Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference In-Comms Forum 2025.

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  •  Interní komunikace jako nástroj pro motivaci a zapojení zaměstnanců
  • Role leaderů v interní komunikaci – vliv manažerů na celkové firemní klima
  • Krizová interní komunikace – jak správně komunikovat v době změn, krizí či nepředvídatelných situací
  • Digitalizace interní komunikace – jak nástroje jako intranet, chatboti či firemní sociální sítě dokážou zlepšit komunikaci a zjednodušit pracovní procesy
  • Employer branding – jak správná interní komunikace pomáhá posílit značku zaměstnavatele
  • Měření a vyhodnocování efektivity interní komunikace
  • Segmentace v interní komunikaci – jak přizpůsobit komunikaci různým skupinám zaměstnanců (věk, pozice, tým) a zajistit, aby každý dostal relevantní informace
  • Interní komunikace ve firmách s hybridním nebo plně remote režimem – specifika a možnosti
  • Zpětná vazba a obousměrná komunikace – jak správně zpracovat a reagovat na zpětnou vazbu

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 25 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 28. února 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Pro odeslání formuláře prosím vyplňte všechny níže uvedené položky.