Dominik v současné době pracuje v nově vzniklé agentuře Dark Side na pozici Deputy Managing Director. Před tím řídil v digitální agentuře OgilvyInteractive konzultantský tým, měl na starosti new business, inovativní projekty, business strategie a komunikaci agentury. Dlouhodobě se snaží zapojovat do aktivit spojených s rozvojem českého internetu a online marketingu. Pravidelně přenáší a publikuje v periodickém tisku a na internetových serverech. V letech 2006-2009 působil v týdeníku Strategie, naposledy více jak dva roky na pozici zástupce šéfredaktora. Je členem odborných porot, které hodnotí úroveň marketingové komunikace. Aktivně působí i v neziskovém sektoru.
Martin je podepsán pod reklamami s Chuckem Norrisem i čivavou a Petrem Čtvrtníčkem. Je také autorem bestselleru o korporátních krysách Černý Petr - Jak udělat kariéru. Od roku 2001 působil u Oskara a českého Vodafonu, později řídil komunikaci Vodafonu v Turecku a Maďarsku. V létě 2010 se vrátil domů jako ředitel marketingové komunikace v T-Mobile Czech Republic. Je absolventem pražské VŠE. Vše podstatné o něm najdete na www.martinjaros.cz.
Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.
Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Přes sedm let se Adam věnuje marketingu a reklamě. Založil social media agenturu a mediální agenturu. V současné době buduje svou třetí firmu Contra Media, která se zabývá tvorbou vlastních obsahových a klientských webů, sdružováním zajímavých publisherů a tvůrců, šířením videí a tvorbou originálního obsahu. Přednáší na VŠE na Podnikohospodářské fakultě a na fakultě Informatiky a statistiky.