Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:30 - 18:00

Registrace účastníků

Přijďte včas a dejte si s námi kávu Nespresso!

18:00 - 18:10

Úvodní povídání

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:10 - 18:30

Fashion průmysl v sociálních sítích

Pavlína Louženská Pavlína Louženská

Founder

#HolkyzMarketingu

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

18:35 - 19:15

Brašnářství Tlustý - Vyrábíme kvalitní výrobky z kůže (...a online nám k tomu pomáhá)

Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. První rok neměli nic, druhý rok odbavili 5 000 zakázek a získali 20 000 fandů na facebooku, co plánují na rok třetí? Jak použít online media abyste udělali díru do světa?

Ivan Petrův Ivan Petrův

Ředitel

Brašnářství Tlustý

Ivan Petrův

Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.

19:20 - 19:40

I sushi můžete podpořit onlinovými aktivitami

Bára začala podnikat v roce 2006. Se začátkem podnikání začala řešit otázku, zda být vůbec na internetu. Postupnými krůčky se od profilu na „Na volné noze“, propracovala k blogu a vlastnímu webu a nakonec i k sociálním sítím.Ve své prezentaci se s Vámi podělí o to, jak s onlinem začínala a jak ho využívá teď.

Bára Rektorová Bára Rektorová

Zakladatelka

Sushiqueen

Bára Rektorová

Bára vystudovala fyzioterapii a přírodovědu v Praze na Karlově Univerzitě. Na vysoké škole si přivydělávala jako letuška a v restauraci, kde vystřídala všechny pozice. Po založení firmy sushiqueen se její aktivity přesunuly postupně víc a víc do on-line světa. Jejím oborem je kromě vedení firmy i poradenství pro podnikatele, především v širokém oboru služeb. Je známá jako podnikatelka, která se s věcmi nepáře a otevřeně mluví i o tématech, která bývají většinou opomíjena a tabuizována.

19:45 - 20:05

Twitter je náš šálek kávy

Jaroslav Tuček Jaroslav Tuček

doubleshot

Jaroslav Tuček

Vystudoval Anglistiku-amerikanistiku na Filosofické fakultě UK. Společně s Jardou Hrstkou byl u zrodu první pražírny výběrové kávy v ČR La Bohème Café. V roce 2009 se Jaroslav a Kamila rozhodli přestěhovat do horského městečka Boquete v Panamě, kde začali spolupracovat s Gracianem Cruzem na jeho kávových projektech. Během necelého roku navštívili přes sto různých kávových farem v rámci celé Střední Ameriky, aktivně se účastnili revolučního programu společnosti HiQ Coffee v El Salvadoru a získali tak možnost „nahlédnout do kuchyně“ jednoho z nejuznávanějších farmářů na světě.

Jaroslav je autorizovaným školitelem mezinárodní asociace výběrové kávy SCAE a držitelem degustátorských zkoušek Q Grader. O svých kávových zážitcích pravidelně píše na blogu a v časopisu Bar Life.

20:10 - 21:30

Závěrečný networking