Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Program

10:00 - 10:05

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

10:05 - 10:45

Poznání cílové skupiny v hektické době

Úspěch kampaně, dlouhodobé strategie značky nebo content marketingu stojí na komplexní znalosti cílové skupiny. Dnešní rychlá doba plná dat ale výzkumům nepřeje. Jak se s tím vyrovnat?

Tomáš Cibor Tomáš Cibor

Strategy Director

Boomerang Communication

Tomáš Cibor

Tomáš se po několika letech praxe v komunikaci, zejména pak v oblasti digitálu, dostal do vedení strategicko-analytického týmu v Boomerang Communication. Ve svém portfoliu má práci pro značky jako Radegast, České Dráhy, Burger King, Škoda Auto či LMC. U některých z nich přispěl i k zisku ocenění Effie.

10:45 - 11:25

A které výmluvy brání vám lépe pochopit zákazníka?

Výzkum zákazníků je pro markeťáky-smrtelníky plný překážek, a proto se výzkumu nevěnují – přitom poznání zákazníka je klíč k lepšímu marketingu. Jenže vy přece nejste výzkumná agentura. Nerozumíte operacionalizaci. Přemýšlíte, jestli se dá vlastně výzkumům věřit. Stejně to nakonec bude stát spoustu peněz. A co si z toho odnesete – další prezentaci. V naší přednášce vám ukážeme, jak nad výzkumem uvažovat, abyste už svoje výmluvy nepotřebovali a pustili se rovnou do poznávání zákazníků.

Matez Jindra Matez Jindra

Spoluzakladatel

Makevision

Matez Jindra

Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy.

Honza Páv Honza Páv

Spoluzakladatel

Makevision

Honza Páv

Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.

11:25 - 12:05

Jak si získat větší pozornost díky behaviorální vědě?

Proč dává smysl realizovat v rámci kampaně vždy alespoň jednoduchý AB test? Ukáže vám, kdy jsou zákazníci nejvnímavější k reklamě v televizi a na internetu, nebo jakou roli ve výkonu reklamy může hrát změna jednoho slova. Během své přednášky Martin vysvětlí, co jsou to kognitivní zkreslení a ukáže několik příkladů jejich využití v praxi.

Martin Peška Martin Peška

Founder & Executive Director

Pickerly

Martin Peška

V komunikačních agenturách se pohybuje od roku 2008. Aktuálně v agentuře Pickerly vybírá poznatky z behaviorální vědy pro zefektivnění marketingu různých značek. Pomáhá aplikovat poznatky ze studia chování lidí a jejich emocí na marketingové a komunikační výzvy svých klientů.

12:05 - 12:35

Přestávka

12:35 - 13:15

Váš produkt není to, co lidé chtějí

Zákazníky definují jejich potřeby v různých situacích, do kterých se každý den dostávají. Jak potřeby a situace související s vaším produktem poznat? Jak změřit jejich sílu? Na které se vyplatí upřít pozornost? Na kterých postavit růst vaší značky? A jak je s vaší značkou účinně propojit? To vše na praktických příkladech z řady výzkumů.

Vojtěch Prokeš Vojtěch Prokeš

spolumajitel, ředitel výzkumu

Behavio Labs

Vojtěch Prokeš

Vojtěch je spoluzakladatel a ředitel výzkumu společnosti Behavio, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Řešil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, veřejného mínění a participace. Stojí za inovativními projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz.

13:15 - 13:55

Data nelžou ani v trendech! Jak se bude měnit zákaznické chování v následujících letech v e-commerce.

Trendy podložené daty z ČR i zahraničí. Jak se na základě chování a potřeb zákazníků vyvíjela e-commerce za poslední roky a co jí čeká v těch dalších? Jsou marketplace, D2C, B2B transformace jenom prázdné fráze nebo se skutečně dějí? Odpovíme na datech a reálných case studies!

Radek Hudák Radek Hudák

CMO & Head of strategic partnership

Shoptet

Radek Hudák

Radek Hudák se věnuje marketingu přes 10 let a aktuálně je marketingovým ředitelem v Shoptetu, kde vede více než 20členný tým se zaměřením na obsahový, výkonnostní i brand marketing. Před Shoptetem vedl marketing ve Slevomatu a zkušenosti čerpal např. i v Seznamu. Zaměřuje se na strategii online marketingu s důrazem na návratnost investic. Aktivně přednáší a školí např. na Marketingfestivalu, PPCrestartu, Digisemestru a mnoha dalších akcích.

13:55 - 14:35

Stav Brand Experience v České republice

Značky jsou dnes v extrémně těžké situaci – musejí více než kdykoli předtím bojovat o své místo na slunci na mnoha frontách. Nároční zákazníci od nich očekávají skvělou zákaznickou zkušenost. Odpovědí na toto očekávání je Brand Experience, jinými slovy konsistence značky s tím, jak ji lidé skutečně zažívají.

Jiří Jón Jiří Jón

Head of Strategy & Consulting

Ogilvy

Jiří Jón

Jiří vede strategický tým v Ogilvy a divizi Ogilvy Consulting. Začínal před více než 10 lety v digitálním marketingu, ale postupně se přesunul k tvorbě značek a ke komplexnímu marketingovému a byznysovému poradenství.
Za jeho kariéru pracoval jak na lokálním trhu pro značky jako Margot, Dr.Max, ČSOB Stavební spořitelnu, SmartPay, Krušovice, Starobrno nebo Raiffeisenbank, tak v globálním měřítku pro značky IBM nebo LEGO.
Jiří se převážně zaměřuje na efektivitu komunikačních aktivit (je častým porotcem soutěže marketingové efektivity Effie Awards) a na fenomén Brand Experience, o kterém publikoval i studii.

Petr Tomáš Petr Tomáš

Consumer Research Skillhead

Group M

Petr Tomáš

Topím se v datech od té doby, co jsem na světě.

14:35

Předpokládaný konec konference