Interní komunikaci se věnuji už skoro 20 let. Zkušenosti jsem nasbírala v několika korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, Philip Morris). Nejvíc jsem se naučila v roli konzultanta, kdy mi myslí i rukama prošlo několik desítek firem, kterým jsem pomáhala posunout jejich interní komunikaci dál. Nyní přes rok pracuji v plynárenské společnosti GasNet, kde kromě interní komunikace také dohlížím na naši novou značku.
Po maturitě na Gymnáziu Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci studoval na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, na níž v letech 2005 až 2011 působil jako vědecký pracovník a absolvoval doktorské studium. V letech 2004 až 2007 byl stipendistou prestižního mezinárodního doktorandského programu ZEIT-Stiftung. V letech 2008 až 2009 pracoval na Ministerstvu práce a sociálních věcí ČR jako zástupce vedoucí oddělení pro české předsednictví. Od roku 2009 zastává pozici manažera korporátní komunikace ve společnosti Economia. Od roku 2013 je členem dozorčí rady Nadačního fondu pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP).
Jiří Hauptmann je u společnosti HEINEKEN zodpovědný za interní a externí komunikaci všech značek, Public Affairs, řízení aktivit týkajících se udržitelného rozvoje a exkurzních programů v pivovarech Velké Březno, Krušovice a Starobrno. Do profesní kariéry Jiřího Hauptmanna patří i cenné marketingové zkušenosti v oblasti spotřebního zboží (Philips) a automotive (Audi a Lexus).
Martin Hruška absolvoval studium Ekonomiky a řízení lidských zdrojů. Ještě v průběhu studia nastoupil do personálního útvaru nadnárodního koncernu Honeywell, kde zodpovídal za poskytování HR podpory svěřeným útvarům společnosti v Brně. Následně působil jako specialista odměňování v CET 21 (TV NOVA). Tři a půl roku pracoval v oddělení Human Capital Advisory Services v poradenské společnosti Deloitte. Spolupracoval na realizaci projektů v oblastech tvorby HR strategie, designu HR procesů, change managementu, nastavení a revize systémů odměňování a benefitů, řízení pracovního výkonu či personálního auditu. Od listopadu 2010 zastává pozici HR ředitele v největší česko-slovenské advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners.
Interní komunikaci se věnuji už skoro 20 let. Zkušenosti jsem nasbírala v několika korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, Philip Morris). Nejvíc jsem se naučila v roli konzultanta, kdy mi myslí i rukama prošlo několik desítek firem, kterým jsem pomáhala posunout jejich interní komunikaci dál. Nyní přes rok pracuji v plynárenské společnosti GasNet, kde kromě interní komunikace také dohlížím na naši novou značku.
Svou profesní kariéru zahájila Martina ve společnosti Unicorn, kde měla na starosti přípravu reklamních kampaní a PR komunikaci. Od roku 2007 působila v Komerční bance, kde zastávala nejprve pozici specialisty pro sponzoring a Event Management, později pak specialisty PR a interní komunikace. Mezi její hlavní náplň práce patřila nejen starost o komunikační kanály uvnitř firmy, ale také rozvoj CSR strategie. Od roku 2010 je Communication Manager ve společnosti Unilever. Kromě externí komunikace je Martina zodpovědná i za interní komunikaci a projekty v oblasti společenské zodpovědnosti. Martina vystudovala Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy, obor Mediální a komunikační studia. Je svobodná a mezi její záliby patří cestování, sport, literatura a divadlo.
Vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy (čeština – historie), studovala též teorii tance na HAMU a jógovou terapii. Profesní kariéru zahájila v Českém rozhlase, kde zastávala mj. post vedoucí odboru marketingu a styku s veřejností. Poté dva roky pracovala jako manažerka a tisková mluvčí telekomunikační společnosti Aliatel. Od roku 2002 působí ve společnosti T-Mobile Czech Republic, v současné době jako manažerka firemní komunikace. Je tiskovou mluvčí a vedle externího PR je zodpovědná i za společenskou odpovědnost firmy. V roce 2010 získala ocenění „PR manažer roku“. Má ráda tanec, psy a knihy.
V Komerční bance pracuje od roku 2007, kdy nastoupila na HR, aby zde založila útvar Personálního marketingu a pomohla banku zviditelnit jako zaměstnavatele. Poté, co banka získala ocenění Zaměstnavatel desetiletí, dostala v roce 2012 nabídku z Marketingu vést ve Skupině KB Interní komunikaci. V průběhu času vedla současně s tím i oddělení Kvality a Společenské odpovědnosti. Nyní je zodpovědná za veškeré interní komunikační aktivity od interních novin, které vloni vyhrály cenu Fénix – content marketing, Intranetu, interních sociálních sítí až k řízení plošných komunikačních kampaní, kdy za jednu z nich (zavádění nového Intranetu) získala banka ocenění od Institutu Interní Komunikace.
Silvia Petty pracuje pro společnost LMC, lídra na trhu práce a vzdělávání. Stará se o interní komunikaci k více jak 200 zaměstnancům z oborů IT, obchodu, marketingu a dalších. Připravuje interní komunikační koncepty, eventy a celofiremní prezentace. Zastřešuje jak tvorbu kreativních konceptů, tak jejich kompletní realizaci.
Při studiu na FSV UK získal cenné zkušenosti v sales a marketingové agentuře PPD Services na projektech pro klienty HP, Coca-Cola nebo InBev. Od roku 2007 působil ve funkci specialisty interní komunikace v české pobočce banky HSBC, odkud po třech letech přestoupil do energetické skupiny RWE na pozici tiskového mluvčího distribučních společností. V říjnu 2012 zakotvil ve společnosti ŠKODA AUTO, kde má na starosti interní komunikaci jak v ČR, tak ve vybraných závodech ve světě.
Petr věří v efektivní řešení společenských i byznysových problémů cestou holarchie a designového myšlení. Pracoval jako manažer v korporátním kapitalismu, vedl nejrůznější neziskové projekty a mentoroval univerzitní, krajské i městské projekty. Rozvíjí byznys v designerském studiu Court of Moravia, hodně čte a hraje hry. Má rád černý humor, politickou nekorektnost a divná zvířata. Věří, že si ve výsledku budete rozumět
Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.