Head of Digital
Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.
Prezentace pojednává o nově nastupující éře s názvem Průmysl 4.0. Ukazuje, že i telekomunikační operátoři, jako je Deutsche Telekom, jsou její důležitou součástí, ať už obchodně či technologicky. Prezentace přibližuje, mimo jiné, i požadavky firemních zákazníků, ukazuje praktické příklady a seznamuje s průmyslovými a vládními iniciativami.
(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)
Research Director
Ernst-Joachim Steffens je ředitel výzkumu a vývoje v Telekom Innovation Laboratories a reprezentuje Deutsche Telekom v pracovní skupině „Výzkum a inovace“ na německé platformě Industry 4.0. Spolu se svým týmem se v rámci TIL věnuje vývoji IT konceptů a obchodních modelů pro Industry 4.0. Po zakončení studia na Technické univerzitě v Berlíně se Ernst-Joachim vydal skrze mnohá odvětví, včetně empirického sociálně vědného výzkumu, vývoje softwaru, řízení datových center a výzkumu širokopásmových technologií komunikace.
T-Mobile je již řadu let aktivní v prodeji M2M řešení jako elektronická kniha jízd, mobilní platební terminály či zabezpečení budov, které pro přenos dat využívají stávající mobilní sítě. Technologický rozvoj sítí o nové technologie umožní delší životnost zařízení napájeného pouze z baterie a také ještě lépe dostupné pokrytí signálem sítě. Díky tomu bude možné portfolio aplikací pro tzv. Internet věcí významně rozšířit o dosud prakticky nerealizovatelné aplikace – sledování polohy nákladu, smartcity aplikace jako monitorování obsazenosti parkovacích míst na ulici, vzdálené odečty energií s přijatelnou cenou koncového zařízení, monitorování vlhkosti půdy, hladiny řek a celá řada dalších.
Ředitel technologických a obchodních inovací
Absolvent Vysoké školy ekonomické, Fakulty informatiky. Ve společnosti T-Mobile Czech Republic pracuje od roku 2002. Během svého působení vystřídal několik pozic a zodpovědností od mobilních datových služeb, přes řízení segmentů tarifních zákazníků i předplacených karet, či new business development. Nyní zastává pozici ředitele technologických a obchodních inovací. V minulosti se věnoval také publikační činnosti, kdy působil jako redaktor serverů wapserver.cz a mobil.cz. Je autorem knihy WAP – Tvorba stránek pro mobilní zařízení.
SimpleCell je první celoplošná veřejná mobilní síť určená výhradně pro internet věcí na technologii SIGFOX.
Představíme rozvoj sítě v ČR a pokrytí, rozvoj ekosystému, business model a ceník. Nebudou chybět ani ukázky již provozovaných řešení.
Managing Director
Po studiích fyziky na ČVUT a mezinárodních vztahů na Metropolitní univerzitě v Praze, završil svá studia titulem MBA a MSc na Nottingham Trent University. Již během studií začal působit na poli telekomunikačních služeb. Po spoluzaložení konzultační společnosti pro telekomunikace, Fubar, přesídlil do Dimension Data, kde působil na pozici Business Development Directora a postaral se o úspěšné zavedení společnosti na českém trhu. V letech 2011/2012 vedl z pozice obchodního ředitele zrod ICT produktů Českých Radiokomunikací. Poté následovalo řízení prodeje Telco a ICT aktivit, či rozvíjení inovací v rámci T-Systems / T-Mobile. V roce 2014 se natolik nadchnul pro internet věcí, že se rozhodl přivézt do České republiky síť specializovanou pro IoT - SIGFOX. Českým operátorem této sítě je SimpleCell Networks, kde Honza působí na pozici Managing Directora, a stará se jak o business development, tak o strategická partnerství a růst firmy, které je také spoluzakladatelem.
Je velkým nadšencem lyžovaní a ve volném čase ho nejspíš najdete věnovat se svým třem dětem.
Managing Partner
Začínal jako strategický poradce ředitele Českých center a byl také u zrodu prvních oficiálních webových stránek České republiky. V roce 1994 se stal jedním z prvních zaměstnanců Microsoftu v ČR zodpovědný za marketingové aktivity. Od roku 1999 začal spolu s dalšími inovátory budovat atlas.cz., kde byl také většinovým akcionářem. Jako první uvedly jeho společnosti Pozitiv a Play.cz na trh audio a video streaming v ČR. Po úspěšném prodeji atlasu spoluzaložil neziskovou organizaci Radost 3.0, investoval do elektrokol společnosti ekolo, či finančně vstoupil do netmailu, který byl prvním oficiálním partnerem pro implementaci Google Apps v ČR.
