Idea maker & Strategist
Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Když se sklářská tradice setká s virtuální realitou aneb jak si zákazníci Moseru mohou nakonfigurovat 200 000 variant luxusních produktů online.
Key Account Manager
Z pozice Key Account Managera se starám o rozvoj podnikání našich klíčových klientů. Nejčastěji jde o přenos offline businessu na internet nebo posunutí již běžícího online projektu na vyšší úroveň. Se zákazníky nejčastěji řeším rozsáhlé e-commerce projekty se zaměřením na B2C/B2B.
Paradoxně největší výzvou u vývoje eshopu je nepřestat se na dívat jako zákazník aneb jak se ubránit rozmarům svým i klientským.
Honza se pohybuje v digitálu více jak 5 let na pozici projektového manažer. Od roku 2019 působí v agentuře Giant interactive. Za tu dobu mu prošlo pod rukama nespočet projektů, díky čemuž nabral zkušenosti z různých oblastí nejen online světa. Dříve řídil webovou tvorbu pro klienty jako Raiffeisen stavební spořitelna a Zetor. V současnosti se soustředí na velké projekty pro Magistrát města Pardubic, KPMG Česká republika, hotelovou síť CPI Hotels a také rozvoj e-commerce řešení KAMA. Vždy se snaží najít nejvhodnější řešení pro uživatele-klienta-agenturu (win-win-win).
V dnešní době většina lidí souhlasí, že při tvorbě webu je potřeba začít s přípravou. Nicméně už se liší názory na to, jak by tato příprava měla vypadat a co by měla obsahovat. Mnohé dokonce překvapí, že web se dělá pro jejich (potenciální) zákazníky a tedy bylo by skvělé s nimi v průběhu přípravy mluvit. V mé přednášce ukážu konkrétní postup přípravy tvorby webu pro Českou Zbrojovku vč. historky, co jsme se dozvěděli po 2 dnech strávených na jejich podnikové prodejně se zákazníky.
Co-Owner & RevOps Evangelist
AITOM Digita
Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.