Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Podniká od roku 1989, vybudoval největší hotelový řetězec, který v roce 2010 prodal. V současné době podniká jako fyzická osoba a je generálním ředitelem řetězce hotelů a restaurantů Sivek Hotels. Pan Viliam Sivek se výrazně zapsal do moderních dějin českého cestovního ruchu. Je držitelem ocenění jako například Manažer odvětví, TOP 100, Manažer roku České republiky, Mimořádné ceny NFHR ČR za vytváření dobré pověsti hotelového průmyslu, Hoteliér roku, Ceny „Osobnost cestovního ruchu České republiky“, Gentleman Pro a dalších. Jako první podnikatel ve své oblasti byl v prosinci 2010 uveden do Síně slávy profesního časopisu Travel Trade Gazette. Je předsedou Asociace cestovních kanceláří České republiky, členem akademické rady Vysoké školy obchodní v Praze. V letech 2006 až 2011 byl předsedou představenstva a prezidentem hokejového klubu HC Sparta. Pod jeho vedením Sparta dvakrát vybojovala mistrovský titul v nejvyšší hokejové soutěži v Česku. Kromě ledního hokeje k jeho koníčkům patří létání a jachting. Spolu s manželkou Kateřinou Sivekovou Křižákovou byli iniciátory a jsou zřizovateli a hlavními mecenáši Psychoterapeutického centra „Modré dveře“, které poskytuje odbornou péči lidem, jež se ocitli v těžké životní situaci přesahující jejich adaptační schopnosti či dlouhodobě bojují s problémy, které se dotýkají jejich duševního zdraví, a osobám s duševním onemocněním nebo mentálním hendikepem.
Komplexní informace o výzkumu Příjezdový cestovní ruch, který realizuje STEM/MARK od roku 2005. V rámci výzkumu bylo – na hraničních přechodech, letištích, nádražích i jinde - osloveno více než 200 tis. zahraničních návštěvníků ČR. Dozvíte se kolik lidí k nám vlastně jezdí (vyvrátíme tezi o tom, že „zajímaví jsou jen bohatí v hotelech a ostatní, že neexistují“), odkud jezdí, proč, kam, za co utrácejí.
Ukážeme, jak se situace mění a na čem jsou tyto změny závislé. Také se dozvíte reálné názory a povědomí o Česku v cizině – někdy možná překvapivé či bolestivé.
Ředitel
Jako ředitel STEM/MARK se snaží, aby práce bavila nejen zaměstnance ale i klienty. Vystudoval statistiku na VŠE, pracoval na ČSÚ např. jako vedoucí sčítání lidu v Praze, ředitel Městské správy Praha, místopředseda ČSÚ. Má dlouholeté zkušenosti se statistickými šetřeními a marketingovým výzkumem v Čechách i v cizině. Je podruhé ženatý, má dvě velké dcery a synka z roku 2007. Miluje steaky a dobré víno a – pokud mu zdraví dovolí – hory na kole či běžkách či exotické země (hlavně pěšky).
Představení třetí edice PwC studie European Cities Hotel Forecast, která obsahuje výhled klíčových výkonnostních ukazatelů v hotelnictví pro roky 2014 a 2015 v nejvýznamnějších evropských městech. Kromě ekonomického výhledu se zaměříme také na aktuální vývoj cestovního ruchu a nabídky hotelových kapacit, trendy v transakcích s podniky, digitálních technologiích a řízení nákladů.
Senior Manager
Pracuje ve společnosti PricewaterhouseCoopers v oddělení auditorských služeb. Má na starosti audity klíčových klientů mimo jiné v hotelnictví/ pohostinství (Hilton, Intecontinental, Pentahotel KFC, Starbucks) a e-commerce (seznam.cz, aukro.cz, heureka.cz, fashiondays.cz, mall.cz). Kromě auditu se podílí na projektech strategického a podnikového poradenství, daňového strukturování, podnikových přeměn apod. Je absolventem VŠE a členem britské Asociace certifikovaných účetních (ACCA).
Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou každý zákazník musí udělat pro to, aby odjel na svoji vysněnou dovolenou, je včas zaplatit. V jedné chvíli se rozhodne a druhý den chce odjet. Ale je večer a všechny pobočky jsou již zavřené… Toto však není jediná situace, kdy online platby zrychlují celý proces prodeje zájezdu. Hraje zde roli pohodlí, okamžik spontánního rozhodnutí, prodeje last minute, čas… Vyrostla již celá generace, která je zvyklá odmalička „všechno řešit přes internet a mobil“. To vše definuje dnešního zákazníka a jsou to zároveň faktory, které nahrávají cestovní kanceláři či hotelu, v jejichž nabídce jako možnost zaplacení za zájezd, letenku nebo ubytování je platba online. Jaké metody pro online platby dnešní trh nabízí? Jak správně možnosti zaplacení zákazníkovi prezentovat a čeho se vyvarovat? Jak propojit platby online s webovými stránkami? Nejen těmto otázkám se budeme v tomto bloku letošní konference věnovat.
Chcete vědět, jak díky digitálnímu marketingu porazit svou konkurenci? Je vaším cílem spokojený zákazník? A chcete poradit pár tipů a triků, jak toho dosáhnout? Tak to jste tady správně. Budeme si společně povídat o uživatelích, webovém obsahu, vyhledávačích a vyhledávání, zpětných odkazech, ale i o mobilním webu, nebo sociálních sítích. Je přitom úplně jedno, jestli tomu chcete říkat SEO, nebo třeba inbound, když je to SEO už zase mrtvé.
