Spotřebitelské soutěže a věrnostní programy jsou silným prostředkem k vyvolání zájmu o škálu produktů a služeb. Druhým, mnohdy však opomíjeným cílem je prosté upevňování dobrých vztahů se stávající klientskou základnou, což následně, avšak ve výrazné míře, napomáhá i při jejím rozšiřování. V neposlední řadě je velkým přínosem zisk informací o zákaznících, které jsou klíčem k jejich dalšímu poznávání a to nám umožňuje lepší zacílení a efektivnější komunikaci se zákazníky. Na našem workshopu Vám ukážeme několik zajímavých případových studií s praktickou ukázkou konkrétních mechanik soutěží a programů vč. logistiky odměn.
Lenka vystudovala Sociální a mediální komunikaci v Praze. Ve společnosti ComGate, a.s. působí od roku 2005, kdy měla na starost přípravu a realizaci spotřebitelských soutěží pro klíčové zákazníky. Od roku 2009 byly služby interaktivního marketingu přesunuty do dceřiné společnosti CommGate Interactive, s.r.o., která provozuje souvislý řetězec služeb marketingu a obchodu. V současnosti Lenka zodpovídá za vedení jednotky interaktivního marketingu a accountského týmu a věnuje se zejména motivačním programům pro segment B2B a B2C, kdy navrhuje účinné postupy sloužící ke vzbuzení a uchování zájmu zákazník o produkty či služby našich klientů a k podpoře pozitivního vnímání značky.