Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Lukáš působí ve SmartEmailingu na pozici Key account managera a řeší každodenní potřeby významných klientů. Zkušenosti nasbíral v PwC Česká republika, ve kterém působil jako konzultant kybernetické bezpečnosti a nebo v ESETu, kde poprvé objevil vztah k e-mail marketingu.
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Aleš si k marketingu našel cestu po studiu sociologie. Konkrétně v Effectixu má na starost projektový tým a participuje na klíčových projektech. Zásadní je pro něj mediace mezi potřebami klienta a dodáním 100% práce ze strany týmu specialistů. Má za sebou dlouhodobou spolupráci se značkami jako Bauer Hockey, Kappa, L'occitane, Albixon aj.