Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

18:10 - 18:30

Markeťáci, hledejte si jinou práci…?

Za pár let budou práci dělat roboti a my budeme všichni nezaměstnaní – by člověk řekl z novinových titulků. Umělá inteligence a „big data“ rozšiřují možnosti současného marketingu a to způsobem, o jakém se nám před pár lety ani nesnilo. Na konkrétních případech si ukážeme, jak lze benefitovat z implementace chytrých technologií v marketingu a co to bude do budoucna znamenat pro lidi, které marketing živí.
Tomáš Šalamon Tomáš Šalamon

CEO

Incomaker

Tomáš Šalamon

Spoluzakladatel a CEO společnosti Incomaker. Publikuje a přednáší o digitálním marketingu. Učí na VŠE.

18:35 - 18:55

Kdy v marketingu začít s Machine Learningem?

Lucie v prezentaci bude diskutovat, kdy je firma připravena věnovat se pokročilejší analýze dat na základě automatizace. Ukáže některé postupy pro modelování životní hodnoty zákazníka (CLV), atribuční modelování či analýzu obsahu a sentimentu. Jedná se o metody, kdy se firma může posunout do fáze využívání datově řízeného rozhodování.
Lucie Šperková Lucie Šperková

Data Analyst

Amoeba

Lucie Šperková

Má zkušenosti s analýzou dat v e-commerce, financích a digitálním marketingu. Současně se věnuje zákaznické analytice a využití samoučících mechanismů v online marketingu v analytické agentuře Amoeba. Věří cloudovým technologiím a síle open-source. Fascinaci technologickým světem kompenzuje v přírodě. Miluje letadla, hory a turistiku.

19:00 - 19:20

Umělá inteligence se stává díky Salesforce Einstein dostupná pro všechny

Umělá inteligence ve většině lidí vzbuzuje cosi složitého, komplikovaného, něco co je vhodné pouze pro velké hráče jako jsou Facebook, Google, Amazon, apod. Ale tato kdysi vzdálená budoucnost je dnes díky Salesforce Einstein dostupná pro každého. Na praktické ukázce představíme, kdy a jak Vám umělá inteligence pomůže a poradí v rámci jednotlivých fází nákupního cyklu. Navíc díky cloud platformě je toto řešení dostupné jak pro velké korporace, tak i pro menší firmy, aniž je potřeba zástupu data scientistů.
Jiří Mach Jiří Mach

CEO & Founder

Enehano Solutions

Jiří Mach

Absolvent Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy v Praze. První zkušenosti sbíral u dodavatele IT řešení GEM systems a Profinit. V roce 2016 se rozhodl založit vlastní firmu Enehano Solutions, která pomáhá firmám s digitální transformací. Dnes jako CEO stojí v čele firmy o 100 Salesforce nadšencích a ročním obratem přes 130 milionů Kč.

19:25 - 19:45

Strojové učení a (nejen) Seznam.cz

Každá přínosná technologie působí navenek přirozeně a většinou si ani nevšimneme jejího rozšíření. Strojové učení se stalo naprosto běžnou součástí služeb, které Seznam.cz poskytuje uživatelům. V praktických příkladech demonstrujeme, kde nám v Seznamu strojové učení pomáhá a proč se bez něj už nedokážeme obejít.
Vladimír Kadlec Vladimír Kadlec

Produktový manažer

Seznam.cz

Vladimír Kadlec

Vladimír Kadlec se celou svoji kariéru věnuje strojovému zpracování informací. Před 25 lety napsal svůj první počítačový program a od té doby svět technologií neopustil. Po dokončení postgraduálního studia a krátké vývojářské kariéře zakotvil v Seznam.cz, kde aktuálně převzal zodpovědnost za celý výzkumný tým Vyhledávání. Návrhem a aplikací vědeckých postupů napomáhá tomu, aby uživatelé nalezli, co hledají. Relaxuje nejčastěji jízdou na kole nebo běháním.

19:50 - 20:10

Zkušenosti RTB House se strojovým učením

Algoritmy inspirované biologickými neurony v mozku umožňují získávat spolehlivější a bohatší, uživatelský popis nákupního potenciálu zákazníka.
Vladimír Houba Vladimír Houba

Regional Commercial Director

RTB HOUSE S.A.

Vladimír Houba

Vladimír Houba zajišťuje aktivity společnosti RTB House zaměřené na personalizovaný on-line marketing a Real-Time Bidding (RTB). Z důležité považuje to, aby marketéři využívali ve své každodenní práci poslední trendy a nástroje. Nerozhoduje velikost země nebo počet uživatelů, ale spíše snaha o dobré zacílení a naslouchání cílové skupině.

20:15 - 21:00

Networking