Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.
Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury a copywriter s 12 roky zkušeností. Se základnami v Brně a Praze se s kolegy v Obsahové agentuře starají o 30+ klientů od Mall.cz po LMC. Martin často přednáší a školí, s kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a k tématu vede předmět na Masarykově univerzitě.
Na svou první vizitku jsem si napsala “Optimistka & Networking agentka” a toto označení mi už asi zůstane.
Je mi dobře tam, kde se o sebe lidi zajímají, kde jsou zdravé vztahy. A toto prostředí pomáhám ve firmách vytvářet.
Zkušenosti s budováním týmů a komunit jsem nabrala v coworkingu Impact Hub, v O2 jako Happiness managerka či ve vzdělávací agentuře Edua Group. No a momentálně to vše zúročuji v COCUMA, kde stavíme komunitu silných firemních kultur.
Martin působil 16 let na lokálních i mezinárodních pozicích ve společnosti IBM včetně řízení marketingu v centrále v USA. Nyní je zpět v Praze a vede českou pobočku společnosti Bizerba zabývající se nejenom vážícími technologiemi, ale dalšími produkty v oblasti průmyslu a retailu. Pokud Martin nepracuje, rád houbaří, běhá a věnuje se rodině. Je ženatý a má dvě malé děti.
Jakub se se svým týmem již před téměř 10 lety začal věnovat myšlence propojování studentů a absolventů s jejich budoucími zaměstnavateli, tedy tomu, čemu se dnes moderně říká Employer Branding a HR marketing. Stojí za nimi projekty jako právě studie TOP Zaměstnavatelé - nejstarší průzkum mapující vnímání zaměstnavatelů a trhu práce v České republice, dále také největší studentské vydavatelství tištěných publikací zaměřených na studenty vysokých škol s etablovaným časopisem EkonTech.cz a Employer Brandingovou publikací Almanach TOP Zaměstnavatelé a v neposlední řadě koncept on-line streamovaných odborných přednášek TechnicDays.cz se zaměřením na budování značky zaměstnavatele skrze sdílení know-how společností. Nejnovějším projektem je koncept ABSOLVENTI.cz propojující studenty, absolventy, zaměstnavatele i školy v jeden digitální komunikační hub.
Petr Jonák je ředitelem vnějších vztahů, komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Začínal jako ekonomický novinář v Praze a Bruselu, působil ve Škoda Auto nebo finanční skupině BXR. Byl při založení středoevropské pobočky Aspen Institute. Nejvíc ho baví propojování odlišných světů.
Karolína Kříženecká pracuje pět let na pozici vedoucí Komunikace ve stavební společnosti HOCHTIEF CZ. Předtím působila 11 let v komunikačním oddělení SIEMENS. Zaměřuje se na strategické řízení interní i externí komunikace, podpořené průběžným i konečným měřením dosahovaných výsledků a jejich evaluace. Výsledky a leadership jsou pro ni stěžejní, což úzce souvisí i s jejím celoživotním koníčkem - je hráčkou a trenérkou pozemního hokeje.
Šest let hledání ideálního pracovního uplatnění mě od zdravotnictví přes personální agenturu, státní správu a in-house HR v pojišťovně zavedlo v roce 2010 do ČEZu, kde pracuji dosud. Za 9 let působení v oblasti náboru a HR marketingu jsem se podílel na vytvoření fungujícího systému podpory technického vzdělávání a jedné z nejlépe hodnocených zaměstnavatelský značek v Česku.
Vendula Ostrá pracuje ve společnosti Provident Financial na pozici HR Senior Manager pro Sales & Service. Vendula řídí trenéry a HR Business partnery v terénu, spravuje HR procesy v oddělení Sales & Service a je zodpovědná za rozvoj vedení tohoto oddělení. Vendula působí v oblasti lidských zdrojů 15 let a má zkušenosti se všemi HR procesy napříč firmou jak v poradenském tak finančním sektoru.
Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.
Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.