Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Šárka Daňková

Šárka Daňková je architektka a certifikovaná ergonomka, autorka konceptu Aktivní pracoviště. Do podnikání se pustila po šedesátce, když založila firmu Ergo Working Space. A LinkedIn jí v rozjezdu velmi pomohl. Tvoří příjemná pracoviště pro vytížené lidi v kancelářích a učí firmy, jak změnit pracovní návyky svých lidí tak, aby si prací neničili zdraví. Je aktivní členkou České ergonomické společnosti.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Tereza Horňáková

Tereza působila 5 let ve společnosti Active Radio jako projektový manažer. Kromě digitálních projektů se věnovala i CSR projektům a zastupovala moderátory rádia Evropa 2 v rámci influencer marketingu. V MSL zastřešuje kompletní spolupráci s influencery napříč skupinou Publicis Groupe.

Andrea Kačíková

Andrea vystudovala magisterský obor Digitální Marketing na Northumbria University. Začala pracovat na straně klienta pro nadnárodní společnosti (Vodafone, Siemens, Johnson & Johnson) a nakonec zakotvila v reklamní agentuře Publicis Groupe, kde se věnuje tvorbě obsahu pro sociální sítě zvučných značek. Nejvíce jí baví návrh komunikační strategie, o které vám dnes také povypráví.

Petr Kurz

Petr se po 5 letech ve vedení marketingového oddělení na straně klienta přesunul na stranu agentury. Ve World of Online aktuálně jako Project Director dohlíží na klíčové projekty a pro klienty vytváří digitální strategie. Pravidelně také hodnotí reklamní kampaně v marketingovém médiu.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Radka Legerská

Radka Legerska se obsahovému marketingu věnuje už téměř 20 let. Specializuje se na B2B obsah a budování silných osobních značek a živých komunit na sociálních sítích. Hodně píše (jako copywriter a ghostwriter), mentoruje, konzultuje a školí firmy i jednotlivce. Přednáší copywriting na Ekonomické fakultě VŠB-TUO v Ostravě. Vede si úspěšný LinkedIn profil, který ji generuje až 95 % akvizic. Bez kafe nežije a jednou napíše knihu, nebo dvě.

Katka Pavlíčková

V roce 2015 jsem se začala specializovat na sociální síť Instagram a její marketingové využití pro podnikatele a firmy. Od té doby jsem jediná, kdo se v České republice věnuje pouze testování a výuce Instagramu. Pomohla jsem za tu dobu stovkám podnikatelů i zaměstnanců ve firmách pochopit, jak Instagram funguje, jak nastavit funkční strategii a usnadnit si každodenní správu instagramového profilu. Nevlastním agenturu, která by vás chtěla “uvrtat” do dlouhodobé správy vašeho Instagramu. Díky tomu vám s radostí předávám 100 % know-how, aktuální informace i dlouhodobě ozkoušené strategie, které vám pomůžou co nejlépe prezentovat vaše podnikání a získávat nové klienty/zákazníky právě díky Instagramu.

Světlana Uldrichová

Světlana Uldrichová je majitelka svatební agentury Boutique Weddings. Má za sebou přes 280 svateb od roku 2007, kterých se zúčastnilo více než 21 000 hostů.⁠⁠ Zaměřuje se především na luxusní a exkluzivní svatby světové úrovně, které organizuje podle konceptu "5 senses wedding", kde propojuje 5 základních smyslů vnímání reality.⁠⁠ Posouvá tak české svatby na světovou úroveň.⁠⁠