Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Lukáš Hertl

Od roku 2010 se věnuje eCommerce a marketingu. Přes několik vlastních e-shopů se dostal až k tomu, že pro velké investory řídil kampaně jejich e-shopů. E-mail marketing, automatizace a CRM jsou jeho dlouholetou vášní, kterou spojil s prací. Například na pozici Head of CRM pro značky skupiny CS Apparel Group jako jsou Under Armour, GAP, celio, SAM73 nebo Orsay.

O e-mail marketingu a CRM píše, školí a natáčí videa. Úplně nejraději však pomáhá značkám růst díky zákaznickým databázím.

Martin Kavka

Kdybyste si mi podívali do hlavy, nejspíš byste tam našli @. Žiju newslettery. Píšu Newslettery.cz. Mluvím o newsletterech. Pracuju se značkami, experty na volné noze i neziskovkami, kteří chtějí posílat dobré e-maily – a díky newsletterům rozšiřovat publikum, rozvíjet vztahy se zákazníky a zlepšovat výsledky.

Petr Miklík

Marketingový ředitel v Grizly s 15letou zkušeností v marketingu, z toho 8 let v ecommerce. Marketing vnímá v širším kontextu, snaží se ho propojovat s dalšími odděleními ve firmě. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací ve Zlíně, poté prošel odvětvími motorsportu a gamingu.

Josef Řezníček

Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.

Dana Salačová

Dana je designérka, marketérka a výzkumnice s know-how v designu služeb. Pomáhám klientům zastavit se a dělat ta správná rozhodnutí. Má více než 10tileté zkušeností z rozličných oborů marketingu. Nejvíc se soustřeďuje na strategie firem, UX a zvyšování kvality služeb.