Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Data, která od Facebooku a Instagramu dostáváme o firemních stránkách a profilech, prochází poměrně velkou změnou. Pokud jste třeba byli zvyklí vyhodnocovat odděleně organický a placený zásah (což mohlo dávat celkem dobrý smysl), jste dnes v podstatě nahraní. A podobných situací je víc. Pojďme si udělat pořádek v tom, co a jak dnes na platformách Mety dává smysl sledovat, aby vám to kromě hezkých a barevných grafů dávalo taky smysl.
Digital Content Specialist
V content marketingu se pohybuji téměř 6 let. Aktuálně se na pozici Digital Content Specialist starám o digitální klienty, strategie a jejich dennodenní naplňování. Procházím s nimi celou cestu "bytí" na sociálních sítích, od konceptů a plánování až po vyhodnocování.
Kvalitní obsah na sociálních sítích nemusí být jen vymazlená fotka nebo video se složitou postprodukcí. Důležitá je hlavně autenticita. Jakmile si na autentický obsah zvyknete a vyzkoušíte si, co na vaši cílovou skupinu opravdu funguje, je relativně snadné ho tvořit. Podíváme se, na co se při jeho tvorbě zaměřit, na co si dát pozor, kde brát inspiraci a co se spíše hodí na Facebook a co na Instagram.
Head of Content
David Bárta je zkušený expert na sociální média, content a PR. Od letošního roku vede tým social media konzultantů skupiny Publicis Groupe, se kterým se věnuje přípravě komunikačních strategií pro sociální média a jejich integraci do komplexních kampaní. Předtím pracoval 6 let v agentuře McCann Prague, kde zastřešoval aktivity v oblasti sociálních médií a podílel se na kampaních pro klienty Vodafone, Mastercard, Komerční banku nebo projektu 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven.
Na první pohled se může zdát, že cestovní ruch je jen o hezkých obrázcích. Ale za poslední dobu se ukazuje, že je to velmi vzrušující odvětví, které popírá základní pravidlo správy sociálních sítí – plánování obsahu. Prozradím vám, jak se buduje komunita, která vás dokáže podpořit natolik, že se zařadíte mezi nejlepší tři kraje na dovolenou v ČR.
Strategický marketing
Vysočina Tourism, příspěvková organizace
Cestovní ruch je taková moje pracovní láska. V současnosti působím jako hlavní markeťák pro Vysočina Tourism. V minulosti jsem vedla kampaně pro oblastní i krajské destinace cestovního ruchu nebo jsem měla na starost výkonnostní kampaně na obsazení hotelů. Začínala jsem v marketingové agentuře, která mi dala obrovské množství znalostí, které jsem mohla zužitkovat například i v pozici Online marketing managera Aquapalace Praha.
Recruitment inovátor
Milan po kariéře personálního manažera v O2 založil dvě personální agentury, které vyrostly do velikosti o 40 konzultantech, a to především díky inovacím a využívání IT. Po úspěšném pilotu využití umělé inteligence s Datasenticsem založil dream.jobs, jehož cílem je usnadnit kandidátům hledání práce, zrychlit a zlevnit recruitment. Milan tvrdí, že není nedostatek lidí, jen je neumíme efektivně propojit s jejich vysněným zaměstnáním „DREAM JOBEM“
Reklamní systémy nám dávají nejen data, ale i důležitou zpětnou vazbu. Podíváme se, jak správně číst výsledky a orientovat se v reklamním systému Meta Ads Manager. Zároveň si ukážeme, jak využívat této datové zpětné vazby k vytváření obsahové strategie.
Social Media Team Leader
Téměř 8 let se pohybuji v divokých vodách marketingového světa. Primárně se zaměřením na sociální sítě, grafiku a reklamu. V agentuře Fragile jsem se staral o klienty Jameson, LISTERINE, UGO, KIKA, Aquapalace Praha, Emco a další. Aktuálně vedu část social media týmu, řeším strategie a analýzu dat pro Facebook a Instagram. Těším se, že část svých znalostí předám zase dál.
Jak dělat social pořádně a zároveň efektivně? Jak přinášet značkám skutečný efekt, zároveň ale nezahltit a uspokojit vašeho šéfa, příp. klienta? Social media marketing si s sebou nese spoustu stigmat a předsudků. Co má značkám přinášet? Má smysl honit engagement? Ukážu vám svůj přístup k tomu, jak se neztratit v nekonečné škále možností sociálních médií a jak pracovat s omezenými zdroji a drahocenným časem.
Head of Social Media Planning
Štěpán se strategiím v oblasti digitálního marketingu a sociálních médií věnuje už více než 10 let. Aktuálně působí na pozici Head of Social Media Planning v agentuře Ogilvy, která má nejvíce oceňovaný social tým na českém trhu z hlediska cen za reklamní efektivitu Effie. Protože je social media marketing dodnes opředený řadou mýtů a pověr, rád se věnuje předávání svých zkušeností v rámci osvěty, jak nedělat social blbě.
Značce LISTERINE jsme v roce 2020 pomohli vstoupit na sociální sítě v ČR a na Slovensku kampaní Najdi svůj typ. Právě tato kampaň posbírala 3 ocenění, 5 nominací a maďarskou adaptaci. Ale hlavně zvýšila market share. Komunikaci značky (která již nekomunikuje v TV) jsme postupně rozšířili o influencery, bigboardy, CLV, MHD a tunel metra. A byla to také značka, která nás přivedla k přehodnocení pohledu na engagement na sociálních sítích. Díky tomu tak vznikla naše korelační studie.Díky ní se dozvíte, zda má smysl dělat na Facebooku engagement, když je cílem vaší kampaně brand awareness.
Strategist & Senior account manager
V marketingu a médiích 22 let. Z copíka a fotografa jsem se přesunul přes sociální sítě, leadgen, data a analytiku ke strategickému marketingu. Moje témata: obsah, marketing mix, fáze budování značky, influenceři, e-com. Mám za sebou mega i mini klienty v agentuře i mimo ni. 5 marketingových ocenění s kampaní Najdi svůj typ Listerine.