Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Program

10:00 - 10:10

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

10:10 - 10:40

Influencer marketing v době koronavirové

Koronavirová situace rozdmýchala vody influencer marketingu – některé značky své kampaně posouvají a ruší, jiné s nimi naopak začínají a vhodně je rozvíjejí. Jak v současné době nové influencerské příležitosti strategicky zhodnotit? To vám ukáže Jitka Altman z agentury MSL na příkladech kampaní piva Excelent a virtuální kliniky EUC.

Jitka Altman Jitka Altman

Head of Social Media & Influencer Marketing

KINDRED

Jitka Altman

Jitka Altman vede v agentuře MSL influencer marketing. Z pozice Senior Influencer Marketing Consultant je zodpovědná za strategický rozvoj influencerských kampaní napříč celou skupinou Publicis Groupe, jíž je MSL součástí. Agentura MSL vznikla spojením PR týmů Publicis Groupe a agentury Kindred.

10:40 - 11:10

Vypečená výzva s Josefem Maršálkem

Jak netradičně zajistit obsahový projekt na míru včetně produkce? V čem byla kampaň s Madetou pro nás výzvou? Podívejte se z pohledu agentury Mindshare, jak zrealizovat spolupráci s influencerem jako zapadající důležitou část promyšlené multi-kanálové kampaně.

Simona Horáčková Simona Horáčková

Senior Digital Content Specialist

Mindshare

Simona Horáčková

Simona Horáčková pracuje na pozici Senior Digital Content Specialist. Věnuje se komunikaci značek na sociálních sítích, tvorbě obsahu, buzz monitoringu a spolupráci s influencery. V týmu Digital Content realizuje zajímavé influencer kampaně pro klienty agentury Mindshare.

11:10 - 11:40

Influencering právně správně

Jak správně vybrat influencera? Na co nezapomenout v zadání kampaně? Co si pohlídat ve smlouvě nebo e-mailech? Proč je dobré znát základy regulace reklamy? A co když se vyskytne nějaký problém? To vše prakticky a na příkladech českých i světových kampaní.

Andrea Voříšková Andrea Voříšková

Advokátka

eLegal advokátní kancelář

Andrea Voříšková

Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.

11:40 - 11:50

Přestávka

11:50 - 12:20

Co hýbe světem influencerů?

Kateřina se ve své přednáška zaměří na to, jak efektivně pracovat s influencery. Ukáže ověřené postupy, díky kterým lze dospět k funkční a efektivní spolupráci. Poukáže také na úskalí oboru, jakým je například problematika označování komerční spolupráce v příspěvcích na sociálních sítích, a nebudou chybět ani témata, která světem influencerů aktuálně otřásají.

Kateřina Černická Kateřina Černická

Influencer Marketing Specialist

Robert Vlach

Kateřina Černická

Marketingu se Kateřina profesně věnuje 8 let, posledních 5 let se zaměřením na influencer marketing. Pracovala v rádiu, v kreativní agentuře a nakonec v mediální agentuře skupiny Publicis Groupe, která se stala její domovskou základnou. Nyní se věnuje svému synovi, který jí dává prostor spolupracovat s klienty a agenturami na volné noze.

12:20 - 12:50

Jak vytěžit ze spolupráce s influencery maximum?

Jaké možnosti nabízí spolupráce s influencery? Jaké cíle lze skrze tyto spolupráce plnit? Vojtěch představí praktické ukázky a různé typy spoluprací s influencery s reálnými dopady do nastavených cílů kampaní. Dozvíte se, jak na to šly značky jako Grandhotel Pupp, Hrady CZ, Honor a další.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

CEO

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

12:50 - 13:20

Herní influenceři válcují zábavní průmysl

Esport je asi nejvíce rostoucím odvětvím v oblasti zábavy. V těchto těžkých časech navíc dost možná i jediným odvětvím, které může tuto rostoucí tendenci ještě navýšit. Gamingové turnaje sledují po celém světě miliony diváků. Profesionální hráči a influenceři jsou novodobými celebritami. Pro značky je zde navíc široká škála možností, jak oslovit své potenciální zákazníky. Jak se v těchto příležitostech co nejlépe zorientovat a jak je správně využít?

Ladislav Dyntar Ladislav Dyntar

spoluzakladatel a CEO

good-game.cz

Ladislav Dyntar

Ladislav Dyntar se esportu věnuje již od založení herního týmu eSuba před 20 lety. Brzy si však uvědomil, že jako profesionální hráč nejspíše neprorazí. Zaměřil se proto na potenciál, který herní prostředí nabízí. Značky eSuba a Good Game se brzy staly jedněmi z největších v regionu a nyní pomáhají brandům jako Mastercard či L’Oreal nastavit jejich herní strategie.

13:20 - 13:30

Diskuze - spolupráce influencerů se značkami

Jonáš Čumrik Jonáš Čumrik

Dítě z netu

Robert Vlach

Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.

13:30

Závěr akce