Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Chcete vědět, jak se vyhnout nejčastějším chybám v influencer marketingu? Nebo možná vaše předchozí spolupráce s influencery neproběhla podle očekávání a chcete vědět, kde jste udělali chybu? V přednášce se dozvíte praktické rady na konkrétních ukázkách. Podíváme se například na to, co si pohlídat u oslovování influencerů, jak nastavit cíle a podmínky spolupráce, jak si vyhodnotit výsledky spolupráce nebo proč a jak správně spolupráce označovat.
Influencer Marketing Freelancer
Přes 8 let pomáhám klientům uchopit influencer marketing za správný konec a vytěžit z něho maximum. Vymyslím pro vás efektivní strategii, najdu správné influencery a zajistím s nimi efektivní spolupráci. Měl jsem tu čest podílet se na kampaních s influencery pro značky jako ŠKODA Auto, Česká spořitelna, Komerční banka, Milka, Oreo, Mattoni, Zalando nebo Akademie věd ČR. Podílel jsem na vzniku etického kodexu Férový Influencer.
Proč jsme se v Alza.cz rozhodli využívat influencer marketing a jak zapadají influenceři do našeho full marketingového mixu? Podle jakého klíče jsme ambasadory vybírali? Jaká máme od vytvořeného obsahu očekávání a jak naši dosavadní spolupráci hodnotíme? Ukázky kampaní a poučení z jejich realizace.
Marketing Communications Director
Monika Jančová je ředitelkou marketingové komunikace v Alza.cz. Dříve vedla SVOD službu Voyo.cz a položila základy vlastní digitální produkci v TV Nova, kde také řídila inovační projekty a analytické oddělení celé skupiny.
Na jaké důsledky myslet před výběrem influencera? Co si sjednat ve smlouvě před zahájením spolupráce? Jak zajistit, aby klient dostal všechny výstupy a spolupráce proběhla hladce? A co když prezentujete produkt, na který platí přísná regulace reklamy? Kromě marketingové oblasti je potřeba nepodcenit ani tu právní.
Advokátka
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.
Podíváme se na to, jakým způsobem na TikToku oslovovat a vyhledávat influencery. Projdeme si celkový proces kampaně od počátečního briefu až po zveřejnění videa a následnou propagaci skrze placenou reklamu. Nasdílíme tipy a triky, ukážeme praktické ukázky a případové studie.
Group CEO
Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.
Kdo jsou to content creators a proč jsou tak populární? V přednášce se budeme věnovat tomuto na západě panujícímu trendu, kdy značky začínají využívat obličeje ze sociálních sítích i na své platformy pro vznik nativního obsahu a budování svého vlastního profilu. Dozvíte se, jak s nimi pracovat, jaké jsou výhody a kam tento trend směřuje.
Digital content & influencer manager
Jan Vohralík se stará o digitální obsah a influencerské kampaně v agentuře WeDigital s tím, že jeho hlavním zaměření je TikTok a jeho budoucnost, kterému se sám věnuje jako content creator na této síti. Kromě tvorby obsahu na TikToku a jejímu školení se věnuje hlavně influencer marketingu na klientech jako je L'Oréal, Dáme jídlo, Google, Unilever, Mattoni a Procter & Gamble.
Propojení influencerů, jejich publik a uživatelského testování pomáhá značkám s WOM i autentickým obsahem. Konkrétní ukázky kampaní a výsledků.
Partner
Rostislav Starý se v Konektoru zaměřuje na integraci aktivit v PR, digital a influencer marketingu. Je regionálním leaderem mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide.