In-Comms Forum 2025

Na konferenci In-Comms Forum se zaměříme na nejnovější trendy, nástroje a strategie, které podporují efektivní komunikaci uvnitř firem a přispívají k motivaci zaměstnanců, posilování firemní kultury i zvyšování produktivity. Podíváme se na důležitou roli leaderů v komunikaci, krizovou komunikaci v období změn, digitalizaci komunikačních procesů i segmentaci sdělení podle potřeb týmů a různých skupin zaměstnanců.

Důležitými tématy jsou také zpětná vazba, která podporuje otevřený dialog ve firmách, nebo specifika interní komunikace v hybridních a plně remote týmech. Chybět nebudou ani právní aspekty komunikace, jako je ochrana osobních údajů a regulatorní požadavky, či employer branding. Konference vám nabídne praktické tipy, jak zlepšit vaši komunikační strategii a podpořit tak dlouhodobý úspěch firmy.

Akce proběhne online
Téma
Interní komunikace jako součást firemní kultury a nástroj pro motivaci zaměstnanců
Call for papers

Call for papers

Hledáme ty nejlepší řečníky!

Blíží se další ročník In-Comms Fora a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 28. února 2025.

Stačí vyplnit jednoduchý formulář.

Hlavní témata

  • Interní komunikace jako nástroj pro motivaci a zapojení zaměstnanců 
  • Role leaderů v interní komunikaci – vliv manažerů na celkové firemní klima 
  • Krizová interní komunikace – jak správně komunikovat v době změn, krizí či nepředvídatelných situací
  • Digitalizace interní komunikace – jak nástroje jako intranet, chatboti či firemní sociální sítě dokážou zlepšit komunikaci a zjednodušit pracovní procesy 
  • Employer branding – jak správná interní komunikace pomáhá posílit značku zaměstnavatele 
  • Měření a vyhodnocování efektivity interní komunikace 
  • Segmentace v interní komunikaci – jak přizpůsobit komunikaci různým skupinám zaměstnanců (věk, pozice, tým) a zajistit, aby každý dostal relevantní informace 
  • Interní komunikace ve firmách s hybridním nebo plně remote režimem – specifika a možnosti 
  • Zpětná vazba a obousměrná komunikace – jak správně zpracovat a reagovat na zpětnou vazbu

Pro koho

  • odborníci na interní komunikaci 
  • specialisté komunikace 
  • HR ředitelé a manažeři 
  • majitelé a ředitelé firem 
  • marketingoví a PR odborníci
Ceny a vstupenky

Registrace

Early Birds

2 490 Kč cena je uvedena bez DPH
do 31. 03. 23:59:59

Základní cena

2 890 Kč cena je uvedena bez DPH
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Organizátor

Produkce

Chcete se stát partnerem? Kontaktujte mě, prosím.

Renáta Kolaříková

Business Development Manager
Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Barbora Graclíková

Senior Event Manager

Proběhlé akce