Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Marek Gizela

Marek Gizela nastoupil do společnosti Seznam.cz v květnu 2009 na pozici produktový manažer fulltextu. Od dubna 2010 vede tým fulltextového vyhledávání. Prostředí informačních technologií ho silně oslovilo již v 10 letech, kdy poprvé napsal své první řádky kódu. Tato záliba ho dosud neomrzela, ba naopak. Internetovým technologiím se věnuje od roku 2000.

Filip Hráček

Filip Hráček je Account Strategist v Google ČR. Má rozsáhlé zkušenosti s vedením online kampaní, měřením a optimalizací webů pro vyhledávače. V letech 2006-2007 vedl e-marketing pro řetězec parfumerií FAnn Retail, a.s. Od roku 2007 začal ve spolupráci s firmou NICOM, a.s., učit po České republice kurzy internetového marketingu pro manažery. Ve společnosti Google vytváří a konzultuje kampaně pro top české klienty od roku 2008. Kromě reklamního systému Google AdWords se specializuje také na služby Google Analytics nebo Google Website Optimizer. I nadále vede školení a workshopy, tentokrát však pod hlavičkou Googlu.

Dušan Janovský

Dušan Janovský působí v internetovém oboru od roku 2002, kdy poprvé nastoupil do české portálové jedničky Seznam.cz. Tady se střídavě věnoval kódování, PPC systémům, fulltextu a od roku 2008 v Seznamu vede tým fulltextového vyhledávání. Během své kariéry krátce působil také v oblasti poradenství a to pro společnost Google. V oblasti tvorby webů je autorsky spojen s renomovaným projektem www.jakpsatweb.cz, v posledních letech stál u zrodu několika obsahových webů o cestování kreta.rovnou.cz, bulharsko.evropou.cz nebo www.tunisko.com. Dušan Janovský pochází ze Slaného, mezi jeho koníčky patří hra na harfu, ekonomie, kreativní psaní a hra Starcraft.

Tomáš Řehák

Dlouholetý šéf mediální agentury OMD Digital proslul jako jeden z nejtvrdších a nejúspěšnějších obchodníků na trhu. Dlouhá léta zastával pozici místopředsedy Sdružení pro internetovou reklamu, jehož vznik inicioval. Stál v pozadí řady důležitých projektů utvářejících a kultivujících současnou podobu internetového inzertního prostředí a ze své pozice aktivně usiloval o to, aby se z internetu stal plnohodnotný inzertní mediatyp. Ze skupiny Omnicom odešel po 18 letech na podzim loňského roku. V současné době si plnými doušky užívá profesní svobody, věnuje se rodině, koníčkům a občasnému poradenství.

Josef Šlerka

Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.