Freelancer
Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.
Jak se proměňuje interní komunikace v exponenciálním světě, který je zahlcený informacemi a ve kterém se vše neustále mění.
Public Affairs, Communications & Sustainability Director CZ/SK
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Petr Jonák je ředitelem vnějších vztahů, komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Začínal jako ekonomický novinář v Praze a Bruselu, působil ve Škoda Auto nebo finanční skupině BXR. Byl při založení středoevropské pobočky Aspen Institute. Nejvíc ho baví propojování odlišných světů.
Agentura Sherpas udělala koncem ledna krok do neznáma, když pro své zaměstnance zavedla vskutku příjemný bonus - čtyřdenní pracovní týden. Co takovému kroku předcházelo? Jak na to reaguje konkurence a klienti? Co tím firma sleduje a jaké jsou výsledky?
Digital Strategy Director
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
Několik let jsem pracovala v Impact Hubu, který je stále krásnou ukázkou toho, když firma žije uvnitř to, co také hlásá ven. Rámec práce nám všem, od majitelů po stážisty, určovaly společné hodnoty – důvěra, odvaha a spolupráce. A tato integrita a pospolitost pro mě byly mnohem větším motorem než odměna na účtu. V dnešní době je podobných firem víc a víc. Vznikají prostředí, kde se můžeme rozvíjet, tvořit, nebát se udělat chybu a všechno to probrat se šéfem. My v COCUMA právě takové firmy hledáme, dáváme dohromady a pomáháme jim, aby byly vidět a aby byly v práci s lidmi a firemním prostředím ještě lepší.
Cocuma Enthusiast
Na svou první vizitku jsem si napsala “Optimistka & Networking agentka” a toto označení mi už asi zůstane.
Je mi dobře tam, kde se o sebe lidi zajímají, kde jsou zdravé vztahy. A toto prostředí pomáhám ve firmách vytvářet.
Zkušenosti s budováním týmů a komunit jsem nabrala v coworkingu Impact Hub, v O2 jako Happiness managerka či ve vzdělávací agentuře Edua Group. No a momentálně to vše zúročuji v COCUMA, kde stavíme komunitu silných firemních kultur.
Ačkoliv máme ve firmě systematicky nastaveny komunikační kanály k on-line i off-line zaměstnancům, nejdůležitějším zdrojem informací by měl pořád být přímý nadřízený. Jak to ale udělat, aby informace nezůstávaly viset u středního managementu a propadávaly dál?
Head of Communications
Karolína Kříženecká pracuje pět let na pozici vedoucí Komunikace ve stavební společnosti HOCHTIEF CZ. Předtím působila 11 let v komunikačním oddělení SIEMENS. Zaměřuje se na strategické řízení interní i externí komunikace, podpořené průběžným i konečným měřením dosahovaných výsledků a jejich evaluace. Výsledky a leadership jsou pro ni stěžejní, což úzce souvisí i s jejím celoživotním koníčkem - je hráčkou a trenérkou pozemního hokeje.
Otevřeně vám ukážu, jakých 16 naprosto konkrétních postupů, rituálů a nástrojů interní komunikace nám tmelí firmu. Jak fungují, jaký mají přínos, jak je zavést. Od grilování uchazeče o práci ostatními po 24hodinový shipit day. Když si je upravíte pro své potřeby, můžou dost dobře fungovat i vám.
CEO
Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury a copywriter s 12 roky zkušeností. Se základnami v Brně a Praze se s kolegy v Obsahové agentuře starají o 30+ klientů od Mall.cz po LMC. Martin často přednáší a školí, s kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a k tématu vede předmět na Masarykově univerzitě.
Jako každá firma i my chceme pravidelně dávat zaměstnancům prostor, aby vyjádřili svůj názor. Také potřebujeme všechny naše zaměstnance informovat o strategických rozhodnutích. Vzhledem k tomu, že nesídlíme jen v Praze, ale najdete nás po celé České republice, není vždy jednoduché předat informace správným způsobem. Proto máme oboustranně aktivní platformu, které říkáme Dialog, a která vytváří pomyslnou spojku mezi vedením a lidmi na pobočkách.
HR Senior Manager
Vendula Ostrá pracuje ve společnosti Provident Financial na pozici HR Senior Manager pro Sales & Service. Vendula řídí trenéry a HR Business partnery v terénu, spravuje HR procesy v oddělení Sales & Service a je zodpovědná za rozvoj vedení tohoto oddělení. Vendula působí v oblasti lidských zdrojů 15 let a má zkušenosti se všemi HR procesy napříč firmou jak v poradenském tak finančním sektoru.
Všichni zaměstnavatelé si dnes kladou otázku, jak pracovat s mladými lidmi, jak je oslovit a získat na svou stranu, aby právě u nich mladé talenty chtěli nastartovat svou kariéru? Studie TOP Zaměstnavatelé tyto trendy sleduje již osmým rokem a mapuje vnímání trhu práce z pohledu studentů vysokých škol v České republice. O tom, jak to vypadá a jak s těmito trendy pracovat bude tato přednáška.
