Jirka získal během práce pro Seznam.cz a Mall.cz zkušenosti s utvářením produktových a marketingových strategií, technologiemi i PR. Dvacet let se pohybuje v e-commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Rád píše a fotí, o víkendech dokonce pořádá kurzy focení pro fotografy. Má rád pánskou módu a dobré jídlo.
Hluboké zkušenosti s marketingem ve vyhledávačích zboží získal Michal jako marketér i jako člen týmu, který vytváří Mergado - specializovaný software pro řízení produktových reklamních kampaní e-shopů. Hluboký vhled do problematiky získal kvůli správě mnoha kampaní a také kvůli odhalení mnoha cest, které nakonec nevedly nikam. O tyto zkušenosti se Michal pravidelně dělí na školeních pro marketingové odborníky, kterým pomáhá v osobním rozvoji a navyšování tržeb e-shopů, pro které pracují.
Honza je UX designer, CRO specialista a stratég na volné noze, jehož úkolem je vytvářet ziskovější a efektivnější weby, projekty či firmy. Pomáhá velkým i menším klientům zejména v oblasti e‑commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. A přesně v tomto duchu bude i jeho přednáška.
Petra se zabývá PPC reklamou již 11 let, poslední 4 roky na volné noze. Specializuje se na správu výkonnostních kampaní pro eshopy a působí jako Google Certified Trainer pro Shopping Ads. Píše průvodce PPC reklamou Zaklik.cz a vlastní blog Větrovka.cz.