Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Gabriela Bechynská

Gabriela Bechynská pracuje ve společnosti Mondelez na pozici Corporate & Government Affairs Manager pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Na starosti má oblast public affairs, externí a interní komunikaci a CSR. Je členkou představenstva Potravinářské komory ČR, ve které vede Výbor pro výživovou politiku a Platformu pro reformulace. Zároveň je členkou představenstva Potravinářské komory Slovenska. V oboru komunikace pracuje více než dvacet let.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Tomáš Kolder

Tomáš Kolder se v oboru PR a komunikace pohybuje téměř 7 let. Jeho primárním zaměřením je externí komunikace se zaměřením na sektory technologií, financí, automotive a designu. Kolder má dlouholeté zkušenosti s krizovou komunikací, například pro společnosti jako jsou Huawei, UniCredit Bank nebo AXA. V technologické společnosti Huawei, o které bude Kolder přednášet působil v pozici tiskového mluvčího korporátní divize. Aktuálně zastává pozici PR manažera v české sklářské a designové firmě LASVIT. Zkušenosti získával v poradenské společnosti Deloitte, kde působil v inhouse týmu externí komunikace a měl na starosti media relations a sociální sítě. Také působil v týmech korporátní komunikace mezinárodních agentur Fleishman-Hillard a Ogilvy. Tomáš Kolder získal inženýrský titul v oboru Veřejná ekonomika a správa na Vysoké škole báňské-Technické univerzitě Ostrava a magisterský titul v oboru Politologie na Karlově univerzitě.

Jan Kučmáš

Vystudoval žurnalistiku, politologii a mezinárodní studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. V devadesátých letech pracoval jako redaktor v Českém deníku, Reportéru, a měsíčníku Interview, později jako senior redaktor a editor v Lidových novinách a v redakci zpravodajství České televize. Od roku 1999 působil jako PR manažer a tiskový mluvčí v Českém Telecomu a Eurotelu. V roce 2004 vedl jako šéfredaktor odborný týdeník o médiích a marketingu Strategie. V AMI Communications je od roku 2005 a specializuje se na strategické konzultace, krizovou komunikaci, a mediální tréninky. Z pozice partnera agentury je odpovědný za oddělení průmyslu a energetiky, dále za content marketing a také za mezinárodní aktivity skupiny AMI Communications: například řídí kanceláře AMI v Bulharsku a na Slovensku. V posledních letech pracoval mimo jiné pro klienty BAE Systems, ČEZ Bulharsko, Auto ESA, Saint-Gobain, Heimstaden (dříve RESIDOMO), ArcelorMittal (dnes LIBERTY) Ostrava. V letech 2014 až 2018 byl prezidentem Výkonné rady nejvýznamnější oborové asociace APRA.

Roman Pacvoň

V oboru komunikace se pohybuji již čtrnáct let. Základním principům externí komunikace jsem se učil v největších mezinárodních agenturách, kde jsem dostal příležitost pracovat pro takové společnosti jako Microsoft, P&G, McDonalds´, Tesco, Heineken, E&Y, Novartis, Kraft Foods nebo McCain Foods. Jako externí konzultant jsem na českém trhu několik let zastupoval leteckou společnost British Airways. Spolupracoval jsem také se společností Skype nebo PayPal. Od roku 2017 působím na pozici tiskový mluvčí ve společnosti Letiště Praha, kde jsem zodpovědný za tvorbu a realizaci komunikační strategie společnosti, řízení aktivit v oblasti vztahů s médii, ale také řízení krizové komunikace v případě mimořádných událostí. Vedle externí komunikace mám také bohaté zkušenosti s komunikací v rámci společenské odpovědnosti firem a interní nebo marketingovou komunikací. Stál jsem u zrodu úspěšného charitativního projektu Můj nový život, kde jsem působil jako marketingový konzultant a tiskový mluvčí.

Pavel Paradýs

Bývalý influencer a freelancer. Leader social media divize v digitální agentuře Acomware, který rád dělá nekonvenční věci a experimentuje.

Jan Škrabánek

V čele marketingu online supermarketu Košík.cz, patřící do skupiny MALL Group, stojí od roku 2018. Předtím vedl marketing aplikace Letgo, platformy Zonky či Kosteleckých uzenin. V retailu má zkušenosti také z marketingu značek Douwe Egberts, Pickwick nebo Vitana.