Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Další akce In-Comms Forum 2025 se koná 6. 5. 2025.

In-Comms Forum

Interní komunikace hraje ve firmách čím dál důležitější roli a vzrůstají i nároky, které jsou na ni kladeny. Stále více je potřeba efektivně komunikovat změny, kterými firmy procházejí, řešit krizové situace, ale i motivovat a inspirovat zaměstnance, aby pro firmu dýchali, podporovat dobré jméno zaměstnavatele a rozvíjet firemní kulturu. 

To vše je potřeba vhodně komunikovat a efektivně dostat ke správnému publiku. Podíváme se na to, jak k tomu přistoupily různé firmy, a představíme aktuální case studies. Seznámíte se s novými výzkumy, účinnými nástroji i efektivními komunikačními kanály. Věnovat se budeme také získávání zpětné vazby od zaměstnanců či přípravě firemních eventů.

Těšit se můžete i na video záznam konference.

Téma
Interní komunikace v náročném období, umění pozitivních zpráv i krizové komunikace

Hlavní témata

  • Umění pozitivních sdělení - jak motivat zaměstnance, aby pro firmu dýchali 
  • Firemní kultura – jak nastavit a efektivně komunikovat hodnoty vaší firmy navenek i dovnitř 
  • Krizová komunikace – jak komunikovat nepříjemné informace uvnitř firmy 
  • Efektivita komunikačních kanálů a jak je co nejlépe využít uvnitř firmy – firemní časopis, blog, intranet, mailing, sociální sítě a další 
  • Nové formáty: firemní podcasty, videa a live streamy a jejich přínos pro komunikaci a budování značky
  • Interní komunikace napříč firmou - spolupráce s dalšími odděleními: externí komunikace, HR, marketing 
  • Firemní eventy pro zaměstnance 
  • Jak měřit spokojenost zaměstnanců

Pro koho

  • odborníci na interní komunikaci 
  • specialisté komunikace 
  • HR ředitelé a manažeři 
  • majitelé a ředitelé firem 
  • marketingoví a PR odborníci
Video

Ohlédnutí za In-Comms Forem

Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Organizátor

Produkce

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Zuzana Kopuncová

Senior Event Manager

Proběhlé akce