16:00 – 16:20 Představení nástroje Google Website Optimizer
Filip Hráček (Google)
Google Website Optimizer je bezplatný nástroj na testování různých variant webu.
Změří, zda je pro prodej na vašich stránkách lepší modré nebo červené tlačítko,
nebo o kolik procent se zvedne konverzní poměr po nasazení nové verze webu.
Nástroj používají tisíce firem po celém světě, a samozřejmě se na jeho základě rozhoduje i Google.
16:20 – 16:40 Bannery v PPC
Ondřej Šebor (Dobrý web)
Jak využít obsahovou síť Google k bannerové reklamě placené nejen za proklik.
Jak dostat banner na stovky webů za výrazně nižší náklady na zobrazení,
než v případě velkých zpravodajských portálů.
16:40 – 17:00 10 nejčastejších chyb při inzerci ve vyhledávačích
Tomáš Potěšil (Payperclick.cz)
Praktické tipy, jak za své peníze investované do PPC reklamy získat více. Nebo jak za méně peněz
dosáhnout stejného efektu. Několik malých základních úprav v PPC kampaních dokáže zvýšit
jejich efektivitu o desítky procent.