V roce 2014 se spojil s Honzem Johnem a společně začali budovat mobilní síť specializující se na Internet věcí na technologii SIGFOX. Z pozice Managing Partnera se v SimpleCellu stará o výstavbu sítě, koordinuje procesy, marketing a PR a rozvoj ekosystému.
Mimo jiné sedí v správní radě SCIO školy a byl také producentem filmu Alice Nellis, Ene bene. Miluje jogu a zdravé stravování. Jde svou cestou, celkem často tam, kde zdánlivě žádná není.
V průběhu minulých měsíců testovala společnost ČD Telematika několik IoT řešení. Mezi ně patří systém inteligentního parkování, systém pro sledování pohybu vozidel a elektronické plomby. V rámci prezentace budou představeny výsledky testování a připravovaná konkrétní řešení pro zákazníky.
CCO
Miloš Mastník působí v oblasti telekomunikací od roku 2000, kdy začal pracovat v Českém Telecomu. V letech 2004-2011 zastával různé pozice v GTS and GTS Central Europe, naposledy byl Vice Presidentem pro Marketing v GTS CE pro všech 5 GTS zemí. Dále pracoval ve společnosti T-Mobile jako VP pro B2B marketing. Od roku 2014 je ředitelem pro obchod a marketing ve společnosti ČD - Telematika.
Nedávno zveřejnila společnost Gartner top 10 technologií, které bude muset IoT řešit v příštích dvou letech. Na prvním místě je samozřejmě bezpečnost, ale i celá řada technologií, které implementaci IoT výrazně usnadní. Jak na tyto technologie reaguje společnost Microsoft?
Technology Solution Specialist pro IoT řešení v regionu CEE
Po skoro devíti letech opustil Štěpán Bechynsky společnost Microsoft, kde pracoval jako Technical Evangelist se zaměřením na Microsoft Azure a zakotvil v klidnějších vodách farmaceutické společnosti MSD, kde měl na starost infrastrukturu v Amazon Web Services. V klidných vodách získal titul MVP a vrátil se do společnosti Microsoft, kde se stará o IoT řešení v regionu CEE jako technický konzultant. Ve volných chvílích se věnuje mikrokontrolérům a 3D tisku a víkendy tráví nejraději u plotny nebo přednášením o Arduino.
Zvykli jsme si na dva světy, virtuální v našich počítačích a mobilech a reálný, hmatatelný kolem nás. To se mění. Samo prostředí kolem nás – domy, ulice, auta, pracoviště, dokonce i pole a lesy – se stává digitálním. Dává o sobě vědět, reaguje na dotazy a dá se na dálku řídit, ovládat, případně se chovat zcela autonomně. To je skutečný obsah pojmu „internet věcí“. Je to vzrušující, je to převratné, může to být nebezpečné a zaručeně to bude mít spoustu neplánovaných důsledků, o nichž nic nevíme. Pokud půjdou věci tím směrem a tempem jako dosud, budeme žít za deset, patnáct let v docela jiném světě. Ostatně, částečně v něm již žijeme, jen to zatím nebereme na vědomí.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
IoT již je tu. Vše díky miniaturizaci senzorů a nízkoenergetických datových přenosů. Jsou však stávající zařízení skutečně inteligentní? Co když bychom měli k dispozici lepší baterie či výkonné a energeticky náročné výpočetní čipy? Nahlédněme do začínající éry inteligence, kdy se stroje budou učit dělat naši práci.
CEO and Co-founder
Pavel Konečný vystudoval kybernetiku a biomedicínské inženýrství. Kariéru začal v přední IT poradenské společnosti Accenture, kde se za 11 let svého působení podílel se na více než 35 technologických a strategických projektech pro 25 klientů na 3 kontinentech. Byl považován za jednoho z nejinovativnějších členů týmu, který inovace navrhoval v podstatě každý den. Když se ho kolegové ptali, proč nezkusí rozjet vlastní firmu, dostávali po 10 let stejnou odpověď: „Čekám, až budou počítače tak výkonné, aby umělá inteligence mohla být využita efektivně.“ Ta doba nastala cca před 3 roky, kdy vznikl Neuron soundware – český start-up, který naslouchá strojům a díky využití umělé inteligence dokáže předvídat jejich poruchy. Inovativní česká společnost si pro dodávku služby vyvinula vlastní IoT zařízení.
Přední české vývojářské studio eMan, které se specializuje na vývoj mobilních aplikací, má za sebou také řadu úspěšně zrealizovaných projektů v oblasti internetu věcí. Kdy je vhodné začít uvažovat o vlastním IoT řešení? V čem je vývoj pro IoT specifický? Jaké problémy mohou ohrozit úspěšnou realizaci? V prezentaci se s vámi podělíme o vlastní zkušenosti a příklady z praxe.
