Sales Director
David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.
Obory UX a CRO prochází v posledních letech neustálým vývojem a zůstat v obraze není vůbec jednoduché. Připravil jsem si pro vás přednášku, kde se na největší inovace a novinky v e-commerce podíváme prakticky, tedy přímo na reálných e-shopech, nikoli pouze obecně nebo teoreticky.
UX designer
Honza je UX designer, CRO specialista a stratég na volné noze, jehož úkolem je vytvářet ziskovější a efektivnější weby, projekty či firmy. Pomáhá velkým i menším klientům zejména v oblasti e‑commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. A přesně v tomto duchu bude i jeho přednáška.
Připravte se na další sezónu a změňte svou pozici na trhu i obchodní výsledky přehodnocením svých konkurenčních výhod oproti konkurenci. Zdůrazněte své silné stránky a pracujte s těmi slabými, je to nedílná součást marketingové komunikace. Změňte nevýhody ve výhody.
Podnikatel změn a mentor
Jirka získal během práce pro Seznam.cz a Mall.cz zkušenosti s utvářením produktových a marketingových strategií, technologiemi i PR. Dvacet let se pohybuje v e-commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Rád píše a fotí, o víkendech dokonce pořádá kurzy focení pro fotografy. Má rád pánskou módu a dobré jídlo.
Zastavte se, podívejte se na své letošní kampaně v AdWords a Skliku s odstupem, odhalte rezervy a využijte je naplno v příštím roce. Neopakujte znovu chyby. Ukážu vám několik příležitostí, které jsou v kampaních inzerentů nejčastěji podceněné. Řeknu vám, kde hledat rezervy, co od kampaní chtít a jak jejich úspěšnost sledovat.
PPC monkey
Petra se zabývá PPC reklamou již 11 let, poslední 4 roky na volné noze. Specializuje se na správu výkonnostních kampaní pro eshopy a působí jako Google Certified Trainer pro Shopping Ads. Píše průvodce PPC reklamou Zaklik.cz a vlastní blog Větrovka.cz.
Heureka.cz, Zboží.cz, Glami i další vyhledávače zboží přinášejí e-shopům desítky procent tržeb. A to při rozumných nákladech. Představím vám 3 principy řízení kampaní ve vyhledávačích zboží, které vám pomohou navýšit zisk e-shopu. I když vás mohou kapku překvapit.
CEO
Hluboké zkušenosti s marketingem ve vyhledávačích zboží získal Michal jako marketér i jako člen týmu, který vytváří Mergado - specializovaný software pro řízení produktových reklamních kampaní e-shopů. Hluboký vhled do problematiky získal kvůli správě mnoha kampaní a také kvůli odhalení mnoha cest, které nakonec nevedly nikam. O tyto zkušenosti se Michal pravidelně dělí na školeních pro marketingové odborníky, kterým pomáhá v osobním rozvoji a navyšování tržeb e-shopů, pro které pracují.