Tomášovým úkolem je navrhovat úspěšné postupy týkající se úprav webu, které povedou ke zvýšení relevantní návštěvnosti z přirozených výsledků vyhledávání. Zároveň v Dobrém webu podílí na rozvoji SEO. Tomáš nechápe SEO jako oddělenou záležitost, ale snaží se efektivně využívat jak data získaná v rámci PPC kampaní tak sociální sítě. Má rozsáhlé praktické zkušenosti s optimalizací menších ale i velkých webů.
Tomáš je držitelem certifikátu Google Analytics Qualified Individual.
Jak Češi vybírají a nakupují dovolenou na internetu? Jaké faktory ovlivňují jejich výběr? Co to znamená pro subjekty podnikající v oblasti cestovního ruchu? Jaké nástroje on-line reklamy neopomenout při oslovování takovýchto uživatelů? Přednáška nabídne možné odpovědi na výše položené otázky včetně konkrétních příkladů z praxe.
Chief Digital Officer
Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.
Z pohledu analytiky jsou Travel weby velmi zajímavé. Potenciální zákazníci o sobě velmi často prozradí spoustu informací, které můžete použít nejen ke zkvalitnění webu. Roman vám ukáže, jaká data můžete mít k dispozici a jak je využít.
Freelance
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.
Chcete držet krok se současnými trendy v oblasti Customer Experience? Nevíte, o co se vlastně přesně jedná? Customer Experience (CX), neboli zákaznická zkušenost, tvoří prakticky všechno, s čím přichází zákazník do styku v průběhu využívání vašich služeb. Nezáleží na tom, o jakou službu se konkrétně jedná. Jsou určitá pravidla, která platí jak pro hotel, restauraci, ale i pro cestovní kancelář. Pokud je neznáte, můžete brzy zjistit, že vaši zákazníci raději využívají služeb konkurence. A to už může být pozdě!
Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu.
General manager
Monika currently works as a General Manager at Parkhotel Praha. She has many experiences with hotel management especially with revenue management and business development. She studied Marketing and Psychology at American Collegue and Hotel Management at Oxford Brooks University.
Na úvod přeskočíme otázku, zda má smysl na sítích vůbec být, protože tu jsme si zodpověděli před nějakými pěti lety, a rovnou se podíváme, k jakým účelům vám které sociální sítě mohou posloužit. Řekneme si, jak si na nich budovat image a budovat věrnou a fungující komunitu. Probereme možnosti zákaznické péče na sociálních sítích a na závěr si povíme, že vám taky mohou pomoct vydělat. Řeč bude především o Facebooku, ale také o Twitteru, Google+, Instagramu, Youtube nebo Foursquare.
Digital Account Director
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.
Co hledají a jak můžete oslovit zahraniční turisty mířící do České republiky a jak se mění jejich digitální návyky? Jaké trendy byste měli sledovat, pokud chcete svého příštího nového zákazníka získat pomocí internetu a jak vám může Google pomoci provést jej celým nákupním procesem?
Business Development Manager - CEE
Petr pracuje v evropské centrále Googlu, kde jeho tým pomáhá velkým a středním podnikům z oblasti CEE využívat celou paletu reklamních produktů Googlu, od vyhledávání až po YouTube. Petr vystudoval Právnickou Fakultu Univerzity Karlovy v Praze a ve své předchozí pozici řídil obchod serveru reality.cz, jednoho z předních českých poskytovatelů marketingových služeb pro realitní profesionály.
Co Vám přinese využití externího kontaktního centra? Spokojeného zákazníka…A co dál? Posílíte loajalitu k Vaší firmě – dnes často opomíjený cíl všech podnikatelů a obchodníků. Další nedílnou součástí kvalitního kontaktního centra je zvýšení prodejů nabízených služeb. Externí kontaktní centrum Vám dovolí nejen zvýšit flexibilitu služeb po celý rok, ale také předejít případným problémům v období sezónních výkyvů.
Marketing & Sales Director
Jmenuji se Adam Koudelka a v roce 2009 jsem začal svoji cestu v oblasti zákaznického servisu jako Call center support manager a od té doby jsem si prošel několika pozicemi napříč sektorem. Díky tomu jsem získal mnoho zkušeností z různých úhlů pohledu. Od roku 2018 jsem v Comdatě odpovědný za obchodní a marketingové oddělení a business unit. Vystudoval jsem aplikovanou kybernetiku v Hradci Králové takže i trochu IT záležitostí má v mé historii své místo.
Přednáška odpoví na některé otázky ohledně internetového marketingu: Kterým internetovým kanálům se vyplatí věnovat pozornost a proč? Jak dělat online marketing pro hotel či cestovní agenturu? Bude udávat směr Google, Booking.com, TripAdvisor nebo někdo jiný jako třeba Facebook? Má smysl svěřit internetový marketing profesionální agentuře nebo jej dokážete uřídit vlastními silami? Na závěr si ukážeme případovou studii, které reklamní kanály fungují na Hotel.cz a Spa.cz a co děláme pro naše klienty.
Síla marketingu je ve většině případů hluboce pod možným potenciálem. Jak využívat kreativitu, když chcete o sobě dát vědět? Skvělý marketing se nerovná drahý marketing. :-)
Marketingová ředitelka
Již deset let se pohybuje v oblasti marketingu, reklamy, komunikace a PR. Vyzkoušela si řadu profesí od grafičky po ředitelku komunikace, působila v marketingové agentuře Knowlimits připravovala festival reklamy PIAF, podílela se na prezidentské kampani Vladimíra Dlouhého. V současné době se věnuje komplexní komunikaci značek. Do Lunchtime přišla začátkem roku 2014, aby brand "nakopla". Vystudovala grafický design, marketing a management, aktuálně dokončuje studium ekonomie a hospodářské správy na VŠE v Praze.