Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Ponoříme se do hloubky Grizly přístupu k e-mail marketingu, který stojí za úctyhodným příspěvkem téměř 15 procent k celkovému obratu firmy. Odhalíme, jak jednoduchost a pravidelná péče o zákazníky mohou transformovat běžnou komunikaci na neocenitelný nástroj pro podporu zákaznických vztahů a finančního růstu.
CMO
Marketingový ředitel v Grizly s 15letou zkušeností v marketingu, z toho 8 let v ecommerce. Marketing vnímá v širším kontextu, snaží se ho propojovat s dalšími odděleními ve firmě. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací ve Zlíně, poté prošel odvětvími motorsportu a gamingu.
Reálné ukázky strategií z praxe, díky kterým e-mail marketing značkám jako GAP, Under Armour, ON nebo SWIX a Orsay vydělává miliony korun.
CEO
Od roku 2010 se věnuje eCommerce a marketingu. Přes několik vlastních e-shopů se dostal až k tomu, že pro velké investory řídil kampaně jejich e-shopů. E-mail marketing, automatizace a CRM jsou jeho dlouholetou vášní, kterou spojil s prací. Například na pozici Head of CRM pro značky skupiny CS Apparel Group jako jsou Under Armour, GAP, celio, SAM73 nebo Orsay.
O e-mail marketingu a CRM píše, školí a natáčí videa. Úplně nejraději však pomáhá značkám růst díky zákaznickým databázím.
Automatizace e-mailingu může být chytrou strategií, která vám pomůže zefektivnit komunikaci s vašimi potenciálními a současnými zákazníky. Josef vám ukáže, jak se dívat strategicky na e-mailing, aby se z něho stala vaše dlouhodobá konkurenční výhoda, a že efektivní automatizace většinou neznamená mít nastavenou svátkovou sekvenci a opuštěný košík.
Na co se můžete těšit: příklady zajímavých automatizací v nejznámějších nástrojích, ukázky e-mailingových marketingových trychtýřů, které vás inspirují a pomohou vytvořit či zlepšit vlastní automatizace. Kdy zapojit automatizaci a kdy je lepší připravit obyčejný newsletter. Nebo na strategii, jak dlouhodobě na automatizacích pracovat a vylepšovat je.
Marketingový stratég
Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.
Na konkrétním příkladu brněnské optiky Richter předvedu, jak koncepční přístup k e-mailingu může podpořit zvýšení prodejů prostřednictvím budování vztahu se zákazníkem. Zaměřím se na prozkoumání problémů nekoncepčního přístupu k e-mailingu a ukážu, jak rychle a efektivně lze tento kanál rehabilitovat, aby naplňoval strategické cíle firmy.
Zakladatelka
Dana je designérka, marketérka a výzkumnice s know-how v designu služeb. Pomáhám klientům zastavit se a dělat ta správná rozhodnutí. Má více než 10tileté zkušeností z rozličných oborů marketingu. Nejvíc se soustřeďuje na strategie firem, UX a zvyšování kvality služeb.
Nejsem fanda klasického e-mail marketingu. Zato obsahové newslettery miluju – a má to svůj důvod. V obsahových newsletterech fungují trochu jiná pravidla, zato fungují lépe. Ukážu vám tenhle svět, který zatím u většiny markeťáků letí trochu pod radarem. Možná přišel čas, abyste přestali opisovat od sebe navzájem a zkusili místo toho něco opsat od tvůrců obsahových newsletterů. Prozradím vám, jaké to má výhody i háčky.
Nadšený newsletterista
Kdybyste si mi podívali do hlavy, nejspíš byste tam našli @. Žiju newslettery. Píšu Newslettery.cz. Mluvím o newsletterech. Pracuju se značkami, experty na volné noze i neziskovkami, kteří chtějí posílat dobré e-maily – a díky newsletterům rozšiřovat publikum, rozvíjet vztahy se zákazníky a zlepšovat výsledky.
E-mailing. Jeden z nejvyužívanějších marketingových nástrojů. A Úřadem pro ochranu osobních údajů nejkontrolovanějších. Podíváme se na to, v čem nejčastěji chybujete, kde chodíte s kanonem na vrabce a kdy zapomínáte koukat za roh. To vše na příkladech, bez paragrafů, vtipně a s nadhledem.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.