Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

18:10 - 18:30

Huawei a spolupráce s influencery

Kdo pomůže brandu víc? Jarda Jágr, Eva Samková nebo Ati? Zkušenosti pěti let spolupráce s influencery na značkách Huawei a Honor: budování autentických vztahů ke značce, potenciál celebrit versus potenciál blogerů.

Martin Ježek Martin Ježek

Managing Director

Inspiro Solutions

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

18:35 - 18:55

Sejdou se rapper, pornoherec a Youtuber

Influencer by neměl být pro značky ideou. Influencer by měl být prostředkem. Proto si řekneme, jaké role mohou plnit různí influenceři v různých kampaních. A jak to dopadá, když se stanou ambasadorem tématu, značky, moderátorem nebo přímo hercem. Ať už jsou v bězném životě rappery, pornoherci nebo influencery na plný úvazek.

Vladimír Zikmund Vladimír Zikmund

Copywriter

Zaraguza

Vladimír Zikmund

Vladimír dělá copywritera v Zaraguze, kde opečovává značky jako ŠKODA, AXE, Nestlé, OLYMPUS a další a další. Předtím vedl social media oddělení v agentuře Dark Side. A předtím nedělal vlastně nic.

19:00 - 19:20

Volba influencerů a jejich umístění do kampaní

Jaké influencery využívat - raději méně velkých tváří nebo více microinfluencerů? Jak mohou značku podpořit a kdy je využít? Dokáží opravdu prodat a nebo musíte influencery propojit s dalšími prodejními kanály? Nejen na tyto otázky odpoví prezentace.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

CEO

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

19:25 - 19:45

Reálné byznysové výsledky influencer kampaní (značky Metaxa a T-Mobile)

Influencer marketing je pro mnohé agentury i zadavatele velmi těžko uchopitelný propagační nástroj. Na případech konkrétních kampaní si ukážeme, jak influencer seeding naplánovat, jakou zvolit strategii a především, jaké může mít tato aktivita reálné dopady na prodeje produktů či na rozšíření dobročinné kampaně a opět její reálné dopady.

Aki Votrubová Aki Votrubová

Instagram & Influencer Specialist

Aki Votrubová

Aki Votrubová

Aki Votrubová je známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin.

19:50 - 20:10

Všichni můžeme být influenceři

Influencer marketing byl jedním z hlavních marketingových hypů roku 2016 - všichni to chtěli vyzkoušet, ale ne všem to vyšlo. Mnozí dnes už ví o nástrahách spolupráce s celebritami (ať už jde o ty tradiční nebo novou generaci youtuberů a instagramerů) víc, než by si přáli. Proč jsme ale přesvědčení, že nejlepší influencer není youtuber se stovkami tisíc odběratelů, ale "normální" lidé, jen o něco oblíbenější v kolektivu svých přátel, než co je běžný průměr? Protože to potvrzují čísla.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk

Spolumajitel

Influencer.cz

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.

20:15 - 20:40

Panelová debata: prostor na vaše dotazy

Martin Ježek Martin Ježek

Managing Director

Inspiro Solutions

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

CEO

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Aki Votrubová Aki Votrubová

Instagram & Influencer Specialist

Aki Votrubová

Aki Votrubová

Aki Votrubová je známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk

Spolumajitel

Influencer.cz

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.

Vladimír Zikmund Vladimír Zikmund

Copywriter

Zaraguza

Vladimír Zikmund

Vladimír dělá copywritera v Zaraguze, kde opečovává značky jako ŠKODA, AXE, Nestlé, OLYMPUS a další a další. Předtím vedl social media oddělení v agentuře Dark Side. A předtím nedělal vlastně nic.

20:40 - 21:30

Networking

21:30

Závěr akce