Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

In-Comms Forum 2022

Hlavním tématem letošního ročníku In-Comms Fora bude firemní kultura a komunikace firemních hodnot. Velká část firem přešla v období koronavirové pandemie na hybridní režim práce nebo práci z domova. O to víc vzrostl význam interní komunikace, která musí zajistit, aby byli dostatečně a včas informováni všichni zaměstnanci bez ohledu na to, odkud pracují, a zároveň byli také motivování, aby pro firmu „dýchali“. 

 Podíváme se na to, jak k tomu přistoupily různé firmy a jaké zvolily nástroje. Seznámíme se s aktuálními case studies, novými výzkumy, účinnými nástroji i efektivními komunikačními kanály. Věnovat se budeme také krizové komunikaci uvnitř firmy či přípravě firemních eventů.

Téma
Firemní hodnoty a kultura v digitální éře

Hlavní témata

  • Firemní kultura – jak nastavit a efektivně komunikovat hodnoty vaší firmy navenek i dovnitř 
  • Employer branding –jak pozitivně ovlivnit obraz vaší firmy 
  • Proměny interní komunikace během koronavirové epidemie – konkrétní case studies 
  • Efektivita komunikačních kanálů a jak je co nejlépe využít uvnitř firmy – firemní časopis, blog, intranet, mailing, sociální sítě a další 
  • Nové formáty: firemní podcasty, videa a live streamy a jejich přínos pro komunikaci a budování značky 
  • Krizová komunikace – jak komunikovat nepříjemné informace uvnitř firmy 
  • Interní komunikace napříč firmou - spolupráce s dalšími odděleními: externí komunikace, HR, marketing 
  • Jak měřit spokojenost zaměstnanců Firemní eventy pro zaměstnance

Pro koho

  • odborníci na interní komunikaci 
  • specialisté komunikace 
  • HR ředitelé a manažeři 
  • majitelé a ředitelé firem 
  • marketingoví a PR odborníci
Video

Ohlédnutí za loňským In Comms Forum

Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Mediální partner

Organizátor

Produkce

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Zuzana Kopuncová

Senior Event Manager