Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Míša se věnuje HR už více než 15 let. Pracovala v mezinárodních korporacích i menších českých firmách. Věnuje se tématům jako je motivace zaměstnanců, firemní kultura a interní komunikace. Má zkušenosti se zaváděním HR procesů, vedením projektů zaměřených na rozvoj zaměstnanců a zlepšováním komunikace uvnitř firem. Ráda objevuje souvislosti, hledá strukturu a logiku, tam kde ji jiní nevidí, a v neposlední řadě miluje změnové projekty.
Po téměř deseti letech na korporátní půdě v oblasti zákaznické & zaměstnanecké zkušenosti Lukáš spoluzaložil LutherOne, společnost zabývající se zvyšováním angažovanosti zaměstnanců, výkonu a efektivity komunikace a spolupráce za použití dat a těch nejmodernějších technologií. Řešení LutherOne v současnosti využívají nadnárodní i lokální společnosti již ve více než 40 zemích světa.
Dominika pracuje v HR sedmým rokem, předtím působila v marketingové agentuře nebo v oblasti DTP a lokalizace. V rámci HR pozic má zkušenosti z firem, které fungují plně na dálku (tzv. virtuální firmy), i s dočasným a úplně prvním přechodem z onsite do hybridního režimu v rámci covidových opatření. V současné době působí na pozici HR Generalistky v BOOTIQu, kde je hybridní režim práce standardem. Také ráda sdílí své know-how a zkušenosti v rámci HR komunity. Kromě personalistiky se věnuje koučování a kariérovému poradenství a pestré škále koníčků (od výroby svíček přes Formule 1 až po videohry, Postcrossing nebo cestování).
Michal Macura, Internal Communication Lead, Vodafone Czech Republic
Michal pracuje v interní komunikaci Vodafonu od roku 2010. Nastoupil jako copywriter na angličtinu a s postupem let dělal v interce všechno od psaní, focení, natáčení a střihu, moderování a vysílání, desktop publishingu (DTP) a sociálních sítí až po nastavování komunikační strategie a partneringu pro vedení firmy. Dříve pracoval jako překladatel a lektor.
Kromě komunikace a médií se zajímá o historii, má rád bouldering, videohry a vaření. Volný čas tráví nejraději se svojí čtyřletou dcerkou.
Nela Maťašeje v Direct pojišťovně působí pět let. Na starosti má tým marketingové komunikace, který se mimo jiné stará o externí a interní komunikaci firmy a brand. Do Directu přišla z českého Home Creditu (skupina PPF), kde měla také na starosti externí a interní komunikaci. Předtím pracovala řadu let v redakcích předních českých vydavatelských domů. Jako redaktorka, webeditorka a editorka sbírala zkušenosti například v Deníku nebo zpravodajském týdeníku Sedmička vydavatelství Mladá fronta. Kromě toho působila také jako PR manažerka Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně.
Kristýna Muszyński se stará o interní a externí komunikaci ve společnosti JRD GROUP, která se zabývá výstavbou pasivních bytových domů, energetikou či recyklací odpadů. V minulosti pracovala jako copywriterka a redaktorka, založila literární portál Knihomam, který byl v roce 2019 navržen na Magnesii Literu. Je autorkou dvou knih, pohádky O jezerní víle Elišce (2019) a vesmírného sci-fi Mexabo (2021).
Ondřej se interní a marketingové komunikaci věnuje 18 let a za tu dobu prošel řadou velkých korporací od HSBC Banky, přes Innogy (tehdy RWE) a mladoboleslavskou ŠKODA AUTO, až zakotvil ve Y Softu, mezinárodní technologické firmě s českými kořeny a centrálou v Brně. Balanc na hraně startupové a korporátní kultury ho pohltil, a tak zde již skoro 7 let vede interní komunikaci, employer branding a marketingovou komunikaci. Relax a inspiraci nachází při toulkách přírodou, za kterou se odstěhoval z města na venkov.
Ákos pracuje v IKEA téměř 10 let. Jeho cesta začala v Budapešti v Maďarsku, kde začínal jako prodejce. Po několika letech nastoupil do místního marketingového týmu, kde byl zodpovědný za řízení věrnostního programu IKEA Family a organizaci různých projektů společenské odpovědnosti. V roce 2020 se s rodinou přestěhoval do Prahy a nyní využívá své zkušenosti při organizování interní komunikace počínaje malými soutěžemi a konče spuštěním nového obchodního plánu.