Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Úspěch kampaně, dlouhodobé strategie značky nebo content marketingu stojí na komplexní znalosti cílové skupiny. Dnešní rychlá doba plná dat ale výzkumům nepřeje. Jak se s tím vyrovnat?
Strategy Director
Tomáš se po několika letech praxe v komunikaci, zejména pak v oblasti digitálu, dostal do vedení strategicko-analytického týmu v Boomerang Communication. Ve svém portfoliu má práci pro značky jako Radegast, České Dráhy, Burger King, Škoda Auto či LMC. U některých z nich přispěl i k zisku ocenění Effie.
Výzkum zákazníků je pro markeťáky-smrtelníky plný překážek, a proto se výzkumu nevěnují – přitom poznání zákazníka je klíč k lepšímu marketingu. Jenže vy přece nejste výzkumná agentura. Nerozumíte operacionalizaci. Přemýšlíte, jestli se dá vlastně výzkumům věřit. Stejně to nakonec bude stát spoustu peněz. A co si z toho odnesete – další prezentaci. V naší přednášce vám ukážeme, jak nad výzkumem uvažovat, abyste už svoje výmluvy nepotřebovali a pustili se rovnou do poznávání zákazníků.
Spoluzakladatel
Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy.
Spoluzakladatel
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Proč dává smysl realizovat v rámci kampaně vždy alespoň jednoduchý AB test? Ukáže vám, kdy jsou zákazníci nejvnímavější k reklamě v televizi a na internetu, nebo jakou roli ve výkonu reklamy může hrát změna jednoho slova. Během své přednášky Martin vysvětlí, co jsou to kognitivní zkreslení a ukáže několik příkladů jejich využití v praxi.
Founder & CEO
Martin Peška je marketingový stratég a konzultant s více než 15 lety zkušeností v online marketingu. V roce 2021 založil agenturu Pickerly, která se zaměřuje na aplikaci behaviorální vědy v marketingových strategiích. Martin je také lektorem na Newton University, kde vyučoval předmět Sociální média a online kampaně a aktuálně je garantem předmětu Trendy digitálního marketingu.
Zákazníky definují jejich potřeby v různých situacích, do kterých se každý den dostávají. Jak potřeby a situace související s vaším produktem poznat? Jak změřit jejich sílu? Na které se vyplatí upřít pozornost? Na kterých postavit růst vaší značky? A jak je s vaší značkou účinně propojit? To vše na praktických příkladech z řady výzkumů.
Výzkumný ředitel & spoluzakladatel
Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio Labs. A mimojiné celoživotní skaut. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově, rok strávil na studiích v Německu. Pracoval v Sociologickém ústavu AV ČR. Poté v roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz. Má za sebou stovky výzkumných projektů na téma značek, analýzy trhu, testování reklam, kampaní a jiné pro světové i české značky jako ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, E.ON, T-Mobile, Jablotron, Komerční banka, Deloitte, Red Bull, a mnohé další.
Trendy podložené daty z ČR i zahraničí. Jak se na základě chování a potřeb zákazníků vyvíjela e-commerce za poslední roky a co jí čeká v těch dalších? Jsou marketplace, D2C, B2B transformace jenom prázdné fráze nebo se skutečně dějí? Odpovíme na datech a reálných case studies!
CMO & Head of strategic partnership
Radek Hudák se věnuje marketingu přes 10 let a aktuálně je marketingovým ředitelem v Shoptetu, kde vede více než 20členný tým se zaměřením na obsahový, výkonnostní i brand marketing. Před Shoptetem vedl marketing ve Slevomatu a zkušenosti čerpal např. i v Seznamu. Zaměřuje se na strategii online marketingu s důrazem na návratnost investic. Aktivně přednáší a školí např. na Marketingfestivalu, PPCrestartu, Digisemestru a mnoha dalších akcích.
Značky jsou dnes v extrémně těžké situaci – musejí více než kdykoli předtím bojovat o své místo na slunci na mnoha frontách. Nároční zákazníci od nich očekávají skvělou zákaznickou zkušenost. Odpovědí na toto očekávání je Brand Experience, jinými slovy konsistence značky s tím, jak ji lidé skutečně zažívají.
Head of Strategy & Consulting
Jiří vede strategický tým v Ogilvy a divizi Ogilvy Consulting. Začínal před více než 10 lety v digitálním marketingu, ale postupně se přesunul k tvorbě značek a ke komplexnímu marketingovému a byznysovému poradenství.
Za jeho kariéru pracoval jak na lokálním trhu pro značky jako Margot, Dr.Max, ČSOB Stavební spořitelnu, SmartPay, Krušovice, Starobrno nebo Raiffeisenbank, tak v globálním měřítku pro značky IBM nebo LEGO.
Jiří se převážně zaměřuje na efektivitu komunikačních aktivit (je častým porotcem soutěže marketingové efektivity Effie Awards) a na fenomén Brand Experience, o kterém publikoval i studii.