Texty umístěné na internetu mají svá jasná pravidla a zákonitosti. Věděli jste, že PR článek umístěný na internetu má na zaujetí čtenáře pouhé 4 vteřiny? Od roku 2008 jsme na velkých portálech vypublikovali přes tisíc článků, které si přečetlo více než 12 milionů čtenářů. Na konkrétních příkladech vám ukážeme, jak (ne)psat čtivé a atraktivní titulky i na jakých dalších faktorech je závislá celková čtenost článku. Prozradíme, kde čerpat zajímavé informace, i to, proč je důležité věnovat pozornost grafické podobě textu. A ukážeme vám, že atraktivní článek se dá napsat i o hotelové restauraci nebo pobytových poukazech.
Violka navrhuje a s pomocí týmu dalších lidí z Aira GROUP realizuje online marketingové strategie. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia a po škole začínala jako copywriter. Ve společnosti Aira, kde pracuje přes 2 roky, nejprve psala hlavně články o cestování – na portálech jako Novinky.cz, iDnes.cz, iPrima.cz nebo Blesk.cz jich z pera Aira copywriterů vyšlo více než tisíc. Kromě článků otextovává weby nejrůznějšího zaměření, napíše vám text o daních i knoflících. Když zrovna nic nepíše, pravděpodobně fotí, tancuje nebo běhá.
Absolventka žurnalistiky na Karlově univerzitě, která poměrně záhy od zpravodajství a publicistiky zběhla ke copywritingu a obsahovému marketingu. Ve společnosti Aira GROUP pracuje pět let, během kterých se věnovala z velké části právě oblasti cestování. Podepsaná je pod stovkami článků, ale i pod obsahem některých webů, newsletterů nebo minisites. Mimo to si občas odskočí ke sportovní žurnalistice, do kina na dobrý film, ke kvalitní knížce a logicky i za hranice – za poznáním jiných zemí.