Co Vám přinese využití externího kontaktního centra? Spokojeného zákazníka…A co dál? Posílíte loajalitu k Vaší firmě – dnes často opomíjený cíl všech podnikatelů a obchodníků. Další nedílnou součástí kvalitního kontaktního centra je zvýšení prodejů nabízených služeb. Externí kontaktní centrum Vám dovolí nejen zvýšit flexibilitu služeb po celý rok, ale také předejít případným problémům v období sezónních výkyvů.
Jmenuji se Adam Koudelka a v roce 2009 jsem začal svoji cestu v oblasti zákaznického servisu jako Call center support manager a od té doby jsem si prošel několika pozicemi napříč sektorem. Díky tomu jsem získal mnoho zkušeností z různých úhlů pohledu. Od roku 2018 jsem v Comdatě odpovědný za obchodní a marketingové oddělení a business unit. Vystudoval jsem aplikovanou kybernetiku v Hradci Králové takže i trochu IT záležitostí má v mé historii své místo.