Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Partner PR agentury AMI Communications a někdejší předseda Asociace Public Relations, ve své přednášce představí postupy a nástroje vhodné pro krizovou komunikaci a ukáže jejich využití na konkrétních příkladech.
Partner
Vystudoval žurnalistiku, politologii a mezinárodní studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. V devadesátých letech pracoval jako redaktor v Českém deníku, Reportéru, a měsíčníku Interview, později jako senior redaktor a editor v Lidových novinách a v redakci zpravodajství České televize. Od roku 1999 působil jako PR manažer a tiskový mluvčí v Českém Telecomu a Eurotelu. V roce 2004 vedl jako šéfredaktor odborný týdeník o médiích a marketingu Strategie. V AMI Communications je od roku 2005 a specializuje se na strategické konzultace, krizovou komunikaci, a mediální tréninky. Z pozice partnera agentury je odpovědný za oddělení průmyslu a energetiky, dále za content marketing a také za mezinárodní aktivity skupiny AMI Communications: například řídí kanceláře AMI v Bulharsku a na Slovensku. V posledních letech pracoval mimo jiné pro klienty BAE Systems, ČEZ Bulharsko, Auto ESA, Saint-Gobain, Heimstaden (dříve RESIDOMO), ArcelorMittal (dnes LIBERTY) Ostrava. V letech 2014 až 2018 byl prezidentem Výkonné rady nejvýznamnější oborové asociace APRA.
Uplynuly už skoro dva roky ode dne, kdy Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal tzv. Varování. V něm označil zařízení čínských společností Huawei a ZTE za bezpečností hrozbu. Přestože je technologická společnost Huawei považována za lídra v technologiích sítí páté generace (5G), tak sama společnost a operátoři od té doby čelí nejistotě ohledně účasti čínského dodavatele na budování sítí 5G. Co se za dva roky změnilo? A změnilo se vůbec něco? Jak Huawei komunikačně pracuje s kontinuální krizovou komunikací?
PR Manager
Tomáš Kolder se v oboru PR a komunikace pohybuje téměř 7 let. Jeho primárním zaměřením je externí komunikace se zaměřením na sektory technologií, financí, automotive a designu. Kolder má dlouholeté zkušenosti s krizovou komunikací, například pro společnosti jako jsou Huawei, UniCredit Bank nebo AXA. V technologické společnosti Huawei, o které bude Kolder přednášet působil v pozici tiskového mluvčího korporátní divize. Aktuálně zastává pozici PR manažera v české sklářské a designové firmě LASVIT. Zkušenosti získával v poradenské společnosti Deloitte, kde působil v inhouse týmu externí komunikace a měl na starosti media relations a sociální sítě. Také působil v týmech korporátní komunikace mezinárodních agentur Fleishman-Hillard a Ogilvy. Tomáš Kolder získal inženýrský titul v oboru Veřejná ekonomika a správa na Vysoké škole báňské-Technické univerzitě Ostrava a magisterský titul v oboru Politologie na Karlově univerzitě.
Cestovní ruch a letectví poznamenala obzvlášť drtivým způsobem krize spojená s pandemii onemocnění COVID-19. Výjimkou není ani Letiště Václava Havla Praha, kde po dobu trvání krize meziročně poklesl počet cestujících o více než 90 %. Dříve životem pulzují letištní haly plné nadšených cestujících zůstaly viditelně prázdné. Počet přistávajících letadel se v porovnání s loňským rokem radikálně snížil. Pražské letiště bylo v České republice jednou z prvních institucí, která se s hrozbou šíření nákazy musela vypořádat, a to především komunikačně. Vůbec poprvé už v lednu v souvislosti s linkami do Číny. Můžeme v tomto ohledu hovořit o permanentní krizové komunikaci? Jak vůbec pandemie změnila styl komunikace a dá se na největší krizi letectví v dějinách najít vůbec něco pozitivního? Byl uplynulý rok skutečně jen ve znamení špatných zpráv nebo i příležitostí pro pozitivní komunikaci?
