Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Hrdina populárního seriálu Vyšehrad, útočník Julius Lavický, ztělesňuje veškerá klišé o vrcholových fotbalistech. Mezi sázkaři je postava ztvárněná hercem Jakubem Štáfkem ohromně populární. Sázková kancelář Chance této popularity využila, Lavi se stal tváří sázkovky, což výrazně posunulo povědomí o seriálu mezi širokou veřejností. Pak ale přišlo něco, co fanouškům seriálu i sázkařům Chance vyrazilo dech: Lavi oznámil, že nastoupí ve skutečném utkání České fotbalové ligy… Sportovní výkon herce Štáfka s logem Chance na hrudi a jménem Lavický na zádech sledovala snad všechna česká média, zápas zaznamenal nejvyšší návštěvnost v historii ligy a sázkaři na zápas prosázeli sedmimístnou sumu.
Vedoucí oddělení komunikace
Václav vystudoval politologii na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Po 11 letech v BBC v Londýně a Praze pracoval jako publisher B2B titulů v Economii a šéfredaktor Marketing & Media a Strategie, vedl ČRo Radio Česko. V Bison & Rose měl na starosti klienty jako Uber, Nestlé, Xerox, Billa nebo Microsoft. Od loňského roku je šéfem komunikace skupiny Tipsport a předsedou správní rady její nadace. Václav rád cestuje, náruživě vaří a nosí v náručí tříměsíční Toničku.
Prezident
Asociace hotelů a restaurací ČR
Absolvoval rakouský Institut of Tourism and Management, Vysokou školu hotelnictví a lázeňství a Vysokou školu finanční a správní – obor veřejná správa a finance. V roce 2006 se podílel na založení Asociace hotelů a restaurací ČR, kde působil jako generální sekretář, od roku 2010 je prezidentem této organizace. V roce 2008 získal ocenění Osobnost cestovního ruchu.
V B2B segmentu je významným marketingovým dnem ten, ve kterém se dozvíte, jaké další efektivnější, zajímavější cílení či formáty reklamy můžete jako firma využívat pro svoji vlastní propagaci.
Marketing Manager B2B
Petra začínala u sociálních sítí, PR a jako PPC specialistka. V Seznamu nyní vede B2B marketing. Zodpovídá za tým brand manažerů jednotlivých služeb Seznamu (Zboží.cz, Sklik, Firmy.cz, …) a zajišťuje veškeré aktivity směrem k potenciálním i současným klientům společnosti Seznam.cz. Ve volném čase ráda intenzivně udržuje mezilidské vztahy, čemuž nejlépe vyhovuje pražský Lokál či Bokovka, dále natáčí cestovatelské vlogy na youtube.
Svátek svatého Martina se stal významným dnem pro domácí vinařství. Unikátní příběh, trvající již 13 let, na jehož konci je svátek vína, který oslovil konzumenty po celé zemi.
Ředitel
Od ukončení studií se věnuje vinařství. Do roku 2000 působil jako generální ředitel Vinium a.s., poté jako marketingový ředitel Víno Blatel, a.s. Od roku 2002 je ředitelem Vinařského fondu. Je předsedou správní rady Mendlovy univerzity v Brně. Ve volném čase pracuje v synově vinařství a věnuje se turistice.
Marketing restaurace je obtížný úkol. Je potřeba řešit fakt, jak mezi tisíci stejných služeb vyniknout. Jde o neustálé hledání akcí, které marketingově osloví klienty. Na jaký typ marketingové akce se domácí zákazníci nejsnáze nalákají?
Manažer marketingu
Do rodinného byznysu, restaurace Stodola, se David zapojoval od svých 11 let. V 15ti obsluhoval a v 19ti už měl na starost program jedné z provozoven. Během následujících let vedl pět různých druhů provozu. Po těchto zkušenostech vystudoval marketing a žurnalistiku a nyní se vrátil zpět do rodinného byznysu v oblasti gastronomie a služeb.