Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Jak na krizovou komunikaci

Krizová komunikace je snad nejčastěji skloňovaným pojmem v oblasti public relations. Proč je důležité nepodcenit komunikaci v případě krize, které firma čelí, a jak se pokusit napravit poškozenou reputaci?

To jsou hlavní témata dalšího MARKETING MEETING Jak na krizovou komunikaci. Představíme si konkrétní case studies soukromých firem i veřejných institucí, které se potýkaly s nepříznivými okolnostmi, a dozvíte se, jak si s jejich komunikací v médiích i na veřejnosti poradily.

Zamyslíme se také nad tím, co vše se dát udělat, aby se společnost už předem vyhnula poškození své reputace. A dá se vůbec na komunikační krizi připravit včas?

Téma
Jak na krizovou komunikaci

PRO KOHO

  • PR ředitelé a manažeři 
  • PR odborníci a specialisté 
  • Marketingoví ředitelé a manažeři 
  • Majitelé a ředitelé firem
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Mediální partner

Organizátor

Produkce

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Soňa Hatlapatková

Event Manager