Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Budování brandu si asi každý dokáže představit prostřednictvím tradičních médií jako je televize. Ne každá značka má ale k dispozici velké rozpočty na toto nejdražší médium. Lze to i jinak a účinně. Jak lze využít sociální sítě k budování značky? Jaké možnosti a formy brandování na sociálních sítích existují a jak je kombinovat napříč všemi platformami pro růst povědomí značky? Projdeme si ukázky a příklady z praxe.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Instagram nabízí neomezené možnosti prezentace produktů a služeb. Místo si zde najdou i luxusní svatby poskytované v České republice, kde se jejich částky mohou vyšplhat i k milionům korun. Jak na Instagramu oslovit takového zákazníka a jak mu takovou službu prodat? Celé je to o způsobu prezentace.
Katka Pavlíčková si do své přednášky přizvala speciálního hosta – Světlanu Uldrichovou, majitelku svatební agentury Boutique Weddings. Dozvíte se, že na Instagramu prodávat luxus je naprosto v pořádku. Kromě jasné ideologie potřebujete také vaši práci s Instagramem zefektivnit a začít hrát Instagramovou hru naplno. Jedině pak vám lidé uvěří a vy takovou službu snáž prodáte.
Specialistka na Instagram
V roce 2015 jsem se začala specializovat na sociální síť Instagram a její marketingové využití pro podnikatele a firmy. Od té doby jsem jediná, kdo se v České republice věnuje pouze testování a výuce Instagramu. Pomohla jsem za tu dobu stovkám podnikatelů i zaměstnanců ve firmách pochopit, jak Instagram funguje, jak nastavit funkční strategii a usnadnit si každodenní správu instagramového profilu. Nevlastním agenturu, která by vás chtěla “uvrtat” do dlouhodobé správy vašeho Instagramu. Díky tomu vám s radostí předávám 100 % know-how, aktuální informace i dlouhodobě ozkoušené strategie, které vám pomůžou co nejlépe prezentovat vaše podnikání a získávat nové klienty/zákazníky právě díky Instagramu.
Majitelka
Světlana Uldrichová je majitelka svatební agentury Boutique Weddings. Má za sebou přes 280 svateb od roku 2007, kterých se zúčastnilo více než 21 000 hostů. Zaměřuje se především na luxusní a exkluzivní svatby světové úrovně, které organizuje podle konceptu "5 senses wedding", kde propojuje 5 základních smyslů vnímání reality. Posouvá tak české svatby na světovou úroveň.
Jak si zajistit, aby vám příspěvek influencera nevykouzlil pokutu od státu? Co je a co není reklamou? Jak se na „vše nejlepší k narozeninám, influencere, a tady máš dárek“ dívá zákon z hlediska reklamy? Které záležitosti značky při spolupráci podceňují nejčastěji a jaké to mívá dopady? A napadlo vás někdy, jak nám s tím vším dokážou zamíchat daně? Pojďme se mrknout na to, jaké chyby druhých neopakovat. Na příkladech a způsobem, který si budete dlouho pamatovat.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Firma bez strategie je ochotná vyzkoušet cokoliv. Lepší přístup je mít jasně stanovené cíle a strategii k jejich naplnění. Ukážeme si základní pilíře postavené na analýze cílové skupiny a řadu osvědčených tipů, které vám pomohou přemýšlet nad sociálními sítěmi z pohledu uživatele i značky.
Project Director
Petr se po 5 letech ve vedení marketingového oddělení na straně klienta přesunul na stranu agentury. Ve World of Online aktuálně jako Project Director dohlíží na klíčové projekty a pro klienty vytváří digitální strategie. Pravidelně také hodnotí reklamní kampaně v marketingovém médiu.
Tereza a Andrea z agentury MSL prozradí, jak vznikala komunikační strategie pro značku Tetesept #dejsivanu, která vzbudila zájem lidí, médií a e-shopů o koupele. Tetesept je značka, která má super produkty, ale nebyla dosud příliš vidět. Protože si ale i malé značky, které jedou na kvalitu, zaslouží velkou pozornost, agentura realizovala integrovanou kampaň zahrnující PR, influencery a sociální sítě, založila v ČR instagramový účet a dokázala starou marketingovou pravdu, že content je king. Díky vhodnému mixu a velkému nasazení s malým budgetem pomohli brandu zvýšit prodej a zalistování u nových e-shopů.
Influencer Specialist
Tereza působila 5 let ve společnosti Active Radio jako projektový manažer. Kromě digitálních projektů se věnovala i CSR projektům a zastupovala moderátory rádia Evropa 2 v rámci influencer marketingu. V MSL zastřešuje kompletní spolupráci s influencery napříč skupinou Publicis Groupe.
Social Media Manager & Junior Strategist
Andrea vystudovala magisterský obor Digitální Marketing na Northumbria University. Začala pracovat na straně klienta pro nadnárodní společnosti (Vodafone, Siemens, Johnson & Johnson) a nakonec zakotvila v reklamní agentuře Publicis Groupe, kde se věnuje tvorbě obsahu pro sociální sítě zvučných značek. Nejvíce jí baví návrh komunikační strategie, o které vám dnes také povypráví.
B2B marketeři stále podceňují sílu sociální sítě LinkedIn. Přitom tato síť představuje doslova zlatou akviziční žílu. Jen je třeba jít na to promyšleně. Přijďte si poslechnout, jak se nám v Linked Akademii podařilo rozjet podnikání naší klientky, která ve svých 60 letech založila start up. Nevyužívá jiný propagační kanál, pouze LinkedIn. Konkrétní příklady, data, use cases.
ERGO Working Space sro
Šárka Daňková je architektka a certifikovaná ergonomka, autorka konceptu Aktivní pracoviště. Do podnikání se pustila po šedesátce, když založila firmu Ergo Working Space. A LinkedIn jí v rozjezdu velmi pomohl. Tvoří příjemná pracoviště pro vytížené lidi v kancelářích a učí firmy, jak změnit pracovní návyky svých lidí tak, aby si prací neničili zdraví. Je aktivní členkou České ergonomické společnosti.
B2B marketérka a copywriterka
Radka Legerska se obsahovému marketingu věnuje už téměř 20 let. Specializuje se na B2B obsah a budování silných osobních značek a živých komunit na sociálních sítích. Hodně píše (jako copywriter a ghostwriter), mentoruje, konzultuje a školí firmy i jednotlivce. Přednáší copywriting na Ekonomické fakultě VŠB-TUO v Ostravě. Vede si úspěšný LinkedIn profil, který ji generuje až 95 % akvizic. Bez kafe nežije a jednou napíše knihu, nebo dvě.