Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Přednášející

Monika Jančová

Monika Jančová je ředitelkou marketingové komunikace v Alza.cz. Dříve vedla SVOD službu Voyo.cz a položila základy vlastní digitální produkci v TV Nova, kde také řídila inovační projekty a analytické oddělení celé skupiny.

Vít Janda

Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Rostislav Starý

Rostislav Starý se v Konektoru zaměřuje na integraci aktivit v PR, digital a influencer marketingu. Je regionálním leaderem mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide.

Ivo Veselý

Přes 8 let pomáhám klientům uchopit influencer marketing za správný konec a vytěžit z něho maximum. Vymyslím pro vás efektivní strategii, najdu správné influencery a zajistím s nimi efektivní spolupráci. Měl jsem tu čest podílet se na kampaních s influencery pro značky jako ŠKODA Auto, Česká spořitelna, Komerční banka, Milka, Oreo, Mattoni, Zalando nebo Akademie věd ČR. Podílel jsem na vzniku etického kodexu Férový Influencer.

Jan Vohralík

Jan Vohralík se stará o digitální obsah a influencerské kampaně v agentuře WeDigital s tím, že jeho hlavním zaměření je TikTok a jeho budoucnost, kterému se sám věnuje jako content creator na této síti. Kromě tvorby obsahu na TikToku a jejímu školení se věnuje hlavně influencer marketingu na klientech jako je L'Oréal, Dáme jídlo, Google, Unilever, Mattoni a Procter & Gamble.

Andrea Voříšková

Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.