Project Manager
Dmytro je absolventem VŠE. V minulosti působil jako Technology Consultant ve společnosti Hewlett-Packard v oblasti správy hardware pro B2B klienty. Je mu blízký svět e-komerce, který poznal v roli provozovatele eshopu s PC hrami. V současnosti působí ve společnosti eMan, kde řídí projekty v oblasti rozšířené reality realizované pro zahraniční klienty.
Internet věcí představuje zásadní příležitost pro uživatele i pro vývojáře. Rubem každé příležitosti je hrozba – na co si dát pozor, co nezmeškat, nepřehlédnout, do které pasti nespadnout. Panelová diskuse, které se zúčastní většina přednášejících, se bude snažit odpovědět na otázku, kde a jak si má své místo v internetu věcí najít podnikový uživatel a kde vývojář aplikací.
Technology Solution Specialist pro IoT řešení v regionu CEE
Po skoro devíti letech opustil Štěpán Bechynsky společnost Microsoft, kde pracoval jako Technical Evangelist se zaměřením na Microsoft Azure a zakotvil v klidnějších vodách farmaceutické společnosti MSD, kde měl na starost infrastrukturu v Amazon Web Services. V klidných vodách získal titul MVP a vrátil se do společnosti Microsoft, kde se stará o IoT řešení v regionu CEE jako technický konzultant. Ve volných chvílích se věnuje mikrokontrolérům a 3D tisku a víkendy tráví nejraději u plotny nebo přednášením o Arduino.
CEO and Co-founder
Pavel Konečný vystudoval kybernetiku a biomedicínské inženýrství. Kariéru začal v přední IT poradenské společnosti Accenture, kde se za 11 let svého působení podílel se na více než 35 technologických a strategických projektech pro 25 klientů na 3 kontinentech. Byl považován za jednoho z nejinovativnějších členů týmu, který inovace navrhoval v podstatě každý den. Když se ho kolegové ptali, proč nezkusí rozjet vlastní firmu, dostávali po 10 let stejnou odpověď: „Čekám, až budou počítače tak výkonné, aby umělá inteligence mohla být využita efektivně.“ Ta doba nastala cca před 3 roky, kdy vznikl Neuron soundware – český start-up, který naslouchá strojům a díky využití umělé inteligence dokáže předvídat jejich poruchy. Inovativní česká společnost si pro dodávku služby vyvinula vlastní IoT zařízení.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
CCO
Miloš Mastník působí v oblasti telekomunikací od roku 2000, kdy začal pracovat v Českém Telecomu. V letech 2004-2011 zastával různé pozice v GTS and GTS Central Europe, naposledy byl Vice Presidentem pro Marketing v GTS CE pro všech 5 GTS zemí. Dále pracoval ve společnosti T-Mobile jako VP pro B2B marketing. Od roku 2014 je ředitelem pro obchod a marketing ve společnosti ČD - Telematika.
Head of Digital
Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.
Managing Partner
Začínal jako strategický poradce ředitele Českých center a byl také u zrodu prvních oficiálních webových stránek České republiky. V roce 1994 se stal jedním z prvních zaměstnanců Microsoftu v ČR zodpovědný za marketingové aktivity. Od roku 1999 začal spolu s dalšími inovátory budovat atlas.cz., kde byl také většinovým akcionářem. Jako první uvedly jeho společnosti Pozitiv a Play.cz na trh audio a video streaming v ČR. Po úspěšném prodeji atlasu spoluzaložil neziskovou organizaci Radost 3.0, investoval do elektrokol společnosti ekolo, či finančně vstoupil do netmailu, který byl prvním oficiálním partnerem pro implementaci Google Apps v ČR.
V roce 2014 se spojil s Honzem Johnem a společně začali budovat mobilní síť specializující se na Internet věcí na technologii SIGFOX. Z pozice Managing Partnera se v SimpleCellu stará o výstavbu sítě, koordinuje procesy, marketing a PR a rozvoj ekosystému.
Mimo jiné sedí v správní radě SCIO školy a byl také producentem filmu Alice Nellis, Ene bene. Miluje jogu a zdravé stravování. Jde svou cestou, celkem často tam, kde zdánlivě žádná není.
Project Manager
Dmytro je absolventem VŠE. V minulosti působil jako Technology Consultant ve společnosti Hewlett-Packard v oblasti správy hardware pro B2B klienty. Je mu blízký svět e-komerce, který poznal v roli provozovatele eshopu s PC hrami. V současnosti působí ve společnosti eMan, kde řídí projekty v oblasti rozšířené reality realizované pro zahraniční klienty.