V rámci konference bude u zahraničních hostů zajištěn simultánní překlad do českého jazyka.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Netflix streamroller přichází do čím dál vice evropských zemí. Proč je pro televizní poskytovatele tak těžké přijít se správnou reakcí? Slouží OTT služby pouze ke snížení odlivu diváků nebo z nich mohou mít televizní poskytovatelé zisk?
Zakladatel
CTO innovation Consulting
Má 20 let mezinárodních zkušeností jak z Telco & Media společností, tak i z poradenské činnosti. Osm let strávil ve společnosti Orange, ve které působil od roku 2001. V rámci Orange začínal v Orange Labs, která se specializuje na měření QoE (Quality of Experience ) a video technologie. V roce 2004 přešel do obsahového oddělení, které řídilo mezinárodní stahování hudby, později pak nasazování TVoDSL v Evropě a Africe. Během toho budoval vztahy s klíčovými dodavateli a provozovateli v těchto regionech, aby propagoval technologický ekosystém společnosti Orange. Před nástupem do Orange 10 let pracoval na různých pozicích od programátora až po ředitele v Logica-CMG a v roce 2000 se stal technickým ředitelem Net4Music, internetového start-upu poskytujícího služby pro úpravu a publikování hudby. Po odchodu z Orange zastával Ben pozici viceprezidenta pro Business development pro QoE ve společnosti Witbe. V září roku 2008 se Benjamin začal opět věnovat konzultantské činnosti a založil vlastní společnost CTO Innovation Consulting. Podílí se na mnoha projektech zahrnujících market intelligence, hybridní služby a špičkový obsah. Také spoluzakládal společnost Woflpack Communications, která pomáhá dodavatelům technologií prosadit se na trhu technologií, médií &telekomunikací. Benjamin je absolventem bakalářského studia na King’s College v Londýně, kde studoval počítačovou vědu, vystudoval také MBA v institutu INSEAD.
Ve své prezentaci se Ben Gidley, ředitel Multiscreen Solutions Irdeto, podělí o své názory na to, jak tradiční vysílatelé a operátoři mohou zvýšit své příjmy díky paralelní doručovací technologii OTT, která funguje v harmonii a jako rozšíření jejich vysílací platformy. Pochopíte spotřební trendy. Zjistíte, co spotřebitelé očekávají z pohledu user experience (a jsou za to ochotni zaplatit). Zjistíte jak velké "OTT" opravdu je a jaká je to pro Vás příležitost. Objevíte, jak to dělají ostatní úspěšní poskytovatelé služeb. Dozvíte se o technologiích, trendech, konkurenci a ekosystému. Poradíme Vám, co dělat a co nedělat, aby Vám neujel vlak s OTT.
Director of Multiscreen Solutions
Ben Gidley je odborník v Multiscreen strategiích pro placená média. Má širokou škálu znalostí, zahrnující reklamu, ochranu obsahu a spotřebitelské zkušenosti. Ben v současné době vytváří a řídí vývoj multiscreen řešení ve společnosti Irdeto, propojuje end-to-end nabídky z produktů společnosti, partnery a servisní týmy. Benovi zkušenosti mají kořeny v on-line videu, pracuje v této oblasti od roku 2006. Stál u zahájení britského Channel 4 on Demand. Po ukončení spolepráce s Channel 4, působil jako vedoucí na "Project Kangaroo" pro BBC, ITV, C4, SeeSaw a řadu dalších projektů.
Kdy bude živá televize skutečně fungující OTT a co to umožní? Jak budete přistupovat k těžké otázce zákaznické zkušenosti s poskytováním OTT?
Zakladatel
CTO innovation Consulting
Má 20 let mezinárodních zkušeností jak z Telco & Media společností, tak i z poradenské činnosti. Osm let strávil ve společnosti Orange, ve které působil od roku 2001. V rámci Orange začínal v Orange Labs, která se specializuje na měření QoE (Quality of Experience ) a video technologie. V roce 2004 přešel do obsahového oddělení, které řídilo mezinárodní stahování hudby, později pak nasazování TVoDSL v Evropě a Africe. Během toho budoval vztahy s klíčovými dodavateli a provozovateli v těchto regionech, aby propagoval technologický ekosystém společnosti Orange. Před nástupem do Orange 10 let pracoval na různých pozicích od programátora až po ředitele v Logica-CMG a v roce 2000 se stal technickým ředitelem Net4Music, internetového start-upu poskytujícího služby pro úpravu a publikování hudby. Po odchodu z Orange zastával Ben pozici viceprezidenta pro Business development pro QoE ve společnosti Witbe. V září roku 2008 se Benjamin začal opět věnovat konzultantské činnosti a založil vlastní společnost CTO Innovation Consulting. Podílí se na mnoha projektech zahrnujících market intelligence, hybridní služby a špičkový obsah. Také spoluzakládal společnost Woflpack Communications, která pomáhá dodavatelům technologií prosadit se na trhu technologií, médií &telekomunikací. Benjamin je absolventem bakalářského studia na King’s College v Londýně, kde studoval počítačovou vědu, vystudoval také MBA v institutu INSEAD.
