváření respektujícího prostředí.
Ačkoliv D&I zatím není téma, které by v řadě českých společností příliš rezonovalo, věřím, že to se velmi brzy změní. A otázka toho, jak se zaměstnanci komunikovat více empatickým a respektujícím způsobem, bude na pořadu dne.
Přednáška přiblíží způsoby a praktické příklady, jak nachystat interní komunikaci i firemní kulturu na tento důležitý a sílící trend.
Internal & External Comms Consultant
Zuzana Hübnerová se v různých rolích věnuje komunikaci posledních jedenáct let. Vyzkoušela si vše od novinařiny po pozici tiskové mluvčí, aby se našla v propojování a strategickém řízení interní a externí komunikace. O interní komunikaci se starala například ve společnostech AVG, EmbedIT či MSD. A přednášela o ní na Masarykově univerzitě či Newton College. Kromě toho dlouhodobě pomáhá popularizovat vědu a tvoří obsah například pro Vysoké učení technické v Brně či Středoevropský technologický institut. Ve volném čase je celoživotní studentkou a nadšenou učitelkou jógy.
Většina firem může být úspěšnější díky vlastním lidem. Stačí jen objevit ten správný recept. Má dvě ingredience. První z nich – smysluplnou práci – vytváříme prostřednictvím celostních firemních strategií, které spojují lídry, lidi, kulturu a byznys. Tu druhou – pečující prostředí – podporujeme tím, že rozvíjíme lídry a manažery, aby takové prostředí byli schopni vytvářet.
Employer Branding 2.0 je leadership koncept pro zvyšování hodnoty firem, uspořádávající myšlenky a formující týmy inspirovaných zaměstnanců, kteří táhnou za jeden provaz.
Partner
Petr si svou cestu k management consultingu prošlapával 20 let. Začal podnikat v devatenácti, 13 let vedl a spoluvlastnil kalendářové nakladatelství Helma 365, spoluzaložil agenturu BrandBakers, ze které se stal lídr na poli Employer Brandingu v ČR.
V BrandBakers Advisory je partner a koordinuje celý tým. Současně funguje jako „jestřábí oko“, které sleduje dopady práce týmu na úspěšnost a spokojenost klientů. Petrovou parketou je navigování řídících týmů při tvorbě celostních strategií a budování firemní kultury.
Jeho závislostí je neustále objevování: nových dovedností, míst na zemi či odrůd vinné révy.
V práci trávíme třetinu života. Má zásadní vliv na to, jak se cítíme i na naše zdraví. Spokojenější zaměstnanci jsou ale také výkonnější a loajálnější. Jak jsou na tom české firmy? Proč je naprosto klíčové mít srdcaře? A jaké postupy vedou ke spokojenější a výkonnější firmě? To si ukážeme na datech a příbězích ze dvou firem a jednoho ministerstva, kde jsme měření prováděli.
Spolumajitel, finanční ředitel
Lukáš je behaviorální ekonom z University of Amsterdam a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio, kde se zabývá aplikací behaviorálních věd ve výzkumu.
Příchod covidu prověřil připravenost firem reagovat na nestandardní okolnosti. Nám v tom hodně pomohla autonomie, kterou ve vývojových týmech už nějakou dobu budujeme. Důležité jsou i nástroje a pravidla komunikace, které používáme. V přednášce vám povím, jaké týmy stavíme v Heureka Group, aby uměly rychle reagovat na změnu.
Scrum Master
Jirka se už na vysoké škole zajímal o agilní metodiky. Do Heureky nastoupil hned po ní a už sedmým rokem pracuje jako Scrum Master. S partou dalších Scrum Masterů, Tribe Leadů a dalšími kolegy spoluvytváří agilní prostředí pro to, aby ve vývojových týmech šlo všechno hladce, od dodávání produktu, komunikace, flow práce až po mezilidské vztahy. Mimo to se zapojil do zavádění frameworku OKR do firmy.
Abychom se mohli správně rozhodovat a komunikovat jak interně, tak i externě, potřebujeme data a informace. Jak vnímají jednotlivé generace X, Y, Z současné pracovní prostředí ovlivněné covid dobou? Co je pro ně v zaměstnání důležité a jak do všeho zasahuje současná situace? Na akci budou prezentovány výsledky exkluzívního výzkumu Ipsos pro In-Comms Forum.
HR Director
Ján pracuje v Ipsosu od roku 2016, kdy nastoupil do oddělení zákaznické spokojenosti. Primárně se věnoval projektům v automotive oblasti, a to jak na lokálním, tak i mezinárodním trhu. Právě oblast automotive jej přivedlo k HR, postupem času se staral o projekty souvisejících s alokováním zaměstnanců u klientů. Od roku 2020 vede oddělení HR pro středoevropský cluster zahrnující Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Rakousko. Ve svém volné čase se věnuje především sportu a rád si zahraje společenské hry při dobrém pivu nebo vínu.
Nejdůležitější interní akce pro střední a TOP management Microsoftu se kvůli koronavirové situaci musela z offline prostředí přesunout do online světa. Účastníkům každoročně pořádaného teambuildingu bylo nutné doručit veškeré strategické informace, vysvětlit jim nově definovaný positioning Microsoftu, začlenit nepracovní prvky splňující parametry běžného teambuildingu, a především udržet jejich pozornost po dobu dvou dnů u obrazovek. To vše se nám povedlo. Připravili jsme unikátní virtuální zážitek, který dosud neměl ve Střední Evropě obdoby.
Project manager
Kateřina Boušková je projektová manažerka v kreativní agentuře Konektor Social. Mezi její klienty patří například Sazka, Microsoft, PPL nebo Natland. Dříve pracovala jako New Business Manager ve společnosti Eyelevel. Zkušenosti projektové manažerky nabrala především z Impact Hubu, kde vedla dva mezinárodní vzdělávací programy na podporu společensky prospěšného podnikání. Mimo jiné se věnuje moderování a prezentačním dovednostem.
Ředitelka lidských zdrojů
Klára Žižková je ředitelkou lidských zdrojů společnosti Microsoft Česká republika a Slovensko od září 2019. Ze své pozice je zodpovědná za všechny personální aktivity společnosti. Vystudovala Karlovu univerzitu v Praze, obor anglický a dánský jazyk a literatura. Ve volném čase se věnuje rodině, ráda lyžuje a tráví čas v přírodě.
Principem komunitních portálů je sjednocení informací, cílenost a jednoduchost komunikace, úbytek administrativy i zvyšování loajality zaměstnanců. Řekneme si nejen o výhodách, ale i limitech projektu digitalizace interní komunikace ve firmách HYUNDAI a Oncomed.
Jednatel
Petr je zakladatel digitální agentury SOVA NET (před 18 lety), vzdělávacího studia SOVA STUDIO a networkingové platformy BEZONES, který se již mnoho let pohybuje v oblasti online marketingu a HR marketingu. Specializuje se na digitalizaci a automatizaci komunikačních a obchodních procesů u velkých hráčů na trhu typu Hyundai Motor Manufacturing Czech, Oncomed, Minirol a dalších. Petr je nadšenec pro inovace a moderní způsob spolupráce s klienty, zaměstnanci i partnery. Spolupracoval na projektech pro společnosti Xella (výrobce YTONG), PRAMOS, Inoutic (Deceuninck), IZOL-PLASTIK, AHORN, ECM Systems Solutions, Student Agency, Zoznam, Junkers a dalších. „Implementace digitalizace musí mít svůj jasně daný rytmus“, upřesňuje Petr, který je i vášnivým bubeníkem.