Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Program Frekvence 1 jako celoplošného rádia, jehož obsah charakterizuje především zábava, je pro PR agentury a tisková oddělení lákavý. Kromě toho, že rádio je stále nejrychlejší médium, nabízí F1 i barevný program, kde si každý najde to své. Kdy PR oddělení a tiskoví mluvčí programu rádia pomáhají? Jak naopak může pomoci rádio jim? A existuje vůbec v tomto směru ideální model spolupráce?
Project Manager
Součástí mediálního domu společnosti Lagardere Active ČR je od roku 1999. Své působení ve stáji Michela Fleischmanna začal jako redaktor rádia Evropa 2 v Ústí nad Labem. V roce 2000 přešel do hlavní pražské redakce, kde několik let moderoval zpravodajství Evropy 2 a Frekvence 1. V roce 2004 se stal šéfredaktorem zpravodajství Frekvence 1 a Evropy 2 a současně moderoval ranní show Frekvence 1. Od roku 2007 je project managerem a dramaturgem programu Frekvence 1.
PR není nic jiného než mezilidská komunikace. A komunikovat přece umí každý. Jak prosté. Ale jak často v mezilidské komunikaci narazíme na zbytečné problémy, emoce, nedorozumění... Respekt k jiným, porozumění jejich potřebám a pohnutkám a férový přístup jsou základní podmínkou úspěšné komunikace nejen v PR. S jedinou výjimkou: když narazíte na demagoga nebo někoho, kdo Vám chce záměrně škodit. Těším se na diskusi s Vámi na toto téma.
Ředitelka firemní komunikace
V oblasti komunikace se pohybuje od roku 1993, nastoupila do tiskové agentury ČTK jako zpravodajka. Od roku 1995 pracovala jako korespondentka v mezinárodní agentuře Reuters. V roce 2000, po privatizaci České spořitelny, nastoupila do pozice ředitelky externí komunikace a tiskové mluvčí. Postupně do oblasti jejího působení připadly i další komunikační disciplíny: interní komunikace a CSR. Zároveň působí v pozici předsedkyně správní rady Nadace ČS. Vystudovala anglistiku, politologii a andragogiku. Aktuálně studuje psychologii na La Salle University (Pensylvánie, USA).
Všichni víme, že musíme jinak komunikovat s novináři, kteří píší pro časopisy na křídovém papíře a těmi, kdo píší pro denní tisk. Ale kolik z nás si vyzkoušelo ten kulturní šok, když totálně změníte obor, pro který děláte PR. To člověk zjistí, že je třeba se opět vše učit znovu. On totiž opravdu není novinář jako novinář.. Podělím se s vámi o pár postřehů z vlastní zkušenosti a pro někoho to možná bude i pár tipů do budoucna.
Manažer externí a interní komu
Svou profesní kariéru nastartovala v agentuře Ogilvy PR, kde se starala především o komunikaci pro klienty z finanční oblasti (GE Money Multiservis, finanční skupina AXA). Následně působila v ČSOB jako Specialista externí komunikace a v Hypoteční bance jako tisková mluvčí. V březnu 2011 se stala tiskovou mluvčí Seznam.cz. Má velmi ráda čokoládu, kávu a hanáckou slivovici.
„Máte ještě dotazy? Pokud ne, řeknu vám já, na co jste se mohli zeptat…“ Tak zněl komentář ředitelky jedné velké firmy na nedávné tiskové konferenci. Novináři přijdou na rozhovory nepřipravení; nemají odborné znalosti, nevědí, na co se ptát, a pak píšou povrchně. To je image novinářů, se kterou se často setkávám během své práce mediální trenérky s vrcholným managementem firem. Co ale mohou firmy udělat proto, aby to bylo jinak? Co můžeme všichni udělat ke kultivaci českého novinářského prostředí, abychom nemuseli příliš pozdě litovat úmrtí hlídacího psa?
CEO
Cristina Muntean je odbornice na rozvoj strategických komunikačních dovedností, emoční a systemické inteligence lídrů. Bývalá ekonomická novinářka pocházející z Rumunska opustila mediální svět v roce 2010 a založila v Praze komunikační a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Za posledních 11 let školila desítky tisíc vedoucích týmů a firem z 35 zemí světa. Na dálku pracuje od roku 2012, remote leadership školí od roku 2017. V roce 2019 organizovala první zcela digitální konferenci v České republice – The Personal Branding Summit 2019. Mezi její klienty patří společnosti jako Asahi Europe, Banca Comerciala Romana, Česká spořitelna, ČSOB, DM Romania, HomeCredit International, IKEA of Sweden a Unilever. Cristina mluví plynně česky, anglicky, francouzsky a také rumunsky, což je její rodný jazyk.
Lucie Výborná je česká televizní a rozhlasová moderátorka, autorka knihy Fit maminka. V letech 1994-2000 uváděla pořad Snídaně s Novou, na rádiu Frekvence 1 uváděla talkshow Kočkovaná, Osobnosti, Snídaně u Lucie. Lucie Výborná je vdaná za Jaroslava Poříze zápasníka a prezidenta českého svazu Sumó a má dceru Vanessu.
Moderuje Petr Koubský
Ředitelka firemní komunikace
V oblasti komunikace se pohybuje od roku 1993, nastoupila do tiskové agentury ČTK jako zpravodajka. Od roku 1995 pracovala jako korespondentka v mezinárodní agentuře Reuters. V roce 2000, po privatizaci České spořitelny, nastoupila do pozice ředitelky externí komunikace a tiskové mluvčí. Postupně do oblasti jejího působení připadly i další komunikační disciplíny: interní komunikace a CSR. Zároveň působí v pozici předsedkyně správní rady Nadace ČS. Vystudovala anglistiku, politologii a andragogiku. Aktuálně studuje psychologii na La Salle University (Pensylvánie, USA).
Lucie Výborná je česká televizní a rozhlasová moderátorka, autorka knihy Fit maminka. V letech 1994-2000 uváděla pořad Snídaně s Novou, na rádiu Frekvence 1 uváděla talkshow Kočkovaná, Osobnosti, Snídaně u Lucie. Lucie Výborná je vdaná za Jaroslava Poříze zápasníka a prezidenta českého svazu Sumó a má dceru Vanessu.