Praktické ukázky on-line plateb s vyžitím platební brány. Případová studie Ancora – cestovní kancelář s.r.o. s osobní referencí paní ředitelky Karolíny Završanové.
Spotřebitelské soutěže a věrnostní programy jsou silným prostředkem k vyvolání zájmu o škálu produktů a služeb. Druhým, mnohdy však opomíjeným cílem je prosté upevňování dobrých vztahů se stávající klientskou základnou, což následně, avšak ve výrazné míře, napomáhá i při jejím rozšiřování. V neposlední řadě je velkým přínosem zisk informací o zákaznících, které jsou klíčem k jejich dalšímu poznávání a to nám umožňuje lepší zacílení a efektivnější komunikaci se zákazníky. Na našem workshopu Vám ukážeme několik zajímavých případových studií s praktickou ukázkou konkrétních mechanik soutěží a programů vč. logistiky odměn.
Marketing services director
Lenka vystudovala Sociální a mediální komunikaci v Praze. Ve společnosti ComGate, a.s. působí od roku 2005, kdy měla na starost přípravu a realizaci spotřebitelských soutěží pro klíčové zákazníky. Od roku 2009 byly služby interaktivního marketingu přesunuty do dceřiné společnosti CommGate Interactive, s.r.o., která provozuje souvislý řetězec služeb marketingu a obchodu. V současnosti Lenka zodpovídá za vedení jednotky interaktivního marketingu a accountského týmu a věnuje se zejména motivačním programům pro segment B2B a B2C, kdy navrhuje účinné postupy sloužící ke vzbuzení a uchování zájmu zákazník o produkty či služby našich klientů a k podpoře pozitivního vnímání značky.
Podíváme se na to, jak budovat zdravý mailing list a jak nastartovat komunikaci prostřednictvím email marketingu místo „odpalování“ spamových náloží napříč internetem. To vše v prostředí Mailchimpu.
Obchodní ředitel
Honza před šesti lety společně Mirkem Fidranským a Honzou Polákem založil firmu Darkmay s.r.o, která se věnuje vývoji CeSYSu - online řešení pro provizní prodejce produktů českých a slovenských cestovních kanceláří. Na starosti má marketing a komunikaci s klienty. CeSYS využívá k proviznímu prodeji 700 provizních prodejců a svojí dovolenou hledalo loni přes CeSYS 4,5 milionu lidí. Má rád život na venkově, dobrý rum a volný čas se snaží věnovat rodině.
Texty umístěné na internetu mají svá jasná pravidla a zákonitosti. Věděli jste, že PR článek umístěný na internetu má na zaujetí čtenáře pouhé 4 vteřiny? Od roku 2008 jsme na velkých portálech vypublikovali přes tisíc článků, které si přečetlo více než 12 milionů čtenářů. Na konkrétních příkladech vám ukážeme, jak (ne)psat čtivé a atraktivní titulky i na jakých dalších faktorech je závislá celková čtenost článku. Prozradíme, kde čerpat zajímavé informace, i to, proč je důležité věnovat pozornost grafické podobě textu. A ukážeme vám, že atraktivní článek se dá napsat i o hotelové restauraci nebo pobytových poukazech.
UX Designer
Violka navrhuje a s pomocí týmu dalších lidí z Aira GROUP realizuje online marketingové strategie. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia a po škole začínala jako copywriter. Ve společnosti Aira, kde pracuje přes 2 roky, nejprve psala hlavně články o cestování – na portálech jako Novinky.cz, iDnes.cz, iPrima.cz nebo Blesk.cz jich z pera Aira copywriterů vyšlo více než tisíc. Kromě článků otextovává weby nejrůznějšího zaměření, napíše vám text o daních i knoflících. Když zrovna nic nepíše, pravděpodobně fotí, tancuje nebo běhá.
Web Content Specialist
Absolventka žurnalistiky na Karlově univerzitě, která poměrně záhy od zpravodajství a publicistiky zběhla ke copywritingu a obsahovému marketingu. Ve společnosti Aira GROUP pracuje pět let, během kterých se věnovala z velké části právě oblasti cestování. Podepsaná je pod stovkami článků, ale i pod obsahem některých webů, newsletterů nebo minisites. Mimo to si občas odskočí ke sportovní žurnalistice, do kina na dobrý film, ke kvalitní knížce a logicky i za hranice – za poznáním jiných zemí.