Idea maker & Strategist
Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Eshopu s cyklistickými potřebami jsme realokovali rozpočty, obměnili skladbu marketingových kanálů v digitálu a zároveň vytvořili novou kreativu. V přednášce vás seznámím s konkrétním postupem a ukážu, co tyto změny přinesly za výsledky.
Head of Client Service
Aleš si k marketingu našel cestu po studiu sociologie. Konkrétně v Effectixu má na starost projektový tým a participuje na klíčových projektech. Zásadní je pro něj mediace mezi potřebami klienta a dodáním 100% práce ze strany týmu specialistů. Má za sebou dlouhodobou spolupráci se značkami jako Bauer Hockey, Kappa, L'occitane, Albixon aj.
Personalizovaný e-mailing, jak ho nejspíš ještě neznáte. V přednášce se dozvíte, jaké výhody má personalizace oproti klasickým kampaním a jak můžete využít velmi nestandardní video personalizaci v e-mailingu. Díky integraci SmartEmailingu s aplikací Motionlab, kterou si ukážeme, můžete i vy posunout komunikaci vaší značky na úplně nový level. V přednášce zjistíte, co je pro video personalizaci v e-mailingu potřeba a jak to celé funguje.
Key Account Manager
Lukáš působí ve SmartEmailingu na pozici Key account managera a řeší každodenní potřeby významných klientů. Zkušenosti nasbíral v PwC Česká republika, ve kterém působil jako konzultant kybernetické bezpečnosti a nebo v ESETu, kde poprvé objevil vztah k e-mail marketingu.
Značky si často nedokáží představit dosažení velkého podílu na trhu bez TV reklamy. Ale jde to. Pustili jsme se do kampaně na launch značky Supradyn (doplněk stravy) na Slovensku, která zahrnovala čistě propojení digitálu a sales aktivit. Výsledek? 10 procent podílu na trhu a pozice dvojky za 3 měsíce!
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Key Account Manager
Lukáš působí ve SmartEmailingu na pozici Key account managera a řeší každodenní potřeby významných klientů. Zkušenosti nasbíral v PwC Česká republika, ve kterém působil jako konzultant kybernetické bezpečnosti a nebo v ESETu, kde poprvé objevil vztah k e-mail marketingu.
Idea maker & Strategist
Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Head of Client Service
Aleš si k marketingu našel cestu po studiu sociologie. Konkrétně v Effectixu má na starost projektový tým a participuje na klíčových projektech. Zásadní je pro něj mediace mezi potřebami klienta a dodáním 100% práce ze strany týmu specialistů. Má za sebou dlouhodobou spolupráci se značkami jako Bauer Hockey, Kappa, L'occitane, Albixon aj.