Člen představenstva
Patrick Jean Victor Tillieux je člen představenstva, je zkušeným odborníkem na mezinárodní úrovni v oblasti televizního a rozhlasového vysílání. Řadu zkušeností získal v celosvětově známých televizních stanicích, kde se podílel na zavádění nových technologií do praxe. V současné době žije ve Velké Británii. První krok do mediálního průmyslu udělal před více než 20 lety, kdy v roce 1989 nastoupil do francouzské komerční stanice TF1. V letech 1991-1994 stál u zrodu sportovního kanálu Eurosport. Od té doby zastával řadu vedoucích pozic v oblasti televizního vysílání, včetně známých stanic RTL, Canal + nebo SBS Broadcasting Europe a dalších v sousedním Německu, Belgii nebo Nizozemí. Je absolventem Katholieke Universiteit Leuven v Belgii, kde získal dva magisterské tituly v oblasti stavebního inženýrství a průmyslové správy.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Televize jako socialní fenomén. Je OTT business profitabilní a proč ano či ne. Jaké jsou výzvy při vstupu do OTT služeb z lineárního vysílání. ČRa jako spolehlivý partner při zavádění OTT služeb v ČR.
CEO
Martin Gebauer působí na vysokých manažerských pozicích již více než deset let. Do Českých Radiokomunikací nastoupil v roce 2011 nejdříve na pozici finančního ředitele a v roce 2014 převzal místo generálního ředitele. Vystudoval stavební fakultu na VUT v Brně, obor ekonomie a řízení a londýnskou City University. Zkušenosti sbíral ve společnostech Ernst & Young, Aliten Group Spain a Orco Property Group.
Naše case study shrne roční zkušenosti s platformou HbbTV. Výsledky našich experimentů s live streamem, s obchodními modely a odezvou diváků na tuto platformu.
CEO
Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.
Investice do TV a internetové reklamy dlouhodobě roste. Jsou to dva nejsilnější mediatypy. Pojďme se společeně podívat na to, jak díky OTT službám využít to nejlepší z obou ke společné větší spokojenosti uživatelů, vyššímu zisku zadavatelů reklamy, majitelů obsahu a poskytovatelů připojení a služeb.
Obchodní ředitel
V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.
Ředitel nových projektů
Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).
Executive Manager of New Media
Pavel Kohout, 39 years, married, 3 sons. He has been working at the position of Executive Manager of New Media in the Czech Television (= ČT, Česká televize). He passed to ČT from Prima Online where he worked as head of development department ad formerly as head of Internet department at FTV Prima. Previously, he worked as manager of a software company. He started his professional career as programmer. In 1996, he stood at the cradle of the first Czech multimedia encyclopaedia on CD-ROM. He likes to devote his leisure time to his family, floorball and music.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Founder of AXOCOM
Erika je zakladatelkou mediální a konzultační společnosti AXOCOM Media Business Servicing, která nabízí kompletní servis v oblasti televizního a video obsahu a mobilních aplikací v regionu střední a východní Evropy. AXOCOM řídí u svěřených značek televizních kanálů z portfolia nadnárodních mediálních společností jako je IKO či VIACOM marketingovou komunikaci, ale hlavně distribuční strategii. Erika je zaměřená na prodej, marketing a podporu zákazníků. Klientům nabízí kompletní servis s důrazem na efektivitu a rentabilitu jednotlivých produktů a služeb. Své zkušenosti získala během působení pro společnost IKO, kde vybudovala portfolio 21 televizních kanálů, které zastupovala v Česku a na Slovensku. Jedním z nejvýznamnějších projektů je úspěšné zavedení filmového kanálu FILM+ a tematického kanálu Fishing and Hunting channel. Erika je mimo jiné také mnohonásobným absolventem prestižní Mastery University Anthonyho Robbinse.
Ředitel pro regulaci a strategii
Marcel Procházka je ředitelem regulatorních záležitostí a strategie Českých Radiokomunikací. V minulých letech se v ČRa významně podílel na rozvoji WiMAX sítě, zahájení poskytování cloud computing, DC služeb a DVB-T vysílání. Dnes pracuje na budoucí migraci terestrického vysílání z DVB-T na DVB-T2, nových TV a OTT službách a digitalizaci rozhlasového vysílání. Před příchodem do ČRa působil ve vedení kabelových společností Kabel Plus/UPC a Karneval Media s odpovědností za technický provoz a rozvoj nových služeb.
Výkonný ředitel
Řehoř Vykoupil je výkonným ředitelem společnosti Mautilus, vývojáře převážně mobilních a televizních aplikací. Vystudoval Fakultu informatiky Masarykovy univerzity, obor matematická informatika. Po škole nastoupil do společnosti Siemens, kde získal přehled o softwarovém vývoji také jako vývojář a poté spoluzaložil společnost Mautilus. Baví ho cestování, sport a rodina. Preferuje papírovou formu obsahu před jeho konzumací v mobilních a televizních aplikacích.