Tiskový mluvčí
V oboru komunikace se pohybuji již čtrnáct let. Základním principům externí komunikace jsem se učil v největších mezinárodních agenturách, kde jsem dostal příležitost pracovat pro takové společnosti jako Microsoft, P&G, McDonalds´, Tesco, Heineken, E&Y, Novartis, Kraft Foods nebo McCain Foods. Jako externí konzultant jsem na českém trhu několik let zastupoval leteckou společnost British Airways. Spolupracoval jsem také se společností Skype nebo PayPal. Od roku 2017 působím na pozici tiskový mluvčí ve společnosti Letiště Praha, kde jsem zodpovědný za tvorbu a realizaci komunikační strategie společnosti, řízení aktivit v oblasti vztahů s médii, ale také řízení krizové komunikace v případě mimořádných událostí. Vedle externí komunikace mám také bohaté zkušenosti s komunikací v rámci společenské odpovědnosti firem a interní nebo marketingovou komunikací. Stál jsem u zrodu úspěšného charitativního projektu Můj nový život, kde jsem působil jako marketingový konzultant a tiskový mluvčí.
Dvojí kvalita je už několik let téma oblíbené stejnou měrou politiky i médii. Značka Milka, jejíž čokoládové a sušenkové produkty jsou dostupné a spotřebiteli oblíbené prakticky v celé Evropské unii, byla předmětem mnoha srovnávacích testů i mnoha výroků různých politiků. Jak komplikované je uchopit v komunikaci téma, které je pro veřejnost tolik líbivé, zároveň ohromně složité, a o kterém jste přesvědčeni, že se vás netýká?
Corporate & Government Affairs Manager CZ/SK & Hungary
Gabriela Bechynská pracuje ve společnosti Mondelez na pozici Corporate & Government Affairs Manager pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Na starosti má oblast public affairs, externí a interní komunikaci a CSR. Je členkou představenstva Potravinářské komory ČR, ve které vede Výbor pro výživovou politiku a Platformu pro reformulace. Zároveň je členkou představenstva Potravinářské komory Slovenska. V oboru komunikace pracuje více než dvacet let.
Jarní koronavirová krize nás zasáhla plnou silou. Košík se dostal do situace, kdy musel na jedné straně upravovat servis na úkor convenience, aby se dostalo na co největší množství zákazníků, na druhé straně bojovat s jejich důvěrou. A to jak v rovině samotné kvality služby, tak přijatých epidemiologických opatření. Jak komunikovat se zákazníkem a udržet jeho důvěru, když sami nevíte, co bude zítra?
Marketingový ředitel
V čele marketingu online supermarketu Košík.cz, patřící do skupiny MALL Group, stojí od roku 2018. Předtím vedl marketing aplikace Letgo, platformy Zonky či Kosteleckých uzenin. V retailu má zkušenosti také z marketingu značek Douwe Egberts, Pickwick nebo Vitana.
Case study o krizové komunikaci, která předchází opravdové krizi. Jak nastavit tonalitu značky v community managementu na sociálních sítích a pracovat se sentimentem zákazníků na měsíční bázi pro udržení loajality a zamezení vzpoury zákazníků na sociálních sítích? Téma, o kterém promluví Pavel Paradýs za Acomware.
Head of Blueglue
Bývalý influencer a freelancer. Leader social media divize v digitální agentuře Acomware, který rád dělá nekonvenční věci a experimentuje.
Co dělat, pokud do vaší firmy nepěkně kopou zhrzení zaměstnanci, nespokojení spotřebitelé nebo jste obětí „fake news“ a hoaxů? Co když se do vás obouvají média? Víte, jaké možnosti vám dává právo a jaká esa máte v rukávu? Pojďme se na to mrknout na jednotlivých případech, zvesela a bez paragrafů.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.