Ředitel studie
Jakub se se svým týmem již před téměř 10 lety začal věnovat myšlence propojování studentů a absolventů s jejich budoucími zaměstnavateli, tedy tomu, čemu se dnes moderně říká Employer Branding a HR marketing. Stojí za nimi projekty jako právě studie TOP Zaměstnavatelé - nejstarší průzkum mapující vnímání zaměstnavatelů a trhu práce v České republice, dále také největší studentské vydavatelství tištěných publikací zaměřených na studenty vysokých škol s etablovaným časopisem EkonTech.cz a Employer Brandingovou publikací Almanach TOP Zaměstnavatelé a v neposlední řadě koncept on-line streamovaných odborných přednášek TechnicDays.cz se zaměřením na budování značky zaměstnavatele skrze sdílení know-how společností. Nejnovějším projektem je koncept ABSOLVENTI.cz propojující studenty, absolventy, zaměstnavatele i školy v jeden digitální komunikační hub.
Zajistit dostatek především technicky vzdělaného personálu je obzvláště v dnešní době skutečná výzva. Od roku 2010 proto v ČEZu funguje útvar strategický nábor, jehož zástupci se snaží všemožnými způsoby přesvědčit budoucí i stávající účastníky pracovního trhu o tom, že energetika je obor budoucnosti. Naštěstí na to ve firmě nejsou sami.
HR expert pro nábor, výběr a employer brand
Šest let hledání ideálního pracovního uplatnění mě od zdravotnictví přes personální agenturu, státní správu a in-house HR v pojišťovně zavedlo v roce 2010 do ČEZu, kde pracuji dosud. Za 9 let působení v oblasti náboru a HR marketingu jsem se podílel na vytvoření fungujícího systému podpory technického vzdělávání a jedné z nejlépe hodnocených zaměstnavatelský značek v Česku.
Očekávání jednotlivých generací od zaměstnavatelů se liší, jak v oblasti motivace, tak v oblasti podpory loajality. To má praktické důsledky pro interní komunikaci. Podíváme se na aktuální výsledky Ipsos výzkumů mezi zaměstnanci a jejich možné využití v komunikaci.
Executive Director HR & ERM
Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.
Převzít firmu, která funguje přes 20 let, je jako vstoupit na led, o kterém absolutně netušíte, jak je silný. Každý váš krok může být fatální. Jediné, v čem máte jistotu, je, že pokud se nerozběhnete, jdete hodně rychle ke dnu. Aneb, brutální realita transformace společnosti a change management z pohledu komunikace.
Managing Director
Martin působil 16 let na lokálních i mezinárodních pozicích ve společnosti IBM včetně řízení marketingu v centrále v USA. Nyní je zpět v Praze a vede českou pobočku společnosti Bizerba zabývající se nejenom vážícími technologiemi, ale dalšími produkty v oblasti průmyslu a retailu. Pokud Martin nepracuje, rád houbaří, běhá a věnuje se rodině. Je ženatý a má dvě malé děti.
Představte si, že znáte tajemství automobilových novinek, které se na trhu objeví až za několik let. Máte oddělení plné technologií a patentů, o kterých ví jen hrstka zaměstnanců. A teď si představte, že je vaším úkolem nic z toho co víte nepoužít, a přesto oslovit těžko dosažitelnou cílovou skupinu studentů a absolventů technických vysokoškolských oborů. To je výzva, se kterou se ve své náborové kampani pro klienta ŠKODA AUTO poprala agentura Isobar.
Head of Strategy
Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.
Client Service Director
Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.
Panelovou diskuzi moderuje Radka Myšková.
Ředitel studie
Jakub se se svým týmem již před téměř 10 lety začal věnovat myšlence propojování studentů a absolventů s jejich budoucími zaměstnavateli, tedy tomu, čemu se dnes moderně říká Employer Branding a HR marketing. Stojí za nimi projekty jako právě studie TOP Zaměstnavatelé - nejstarší průzkum mapující vnímání zaměstnavatelů a trhu práce v České republice, dále také největší studentské vydavatelství tištěných publikací zaměřených na studenty vysokých škol s etablovaným časopisem EkonTech.cz a Employer Brandingovou publikací Almanach TOP Zaměstnavatelé a v neposlední řadě koncept on-line streamovaných odborných přednášek TechnicDays.cz se zaměřením na budování značky zaměstnavatele skrze sdílení know-how společností. Nejnovějším projektem je koncept ABSOLVENTI.cz propojující studenty, absolventy, zaměstnavatele i školy v jeden digitální komunikační hub.
HR expert pro nábor, výběr a employer brand
Šest let hledání ideálního pracovního uplatnění mě od zdravotnictví přes personální agenturu, státní správu a in-house HR v pojišťovně zavedlo v roce 2010 do ČEZu, kde pracuji dosud. Za 9 let působení v oblasti náboru a HR marketingu jsem se podílel na vytvoření fungujícího systému podpory technického vzdělávání a jedné z nejlépe hodnocených zaměstnavatelský značek v Česku.
HR Senior Manager
Vendula Ostrá pracuje ve společnosti Provident Financial na pozici HR Senior Manager pro Sales & Service. Vendula řídí trenéry a HR Business partnery v terénu, spravuje HR procesy v oddělení Sales & Service a je zodpovědná za rozvoj vedení tohoto oddělení. Vendula působí v oblasti lidských zdrojů 15 let a má zkušenosti se všemi HR procesy napříč firmou jak v poradenském tak finančním sektoru.
Digital Strategy Director
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
Executive Director HR & ERM
Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.