Monika Jančová je ředitelkou marketingové komunikace v Alza.cz. Dříve vedla SVOD službu Voyo.cz a položila základy vlastní digitální produkci v TV Nova, kde také řídila inovační projekty a analytické oddělení celé skupiny.
Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Rostislav Starý se v Konektoru zaměřuje na integraci aktivit v PR, digital a influencer marketingu. Je regionálním leaderem mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide.
Přes 8 let pomáhám klientům uchopit influencer marketing za správný konec a vytěžit z něho maximum. Vymyslím pro vás efektivní strategii, najdu správné influencery a zajistím s nimi efektivní spolupráci. Měl jsem tu čest podílet se na kampaních s influencery pro značky jako ŠKODA Auto, Česká spořitelna, Komerční banka, Milka, Oreo, Mattoni, Zalando nebo Akademie věd ČR. Podílel jsem na vzniku etického kodexu Férový Influencer.
Jan Vohralík se stará o digitální obsah a influencerské kampaně v agentuře WeDigital s tím, že jeho hlavním zaměření je TikTok a jeho budoucnost, kterému se sám věnuje jako content creator na této síti. Kromě tvorby obsahu na TikToku a jejímu školení se věnuje hlavně influencer marketingu na klientech jako je L'Oréal, Dáme jídlo, Google, Unilever, Mattoni a Procter & Gamble.
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.