Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Z pozice Key Account Managera se starám o rozvoj podnikání našich klíčových klientů. Nejčastěji jde o přenos offline businessu na internet nebo posunutí již běžícího online projektu na vyšší úroveň. Se zákazníky nejčastěji řeším rozsáhlé e-commerce projekty se zaměřením na B2C/B2B.
Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.
Honza se pohybuje v digitálu více jak 5 let na pozici projektového manažer. Od roku 2019 působí v agentuře Giant interactive. Za tu dobu mu prošlo pod rukama nespočet projektů, díky čemuž nabral zkušenosti z různých oblastí nejen online světa. Dříve řídil webovou tvorbu pro klienty jako Raiffeisen stavební spořitelna a Zetor. V současnosti se soustředí na velké projekty pro Magistrát města Pardubic, KPMG Česká republika, hotelovou síť CPI Hotels a také rozvoj e-commerce řešení KAMA. Vždy se snaží najít nejvhodnější řešení pro uživatele-klienta-agenturu (win-win-win).