Interní komunikaci se věnuji už skoro 20 let. Zkušenosti jsem nasbírala v několika korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, Philip Morris). Nejvíc jsem se naučila v roli konzultanta, kdy mi myslí i rukama prošlo několik desítek firem, kterým jsem pomáhala posunout jejich interní komunikaci dál. Nyní přes rok pracuji v plynárenské společnosti GasNet, kde kromě interní komunikace také dohlížím na naši novou značku.
Začínal jsem v období, kdy se komunikace ve střední a východní Evropě nacházela v plenách (ale no tak, až takový starouš zase nejsem, to se jen komunikace u nás objevila trochu později). Můj první klient, Kanaďan, se na mě při podávání ruky zadíval a řekl: „So young?“ Posléze se mi přiznal, že za oceánem mají reální konzultanti nemalou část hlavy šedivou. I po dvaceti letech ale dokážu v práci najít téměř denně něco zajímavého. A pokud nenajdu, tak si to vymyslím. Třeba jako audit interní komunikace, který jsme dali s kolegou dohromady před několika lety. Dnes těch šedin už na hlavě několik málo mám a aktuálně se těším na setkání s vámi na PR Summitu.
Jana Holá pracuje od roku 2004 na Univerzitě Pardubice, v současnosti jako proděkanka pro vědu a výzkum na Fakultě zdravotnických studií. Předchozí pracovní kariéru prožila v manažerských pozicích v oblasti distribuce ICT. Je autorkou několika monografií a mnoha odborných článků na téma interní komunikace, v rámci své práce usiluje o emancipaci interní komunikace jako samostatné manažerské disciplíny.
Jsem edu-designérka a lektorka ve firmě Court of Moravia, kterou jsem před deseti lety spoluzakládala. Mým denním chlebem je design koncepčního rozvoje zaměstnanců, facilitace workshopů a trénink klíčových dovedností.
Petr Kopáček působí od roku 2013 jako PR manager skupiny Hamé, kde odpovídá za externí i interní komunikaci. V minulosti nasbíral zkušenosti také v dalších institucích soukromé i státní sféry, jako PR manager řídil externí a interní komunikaci LEO Express, zastával pozici vedoucího tiskového oddělení Hospodářské komory ČR a několik let byl také tiskovým mluvčím Generálního ředitelství hasičského záchranného sboru ČR.
Manažerka, konzultantka a mentorka s 10+ lety praxe v marketingu a HR. Má za sebou mimo jiné dlouholetou praxi v různých rolích v Google Inc., H1.cz. a působení jako Happiness manažerka ve společnosti Fragile Media. Její kariéra začala v marketingu, brzy řídila největší tým PPC specialistů v jedničce na trhu – H1.cz, odkud přešla do Googlu řídit partnerský program pro marketingové agentury, kterým pomáhala nejen s Google produkty, ale především s rozvojem firmy, budováním týmů a systematickým vzděláváním. Přechod k HR a happiness managementu byl nasnadě – jako Happiness manažerka se starala o firemní kulturu, nábory a HR branding ve Fragile media a poté jako HR a marketingová ředitelka stavěla na nohy komunitní startup Robeeto. Již 5 let je držitelkou certifikátu Google Partners Trainer a školí marketingové strategie pro Google. S Googlem spojila i svůj velký koníček – pořádání vzdělávacích akcí v komunitě Google User Group, kde řídí program Womenwill pro Českou republiku. O Happiness managementu píše pravidelnou rubriku do časopisu Statutární zástupce firmy, pravidelně školí, přednáší a předává svoje zkušenosti dál.
Po studiu práv jsem se ocitla v daňové správě, kde jsem několik let působila jako interní právník. Souhrou náhod a asi i zásahem osudu (jinak si to nedovedu vysvětlit) jsem se dostala ke komunikaci a v roce 2011 jsem s nadšením přijala nabídku vybudovat odbor komunikace v nově vzniklém Generálním finančním ředitelství. Další náhoda tomu chtěla, že jsem se po dvou letech ocitla v Kofole. Za necelých šest let jsem jako PR manažerka, zodpovědná za externí i interní komunikaci, čelila různým výzvám, ať už to byly nové technologie, nové akvizice, vstup na nové trhy nebo například zavádění software Google do našeho pracovního života. Naším každodenním chlebem je práce s externími marketingovými kampaněmi v interním prostředí, podpora firemních hodnot a sdílení firemní kultury.
Tomáš pomáhá lidem nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě. Je přední odborník na employer brand a interní komunikaci, ale i business modely a zákaznickou zkušenost. Baví ho řešit problémy - zpřehlednit, rozplést, nalézt řešení a nastavit správný systém ve firmách. Je zakladatelem a hlavním hybatelem Marketingového institutu, Institutu interní komunikace a experimentálního prostoru Tančící kuchyně. Rád vaří, píše, poslouchá hudbu, věnuje se chalupaření, loutkám a práci se dřevem jako takové.
Vystudoval ekonomiku a management na univerzitách v Ústí nad Labem a v Pardubicích. Nejprve působil jako redaktor v regionálních redakcích celostátních deníků a na marketingově zaměřených projektech podporujících rozvoj samosprávy. Následně nastoupil do společnosti T-Mobile, kde začínal na pozici specialisty interní komunikace. Tam zastával pozice manažera interní komunikace, senior brand manažera či manažera pro transformaci. Zodpovídal za firemní identitu a design, firemní publikace, copywriting, interní komunikaci a merchandising. Jeho rolí bylo i posilování firemní kultury směrem k orientaci na zákazníka. V posledních dvou letech byl odpovědný za interní komunikaci v T-Mobile v České republice a ve Slovak Telekomu na Slovensku. Od července 2017 pracuje jako manažer interní komunikace pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společnosti Philip Morris. Poslední dva roky má také na starost marketing a komunikaci největšího technologického festivalu ve střední Evropě Future Port Prague, jehož druhý ročník proběhne 6. a 7. 9. 2018 v pražských Holešovicích.
Poctivě pracovat jsem začala ve firmě Tiscali, odkud jsem přešla do Oskara, později Vodafonu. Pořádala jsem ty nejbláznivější akce pro zákazníky, novináře i zaměstnance, se kterými jsem v kontaktu dodnes skrze interní komunikaci.
Ivan Tučník působí jako manažer komunikace a public affairs ve skupině Asahi Breweries Europe. Odpovídá za externí a interní komunikaci skupiny v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a na Slovensku. Komunikaci se věnuje více než 11 let. Začínal v PR agentuře Bison & Rose, zkušenosti sbíral také v agentuře AMI Communications. V komunikační skupině Kindred Group vybudoval tým zaměřený na public relations a jejich propojení se sociálními médii a dalšími kanály digitální komunikace. Působil také ve společnosti MAKRO Cash & Carry, kde zajišťoval interní a externí komunikaci pro Českou republiku a Slovensko a rozjížděl firemní kanály na sociálních sítích. V interní komunikaci vedl projekt implementace nové korporátní kultury nebo přestavbu firemní centrály. Během své praxe získal několik ocenění v soutěži Česká cena za PR. Vystudoval Mezinárodní vztahy, Evropská studia a Podnikové hospodářství na Masarykově univerzitě v Brně.