Tato akce již proběhla. Další akce In-Comms Forum 2025 se koná 6. 5. 2025.

Přednášející

Moderátor

Magdaléna Chvalinová

Interní komunikaci se věnuji už skoro 20 let. Zkušenosti jsem nasbírala v několika korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, Philip Morris). Nejvíc jsem se naučila v roli konzultanta, kdy mi myslí i rukama prošlo několik desítek firem, kterým jsem pomáhala posunout jejich interní komunikaci dál. Nyní přes rok pracuji v plynárenské společnosti GasNet, kde kromě interní komunikace také dohlížím na naši novou značku.

Přednášející

Lucie Ehrlichová

V oboru interní komunikace pracuje 16 let. Před nástupem do Skupiny ČEZ, která zaměstnává víc jak 20 000 lidí, pracovala v O2. Zkušenosti má ale i z menších firem o stovkách lidí, či z mezinárodní společnosti. Firmám pomáhá zvládnout komunikačně náročné období propouštění, reorganizací, transformací, či změnu vlastníka. Ráda pracuje i v obdobích, kdy se zaměstnancům za úspěchy v práci může opravdu dopřávat. Krom interní komunikace má zkušenosti s PR a CSR, posledních šest let se intenzivně věnuje budování employer brandu, pro ČEZ vybudovala značku ČEZ. Kde jinde, která zastřešuje náborové aktivity.

Magdaléna Chvalinová

Interní komunikaci se věnuji už skoro 20 let. Zkušenosti jsem nasbírala v několika korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, Philip Morris). Nejvíc jsem se naučila v roli konzultanta, kdy mi myslí i rukama prošlo několik desítek firem, kterým jsem pomáhala posunout jejich interní komunikaci dál. Nyní přes rok pracuji v plynárenské společnosti GasNet, kde kromě interní komunikace také dohlížím na naši novou značku.

Veronika Jílková

Veronika pracuje v digitální agentuře 2FRESH, která ctí principy human-centered designu. Její roli vystihuje pozice definovaná jako Reporter - bez příkras reportuje o tom, co lidé v 2FRESH dělají a především jak to dělají. Prostřednictvím svojí práce se snaží přispět k naplnění vize agentury učit lidi naslouchat lidem. A protože nestačí naslouchat jen lidem zvenčí, ale hlavně těm uvnitř, podílí se také na interní komunikaci 2FRESH.

Hynek Jordán

Hynek je dlouholetým tiskovým mluvčím a vedoucím komunikace ve státní správě. Působil na Ministerstvu pro místní rozvoj, Ministerstvu školství, Ministerstvu zemědělství a nyní pracuje pro Státní pozemkový úřad, kde vede oddělení komunikace a marketingu. Ve své pozici stál při zavádění interní komunikace na Ministerstvu zemědělství a na jeho současném působišti. Je absolventem oboru politologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.

Aneta Kapuciánová

V interní komunikaci Seznamu pracuje Aneta přesně rok. Snaží se stále hledat nové a nápadité cesty, jak kolegům přinášet aktuální informace od vedení společnosti i z produktů a služeb. Do Seznamu přišla z PR agentury Bison & Rose, kde před šesti lety začínala svou kariéru. Pracovala na klientech z oblasti školství, cestovního ruchu, služeb a ICT. Je absolventkou oboru Politologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a ve volném čase se věnuje zpěvu a józe.

Ivo Mareček

Ivo vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Po škole se rozhodl, že si ze svého poflakování se na sociálních sítích udělá živnost (měl na starost např. rozjezd twitterového kanálu TOP 09), v roce 2012 pak převzal sociální sítě v T-Mobile. Po 5 letech a několika úspěšných projektech (podílel se mj. na vybudování jednoho z nejlepších social care týmů v ČR) se v současnosti ve firmě stará o strategii komunikace značky.

Helena Mládková

V Komerční bance pracuje od roku 2007, kdy nastoupila na HR, aby zde založila útvar Personálního marketingu a pomohla banku zviditelnit jako zaměstnavatele. Poté, co banka získala ocenění Zaměstnavatel desetiletí, dostala v roce 2012 nabídku z Marketingu vést ve Skupině KB Interní komunikaci. V průběhu času vedla současně s tím i oddělení Kvality a Společenské odpovědnosti. Nyní je zodpovědná za veškeré interní komunikační aktivity od interních novin, které vloni vyhrály cenu Fénix – content marketing, Intranetu, interních sociálních sítí až k řízení plošných komunikačních kampaní, kdy za jednu z nich (zavádění nového Intranetu) získala banka ocenění od Institutu Interní Komunikace.

Tomáš Novotný

Svou profesní kariéru zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z externí komunikace na interní, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz, šest let vedl tým interní komunikaci ve ŠKODA AUTO, nyní má na starosti strategii a rozvoj zaměstnanecké komunikace koncernu TRATON, zastřešujícího značky MAN, Scania, Volkswagen Caminhões e Ônibus a RIO. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, grafický design, Švédsko a švédštinu, šikovné lidi s dobrými nápady, bábovku, jaro, léto, podzim a zimu. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1 a stanici Vltava.

Michael Sido

Vystudoval ekonomiku a management na univerzitách v Ústí nad Labem a v Pardubicích. Nejprve působil jako redaktor v regionálních redakcích celostátních deníků a na marketingově zaměřených projektech podporujících rozvoj samosprávy. Následně nastoupil do společnosti T-Mobile, kde začínal na pozici specialisty interní komunikace. Tam zastával pozice manažera interní komunikace, senior brand manažera či manažera pro transformaci. Zodpovídal za firemní identitu a design, firemní publikace, copywriting, interní komunikaci a merchandising. Jeho rolí bylo i posilování firemní kultury směrem k orientaci na zákazníka. V posledních dvou letech byl odpovědný za interní komunikaci v T-Mobile v České republice a ve Slovak Telekomu na Slovensku. Od července 2017 pracuje jako manažer interní komunikace pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společnosti Philip Morris. Poslední dva roky má také na starost marketing a komunikaci největšího technologického festivalu ve střední Evropě Future Port Prague, jehož druhý ročník proběhne 6. a 7. 9. 2018 v pražských Holešovicích.

Libor Šimon

Libor je spoluzakladatelem SYMBIA. Fascinuje ho dětská přirozenost, absence strachu z neúspěchu a potřeby porovnávat se s ostatními. Světem dětí se inspiruje i při vedení SYMBIA. Jeho ideálem je firma, kde pravidla příliš nepřekážejí tvůrčí práci a kde každý dostává pro využití svého talentu tolik prostoru, kolik chce. V takové firmě má každý zodpovědnost za svoje jednání i výsledky práce a zapojuje se do rozhodování.