Na úvod přeskočíme otázku, zda má smysl na sítích vůbec být, protože tu jsme si zodpověděli před nějakými pěti lety, a rovnou se podíváme, k jakým účelům vám které sociální sítě mohou posloužit. Řekneme si, jak si na nich budovat image a budovat věrnou a fungující komunitu. Probereme možnosti zákaznické péče na sociálních sítích a na závěr si povíme, že vám taky mohou pomoct vydělat. Řeč bude především o Facebooku, ale také o Twitteru, Google+, Instagramu, Youtube nebo Foursquare.
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.