Iva je Training specialistou ve společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s. Je zodpovědná za celou oblast vzdělávání - výběr, plánování, organizování a evidování jednotlivých školení a dalších vzdělávacích akcí. A mimo to působí i jako interní lektor v oblasti leadershipu. Největší výzvou byla změna vlastníků společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s., kdy byl velký důraz kladen i na oblast vzdělávání.
Interní komunikaci se věnuji už skoro 20 let. Zkušenosti jsem nasbírala v několika korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, Philip Morris). Nejvíc jsem se naučila v roli konzultanta, kdy mi myslí i rukama prošlo několik desítek firem, kterým jsem pomáhala posunout jejich interní komunikaci dál. Nyní přes rok pracuji v plynárenské společnosti GasNet, kde kromě interní komunikace také dohlížím na naši novou značku.
Michaela píše texty, které přesvědčí a učí to i ostatní. Nejčastěji v malých a středních firmách jako je RESTU, Shoptet, Korálky.cz nebo třeba slovenská Pixel Federation. Nastavit správný komunikační tón pomáhala také například v základní škole nebo v knihovně. O copywritingu zároveň bloguje v projektu 365copytriku.cz.
Do firmy Etnetera nastoupil po deseti letech ve státní správě v roce 2007 na pozici Marketingový specialista. Od té doby na "klasický" marketing v podstatě nesáhl, přesto má za sebou řadu různě úspěšných a šílených interních i externích akcí (např. za projekt Offlineblog získal mezinárodní cenu The Stevie Award). Prožil bouřlivý růst Etnetery, přechod svobodné firmy na ještě svobodnější firmu, budování nových prostor a stěhování se do nich.
V současnosti se jeho pozice nazývá Humourista a politruk. Stará se o interní komunikaci, pohodu ve firmě, naslouchá kolegům a odmlouvá nadřízeným.
Barbora pracuje v luxusním hotelu Mandarin Oriental Prague jako Director of Learning & Development téměř 4 roky. Její hlavni pracovní náplní je pořádání tréninků, interních workshopů a dalších vzdělávacích aktivit. Kromě vzdělávání se zaměřuje na pořádání různých charitativních, společenských i sportovních akcí pro zaměstnance. Inspiraci pro své tréninky čerpá ze svých bohatých zkušeností z hotelového provozu. V průběhu 10 let vystřídala několik 4* a 5* hotelů s rozdílným konceptem a úrovní služeb. Na své začátky v hotelu vzpomíná s úsměvem, jelikož její původní představy o kariéře byly úplně jiné. Vystudovala Politologii na FSS MU v Brně a “dočasná” práce při studiu se stala její obrovskou vášní. Od recepční přes supervisora, asistenta recepce se nakonec vypracovala na pozici Front Office managera v hotelu Aquapalace Prague. Tam získala cenné zkušenosti s vedením týmu a realizovala několik změnových projektů. V Mandarin Oriental Prague se momentálně soustřeďuje na témata týkající se zlepšování kvality služeb a komunikace mezi odděleními. Neustále se sama učí, jak vlastně dobře učit.
Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.
Martina pracuje v Ipsosu od roku 2012. Je součástí oddělení Loyalty, kde vede výzkumy zaměřující se na spokojenost a loajalitu zákazníků napříč všemi sektory, především však v oblasti financí. Kromě zákaznických výzkumů se v poslední době specializuje také na zaměstnanecké výzkumy a jejich komplexní realizaci.
V oblasti výzkumu trhu Martina pracuje od roku 2010, začínala jako tazatelka. Pracovala také jako pomocná vědecká síla na katedře sociologie Fakulty sociálních studií v Brně, kde také získala bakalářský titul z oborů Mediální studia a žurnalistika a Sociologie a následně také magisterský titul z oboru Sociologie.
Filip Šubr je manažerem interní komunikace ve společnosti Sazka. V minulosti působil 5 let jako marketingový manažer sklářské firmy Lasvit. Působil také v mnoha rádiích a televizích jako moderátor a kreativec, či jako koordinátor speciální projektů německé společnosti Glasurit. Vstupem do světa korporací z malé kreativní firmy zažil profesní šok.
Jeho slovy se s tím dá vypořádat jediným způsobem: přestat vytvářet hodnoty a začít vytvářet strategie, školení, zavádět pravidla a směrnice, nastavovat procesy, přinášet inovace a rozvíjet potenciály. Pochopitelně formou prezentací, konzultací, poradenství a seminářů.
Filip je absolvent ČZU v Praze a už od studií se věnuje hraní v mnoha rockových a bluegrassových kapelách. Sám hraje na klavír, kytaru a mnoho dalších nástrojů.
Filip přišel do Sazky nastartovat chybějící interní komunikaci, a to svěží, inovativní a originální formou.
Carol je zakladatelkou britské agentury Home, která se specializuje na interní komunikaci a spokojenost zaměstnanců. Carol má v Home na starosti inovace a hledání nových nápadů. Mezi klienty Home patří například firmy jako HSBC, General Motors, Coca-Cola, Marks&Spencer nebo třeba i Spojené národy. A rostou každým rokem. Carol je zkušená řečnice a na pódiu se cítí jako doma. Což dokládá i fakt, že je už 34 let zpěvačkou party kapely Doreen Doreen (no považte, už jste byli na prezentaci někoho, kdo vystupoval na Glastonbury?).
Ondřej ve společnosti Etnetera navrhuje nové webové aplikace na míru klientům. Mezi jeho poslední počiny v rámci interní komunikace patří například nově spuštěný sociální intranet v KKCG Group. Má však zkušenosti i z jiných oblastí správy a optimalizace rozsáhlých webových řešení nebo vývoje interních aplikací. Společným pojítkem Ondřejovy práce je orientace na snadné ovládání správci a autory obsahu na straně jedné a intuitivnost a použitelnost uživatelem na straně druhé.