Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.
V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.
Honza Stanko je ředitelem marketingové komunikace českého T-Mobilu. Vystudoval ekonomickou fakultu VŠB-TUO v Ostravě a Český institut reklamní a marketingové komunikace. V oboru marketingové komunikace prošel v podstatě všemi jejími oblastmi od tvorby brožur až po vedení velkých reklamních kampaní. Z těch nejznámejších řídil kampaně s Chuckem Norrisem, Fitko s Vojtou a Lukášem (asi si vzpomenete na ta-ble-ty) nebo vánoční kampaň se Zadarem Volaničem. Pod jeho vedením vznikla nová série s Ivanem Trojanem. Je fanda do moderních technologií a životní optimista :-)
Rád pozoruje svět kolem a bourá zažité vzorce, včetně svých. Svoje první podnikání se snažil nastartovat v 7 letech. S kamarádem vytvořili nový prototyp vlašťovky, které se po nárazu nebortil čumák. Ve školní družině ji učili stavět ostatní za žvýkačky. Další, o něco serióznější pokus přišel ve 22 letech ještě během studií. Šlo o export dřevěných krabic na víno a doutníky z Čech, hlavně do USA. Expanzivní online strategie byla bohužel záhy zbržděna nedostupností kapitálu na vlastní tištěný katalog. Raději se proto nechal zaměstnat a rozjížděl v Čechách konkurenci jobs.cz – jobpilot. S jobpilotem přišel i neodbytný pocit, že největší reklamní agentura neumí dělat reklamu na internetu. Tak s kolegou vývojářem založil svoji vlastní, jen pro internet. Tatáž reklamní agentura si ji o 7 let později koupila. Chvíli si užíval jako otec v domácnosti dětí, až přišla výzva v podobě ZOOTu, se kterým teď a tady demokratizujeme módu a děláme při tom lidem radost.