Zapojení influencerů do marketingové kampaně může být dobrým tahem, který pomůže zviditelnit vaši značku i navýšit obchodní výsledky. V případě nevhodné volby to ale může skončit fiaskem. A to celé platí dvojnásob i v současné mimořádné situaci, kdy se většina z nás uzavřela ve svých domovech a komunikace probíhá téměř výhradně online.
Řekneme si tedy, zda je volba komunikace formou spolupráce s influencerem vhodným řešením. Podíváme se, jak zvolit správný typ influencera, efektivně nastavit vzájemnou spolupráci a co nejlépe změřit její výsledky. A samozřejmě nebudou chybět rady a ukázky fuck-upů, kterých se raději vyvarovat.
Konference MARKETING MEETING navazuje na oblíbené MARKETING MONDAY, ale nabídne ještě bohatší program. V této mimořádné době ji přinášíme poprvé online. Připojte se k nám a poslechněte si názory a zkušenosti zástupců značek, lidí z agentur i samotných influencerů a načerpejte nové podněty.